508958415-4350162672014

Από τους πρωταγωνιστές της φετινής σεζόν τείνει να εξελιχθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας και ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται. Στον αγώνα της Γερμανίας είδαμε ένα απαράδεκτο σκηνικό, με τους κριτές να τρέχουν στην πίστα εν ώρα αγώνα, για να μετακινήσουν το μονοθέσιο του Adrian Sutil. Κάτι που πέρα από επικίνδυνο, είχε και αγωνιστικό αντίκτυπο, κυρίως για το Lewis Hamilton, που θα μπορούσε να έχει ευνοηθεί από την παρουσία του.

Στην Ουγγαρία είδαμε την άλλη πλευρά του νομίσματος. Μετά από το ατύχημα του Ericsson, ορθά το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε από τα pit για να οριοθετήσει το ρυθμό. Όμως, σύμφωνα με το Rosberg, η χρονική στιγμή που βγήκε και η πολύ χαμηλή ταχύτητα που κράτησε, κάτι που δεν φάνηκε ξεκάθαρα από την τηλεόραση, επέτρεψε στον ανταγωνισμό όχι απλά να κάνει “δωρεάν” pit-stop, αλλά να προλάβει να ξαναφτάσει τους πρωτοπόρους.

Ήταν λάθος από τους αγωνοδίκες, επειδή το έβγαλαν (το αυτοκίνητο ασφαλείας) τη λάθος στιγμή και κόλλησα πίσω από αυτό. Κανονικά, θα πρέπει να κάνεις ένα γύρο με μέση ταχύτητα, αλλά με έπιασε κατευθείαν. Και πήγαινε τόσο αργά, που όλοι όσοι κατάφεραν να μπουν πρώτα στα pit, με πέρασαν. Κάτι τέτοιο υποτίθεται πως δεν πρέπει ισχύει.

Μετά από ένα δύσκολο αγώνα, που δεν εξελίχθηκε όσο καλά περίμενε ο ίδιος, ατυχίες όπως η διπλή εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας φαντάζουν μεγαλύτερες. Αυτό που κρατάω εγώ, είναι το “μοίρασμα” των ατυχιών στους δυο πιλότους της Mercedes, που θα κάνει εντονότερη τη μάχη στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Από την πλευρά της ομάδας ανέλυσαν τα όσα συνέβησαν στον αγώνα και με ήρεμο πλέον τρόπο, κατέληξαν πως έκαναν λάθος ζητώντας από το Hamilton να κάνει στην άκρη, με το Wolff να δηλώνει:

Toto-Wolff

Μπορείς να καταλάβεις το Lewis. Μάχεται με το Nico. Αν τον αφήσει να τρέξει ταχύτερα και να κάνει τη στρατηγική του, θέτει τον εαυτό του υπό πίεση. Είναι απόλυτα κατανοητό από το Lewis να πει “όχι σήμερα, (δεν θα τον αφήσω) ευχαριστώ“.

Πολλές αποφάσεις στη Βουδαπέστη λήφθηκαν υπό πίεση, με λίγο χρόνο για να τις αξιολογήσουμε σε βάθος. Είναι πλέον προφανές ότι βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που δεν μπορούμε να ζητήσουμε από τους οδηγούς μας να βλάψουν τον εαυτό τους για το συμφέρον της ομάδας. Το μήνυμα προς Hamilton ήταν πιθανότατα λάθος, αλλά ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή για να καθορίσεις τι ήταν σωστό και τι λάθος.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]