Θα “κάψει” τους Γερμανούς το CAFE;

Σχετικά άρθρα

2013-Audi-A3-e-tron-plug-in-hybrid-3

Όταν ο Πρόεδρος των Η.Π.Α., Μπαράκ Ομπάμα, ανακοίνωνε το 2011 τα νέα standards για την κατανάλωση καυσίμου, γύρω του βρίσκονταν στελέχη από αυτοκινητοβιομηχανίες. Βρίσκονταν δίπλα του, για να εκφράσουν την στήριξη της βιομηχανίας αυτοκινήτου στο σχέδιο βελτίωσης της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του στόλου των εταιριών στα 4.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Κάποιοι έλειπαν όμως. Πιο συγκεκριμένα, έλειπαν μερικά στελέχη από Γερμανικές εταιρίες.

Δεν συμφωνούμε, αυτό είναι γεγονός

Δήλωσε ο William Craven της Daimler. Παρόμοια είναι και η στάση της Volkswagen. Κι αυτό, επειδή οι Γερμανοί συγκεκριμένα, αντιμετωπίζουν προβλήματα στην επίτευξη των στόχων που τους έχει επιβληθεί. Ο λόγος; Τα νέα standards, επιβάλλουν μικρότερη βελτίωση στην κατανάλωση όσο μεγαλώνει το μέγεθος του οχήματος. Δεν έχουν καμία σχέση με την τιμή και με τις Γερμανικές εταιρίες να βασίζονται στις πωλήσεις πολυτελών οχημάτων στις Η.Π.Α., οχημάτων που τείνουν να είναι βαρύτερα ή/και ισχυρότερα και να μην νοιάζονται ιδιαίτερα για την οικονομία καυσίμου, μάλλον θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα.

Το πρόβλημα προκύπτει από τις συνέπειες της μη-επίτευξης των στόχων. Στο παρελθόν, οι Γερμανικές εταιρίες πλήρωναν εκατομμύρια δολάρια σε πρόστιμα για μη-επίτευξη στόχων οικονομίας καυσίμου. Πουλούσαν αυτοκίνητα, άρα πλήρωναν πρόστιμα. Τώρα όμως, αν δεν πετύχουν τους στόχους, δεν θα τους σώσουν τα λεφτά γιατί απλούστατα, δεν θα μπορούν να πουλάνε! Φυσικά, κάθε εταιρία έχει το πλάνο της για να ανταπεξέλθει στη νέα αυτή πρόκληση. Η Mercedes-Benz ετοιμάζει ομοβροντία υβριδικών οχημάτων, το ίδιο και η Volkswagen/Audi ενώ η BMW, ποντάρει πολλά στην οικογένεια i.

Τα νέα standards, φαίνεται να “ευνοούν” εταιρίες με μικρές πωλήσεις γιατί ο στόχος τίθεται για ολόκληρο τον στόλο του εκάστοτε κατασκευαστή. Για παράδειγμα, η Cadillac συνυπολογίζεται στον στόλο της GM, η Infiniti σε αυτόν της Nissan και η Lexus, στον στόλο της Toyota. Θεωρητικά, δεν θα έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Αυτό δεν σημαίνει πως οι Γερμανοί θα καταστραφούν. Ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν και δεν υπάρχει περίπτωση να ριψοκινδυνέψουν να μείνουν έξω από μία τόσο σημαντική αγορά. Θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, θα δουλέψουν υπερωρίες τα ανάλογα τμήματα και θα βρεθεί η λύση. Ούτως ή άλλως, το ίδιο περίπου πρόβλημα αντιμετωπίζουν πολλοί και στην Ευρώπη, οπότε δεν μπορεί να πει κανείς ότι τους ήρθε από το πουθενά ή ότι θα σπαταλήσουν χρήματα για μία συγκεκριμένη αγορά. Το θέμα είναι ότι θα σπαταληθούν χρήματα και μάλιστα αρκετά…

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...