cadillac-flagship-spy-photos-4

Cadillac γνωρίζουμε ότι βρίσκεται σε φάση εξέλιξης της ναυαρχίδας, που μέχρι πρότινος γνωρίζαμε ότι θα ονομάζεται LTS. Τελευταία αναφορά από το ειδησιογραφικό πρακτορείο Automotive News αναφέρει ότι η αμερικάνικη εταιρία είναι πολύ πιθανό να μην επιλέξει αυτό το όνομα, καθώς υπάρχει χάος σχετικά με την ονομασία των μοντέλων της Cadillac.


To ATS είναι τοποθετημένο κάτω από το CTS και βγάζει νόημα η επιλογή του ονόματος (αλφαβητικά), όμως το ELR, το SRX και κυρίως το Escalade δεν έχουν καμία σχέση με την ιεραρχία της ονοματολογίας. Ακόμα μεγαλύτερο μπέρδεμα θα προκαλούσε το όνομα της LTS, καθώς αυτό είναι “μικρότερο” από την υπάρχουσα XTS, ενώ σαν μέγεθος το πρώτο θα είναι αρκετά μεγαλύτερο από την XTS.

Ευτυχώς, όμως, για την Cadillac φαίνεται ότι θέλει να ξεκαθαρίσει την υπόθεση ονοματολογίας, καθώς δύο από τα πιο πρόσφατα διορισθέντα ανώτερα στελέχη της θυγατρικής της General Motors είναι πρόθυμοι να εξορθολογίσουν το σύστημα ονοματοδοσίας. Ο ένας είναι ο Uwe Ellinghaus, ο οποίος εντάχθηκε στη Cadillac ως υπεύθυνος μάρκετινγκ στα τέλη του περασμένου έτους. Μιλώντας για την ονοματολογία της μάρκας δήλωσε χαρακτηριστικά:

Γνωρίζουμε ότι αυτή [η ονοματολογία] είναι σήμερα μια αδυναμία της μάρκας Cadillac.

με το νέο του αφεντικό είναι βέβαιο ότι θα συμφωνήσει.Αυτός είναι ο Johan de Nysschen, που πρόσφατα πήγε στην Cadillac από την Infiniti και είχε εγκρίνει την πλήρη αναμόρφωση της ονοματοδοσίας των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας. Να θυμίσω ότι πριν την Infiniti, o de Nysschen ήταν στην Audi, και ήταν υπεύθυνος για το σύστημα ονοματοδοσίας που ακολουθεί η εταιρία από το Ingolstadt.Όπως έχεις διαβάσει η ναυαρχίδα της Cadillac θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2015, με την GM να την περιγράφει ως ένα top-end τεχνολογικά αυτοκίνητο, με αντιπάλους τα Mercedes-Benz S-Class, Audi A8, BMW 7-Series και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί πάνω στην Omega πλατφόρμα, θα παρουσιαστεί τον Αύγουστο του 2015 με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από τις αρχές του 2016. Η κίνηση θα στέλνεται είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς και κάτω από το καπό του θα συναντάμε έναν V6 3,6-λίτρων απόδοσης 420 ίππων με 583 Nm ροπής, καθώς και έναν νέο V8 4,5-λίτρων απόδοσης 500+ ίππων.

Θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού Premium, Luxury και Platinum με το πίσω κάθισμα να είναι διαθέσιμο τόσο με τρεις θέσεις, όσο και με δύο ανεξάρτητα ανακλινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ που θα διαχωρίζονται με μια κεντρική κονσόλα, πάνω στην οποία θα υπάρχουν μεταξύ άλλων, τα χειριστήρια από τα κλιματιζόμενα καθίσματα.