Lewis Hamilton

Το σύστημα FRIC αποτελεί κι επίσημα παρελθόν από τα μονοθέσια της Formula 1 ήδη από το Γερμανικό Grand Prix. Τα μονοθέσια δεν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές, σύμφωνα με τους οδηγούς, και οι μηχανικοί προσπαθούν πλέον να ρυθμίσουν διαφορετικά τα μονοθέσιά τους. Ένα από τα πλεονεκτήματα της απώλειας ενός συστήματος είναι ότι χάνεται λίγο βάρος στο αυτοκίνητο, κάτι που είναι σημαντικό για τα τωρινά μονοθέσια, που αντιμετωπίζουν προβλήματα στον τομέα αυτό.

Μπορεί η W05 να μη θεωρείται βαρύ μονοθέσιο με τα δεδομένα του αθλήματος, ούτε ο Lewis Hamilton είναι βαρύς οδηγός, όμως ο Βρετανός θέλει να επωφεληθεί τής απώλειας του FRIC, προσθέτοντας λίγο μυικό βάρος στο σώμα του εν όψει της επανεκκίνησης του πρωταθλήματος, στις 24 Αυγούστου.

Το καλοκαίρι θα είναι καλό για αναζωογόνηση. Είμαι πάρα πολύ ελαφρύς, αλλά το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο χωρίς το FRIC, έτσι μπορώ να βάλω λίγο βάρος στη διακοπή. Αυτό θα είναι μύες και όχι λίπος, για να μπορέσω να επιστρέψω δυνατότερος σωματικά και ψυχικά.

Ο 29χρονος μπαίνει την καλοκαιρινή διακοπή όντας 11 βαθμούς πίσω από τον Nico Rosberg. Τα δύο τελευταία Grands Prix δεν κύλισαν όπως θα ήθελε, με προβλήματα στην αξιοπιστία τής W05, ωστόσο, στην Ουγγαρία, με εξαιρετική εμφάνιση, κατάφερε να φτάσει μέχρι το βάθρο. Σαν οδηγός ψυχολογίας που είναι, χρειάζεται πνευματική δύναμη και υπογραμμίζει ότι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο.

Νομίζω ότι ήταν πολύ δύσκολο, και προσπαθούσα και δοκίμαζα πράγματα τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Για να είμαι σε θέση να μείνω με τον εαυτό μου, νομίζω ότι είναι σημαντικό. Είδα μερικές ιστορίες ότι θα έσπαγα κάτω από την πίεση, αλλά ελπίζω ότι αυτό δε θα γίνει και είμαι εδώ για ν’ αγωνίζομαι.