Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Τα 8 “ασχημότερα” Toyota στην ιστορία

Τα 8 “ασχημότερα” Toyota στην ιστορία

90
Τα 8 “ασχημότερα” Toyota στην ιστορία

Ξεκίνησα αυτή τη σειρά άρθρων με την εταιρία που αποτελεί για πολλούς ανθρώπους την επιτομή του στυλ αλλά θα την συνεχίσω με μία μάρκα που δεν φημίζεται για το design της. Δεν είναι ότι βγάζει το ένα άσχημο αυτοκίνητο μετά το άλλο, αλλά κακά τα ψέματα, αν σου πω τη λέξη “Toyota”, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό, σίγουρα δεν είναι “design”.

Πριν ξεκινήσουμε με τα 8 ασχημότερα Toyota να πω για άλλη μία φορά πως το άρθρο δεν αποτελεί “επίθεση” στην εταιρία, ούτε φανερώνει κάποιου είδους εμπάθεια. Είναι η γνώμη του γράφοντος και αποκλειστικά αυτού και γίνεται για να κουβεντιάσουμε για ένα “ελαφρύ” θέμα χωρίς συνέπειες…

Με τυχαία λοιπόν σειρά, αυτά πιστεύω πως είναι τα ασχημότερα αυτοκίνητα που έχει κυκλοφορήσει η Toyota:

4Runner

Toyota 4Runner

Μιλάω για την 5η γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε το 2009. Από πίσω, είναι σχετικά συμβατικό, αλλά το εμπρός μέρος, γεμάτο γωνίες και κοψίματα, δεν είναι του γούστου μου. Σίγουρα, δεν αποτελεί την πεμπτουσία της ασχήμιας, αλλά δεν το λες και αντικειμενικά όμορφο.

Camry Solara

Σχεδιασμένο για ένα κοινό που έχει περισσότερες sport ανησυχίες από το κοινό του απλού Camry, το Solara είναι… περίεργο.

Toyota Camry Solara

Προσπάθησε να συνδυάσει το sport με το πρακτικό και δεν ξέρω αν είναι τα τραβηγμένα εμπρός φωτιστικά σώματα ή το πίσω μέρος με την έντονη κλίση που με χαλάει περισσότερο. Όπως και να έχει, δεν μου αρέσει.

Echo

Αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο μοντέλο πωλήθηκε μόνο στην Αμερικάνικη αγορά. Ευτυχώς, γιατί εκεί το να έχεις στυλ είναι προαιρετικό για μερικούς ανθρώπους και η Toyota το ήξερε αυτό και δεν έκανε τον κόπο να προσλάβει σχεδιαστή.

Toyota Echo

Ναι, είναι η sedan εκδοχή του Yaris που ξέρουμε και αγαπούμε. Μόνο που οι αναλογίες είναι λάθος, ο τρόπος που ενσωματώθηκε ο τρίτος όγκος είναι λάθος και το όλο μοντέλο, είναι απλά λάθος!

Mega Cruiser

Toyota Mega Cruiser

Δεν θα γίνει Hummer ποτέ, όσο και να προσπάθησε…

Prius

Ο λόγος για την πρώτη γενιά. Με το Prius, η Toyota προσπάθησε να σώσει τον πλανήτη και κατάφερε να κάνει το “environmentally friendly” μόδα. Μπράβο της. Όμως δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να φωνάζει δυνατότερα “οικιακή συσκευή” από την πρώτη γενιά Toyota Prius.

Toyota Prius

Ξέρω ότι μεγάλο βάρος έπεσε στην αεροδυναμική του μοντέλου αλλά αυτό δεν το κάνει πιο όμορφο. Ευτυχώς, οι επόμενες γενιές έκαναν άλματα στον συγκεκριμένο τομέα…

Sard MC8-R

Κανονικά δεν θα έπρεπε να βρίσκεται το MC8-R στη λίστα αλλά κέρδισε τη θέση με το σπαθί του. Πρόκειται για την έκδοση δρόμου του ομώνυμου αγωνιστικού. Το Sard MC8-R, βασιζόταν στο MR2 και κινούνται από έναν twin-turbo V8 με απόδοση 600 αλόγων. Με αυτό το αγωνιστικό προσπάθησε η Toyota να συναγωνιστεί στην GT1 κατηγορία αλλά δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.

Toyota Sard MC8-R road car

Όπως και να έχει, μόνο ένα MC8-R δρόμου κατασκευάστηκε και η τύχη του αγνοείται. Δεν με νοιάζει αν είναι homologation special ή αν κατασκευάστηκε μόνο 1. Ο σχεδιασμός του μοιάζει random και το βάζω σε αυτή τη λίστα ακόμα και αν θεωρείται “όμορφο άσχημο” επειδή είναι αγωνιστικό δρόμου.

Sienta

Ναι, ξέρω, τα MPV είναι εύκολος στόχος αλλά πολλές εταιρίες έχουν αποδείξει ότι ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας μπορεί να έχει στυλ και άποψη χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.

Toyota Sienta

Γι’ αυτό έβαλα το Sienta στη λίστα. Η μάσκα μου θυμίζει πολύ έντονα VW Polo τέταρτης γενιάς ενώ στο πίσω μέρος, μάλλον το προσωπικό του design studio της Toyota παραιτήθηκε την κρίσιμη εκείνη στιγμή που θα σχεδίαζαν την περιοχή κάτω από τα φωτιστικά σώματα. Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή…

Verossa

Κάποιος χτύπησε το ασχημόδεντρο και έπεσε το Toyota Verossa. Πριν βιαστείς να κατηγορήσεις την Toyota για αντιγραφή της Mercedes-Benz R-Class, να σου επισημάνω πως το Verossa κυκλοφορούσε από το 2001, ενώ η R-Class παρουσιάστηκε το 2006. Οπότε κάποιος στην Γερμανία είδε το Verossa και είπε “ναι, αυτό θα αντιγράψουμε”.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτό το αυτοκίνητο μου χαλάει τη διάθεση και το γεγονός ότι έβγαινε και σε μία έκδοση με 280 ίππους, πίσω κίνηση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, δεν με κάνει να νιώθω καλύτερα.

Toyota Verossa

Αυτά από εμένα. Συμπλήρωσα την 8άδα μου και σου έχω αφήσει χώρο για προσθήκες ή αλλαγές. Όπως και την προηγούμενη εταιρία, την Παρασκευή θα δούμε τα ομορφότερα μοντέλα της Toyota. Όμως μέχρι τότε, περιμένω να ακούσω τη γνώμη σου, τις ενστάσεις σου ή την δική σου, προσωπική λίστα με τα ασχημότερα μοντέλα του κολοσσού που ονομάζεται Toyota.