general-motors

Με τον αριθμό των οχημάτων που έχει ανακαλέσει να είναι πλέον στις δεκάδες εκατομμύρια, το 2014 μέχρι στιγμής, δεν είναι η καλύτερη χρονιά της General Motors. Οι πωλήσεις μπορεί να μην έχουν επηρεαστεί ιδιαίτερα από το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα αλλά το κόστος των ανακλήσεων στα οικονομικά της εταιρίας, ήταν σημαντικό. Οπότε, θα περίμενε κανείς, το Διοικητικό Συμβούλιο της GM να έχει προβλέψει την κατάσταση…

Λάθος! Σίγουρα το Δ.Σ. που προέκυψε μετά την πτώχευση της εταιρίας υποτίθεται πως έπρεπε να παρακολουθεί τις εξελίξεις και σε ορισμένες φορές να τις προλαμβάνει κιόλας, αλλά από ότι φαίνεται, η ασφάλεια δεν ήταν πολύ ψηλά στις προτεραιότητες του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, ήταν στην ίδια κατάσταση με όλους εμάς. Η τελευταία συζήτηση για την ασφάλεια, είχε γίνει τον Οκτώβριο του 2013 και το Δ.Σ. συνειδητοποίησε τι γίνεται τον Φεβρουάριο του 2014… ακριβώς όπως εμείς!

Στην αρχή, δεν καταλαβαίναμε το μέγεθος της κατάστασης γιατί πιστεύω ότι ούτε η διοίκηση το καταλάβαινε.

Δήλωσε ο Theodore Solso, πρόεδρος του Συμβουλίου. Ο Solo μάλιστα, συνέχισε λέγοντας πως ήταν “σοκαρισμένος” όταν έμαθε το πώς η εταιρία χειρίστηκε το σκάνδαλο της καθυστερημένης ανάκλησης έπειτα από την έκθεση Valukas. Παρόμοια αλλά λίγο χειρότερη, ήταν και η αντίδραση των επενδυτών μερίδα των οποίων κατέθεσε μηνύσεις… Το θετικό έπειτα από την τραγική αυτή υπόθεση (αναφέρομαι φυσικά στους θανάτους που οφείλονται στη μίζα της GM και της Delphi και όχι στον αντίκτυπο που είχε η υπόθεση στην εταιρία) είναι ότι έφερε πολλές αλλαγές στον τρόπο που χειρίζεται πλέον η General Motors θέματα ασφάλειας.