img_0343

Όταν η Toyota ανακοίνωνε πως θα κατασκευάσει ένα προσιτό sports car, ο κόσμος του αυτοκινήτου χειροκροτούσε ενθουσιασμένος. Από το 2011 που παρουσιάστηκε όμως, ο δρόμος στον οποίο βάδιζε το “86” δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα. Η συνεργασία της Toyota με την Subaru ακροβατεί σε τεντωμένο σκοινί εξαιτίας της τεράστιας διαφοράς που υπάρχει μεταξύ των πωλήσεων του GT86 και του πρακτικά πανομοιότυπου BRZ και παρά τις πρακτικά άπειρες φήμες σχετικά με διαφορετικές εκδόσεις και των δύο μοντέλων, η Toyota δεν έχει μιλήσει για το μέλλον του μικρού sports car… μέχρι τώρα!

Όπως ξέρετε, ο τύπος υποδέχθηκε με ενθουσιασμό το GT86 αλλά η αγορά για αυτού του είδους τα αυτοκίνητα δεν είναι μεγάλη και αυτά τα αυτοκίνητα έχουν μεγάλο κύκλο ζωής. Οπότε, είναι δυσκολότερο να δικαιολογηθούν επιχειρηματικά.

Αλλά είμαστε αρκετά σοβαροί όσον αφορά στη διατήρηση του GT86 στην γκάμα μας. Στο παρελθόν, έχουμε διακόψει αυτοκίνητα όπως η Celica, “διασκεδαστικά” αυτοκίνητα και δεν θέλουμε να το ξανακάνουμε.


Δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού ο Αντιπρόεδρος της Toyota Ευρώπης, Karl Schlicht, τονίζοντας το γεγονός πως η έλλειψη sports car στην γκάμα της εταιρίας τα προηγούμενα χρόνια δεν ήταν ιδανική.

Πληγώνει την εικόνα μας σε βάθος χρόνου. Θέλουμε να κρατήσουμε κάποια διασκεδαστικά αυτοκίνητα στη γκάμα μας.

Αν αυτό δεν είναι σαφής επιβεβαίωση για το μέλλον του 86, δεν ξέρω τι είναι. Ο Schlicht όμως έγινε ακόμα πιο σαφής, όταν ρωτήθηκε συγκεκριμένα για την δεύτερη γενιά του GT86:

Έρχεται. Ωστόσο, το GT86 πρέπει να κάνει τον κύκλο του.

Αυτό που δεν διευκρινίστηκε, είναι το αν και η επόμενη γενιά του προσιτού sports car θα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με την Subaru. Αν και με την επιβεβαίωση από πλευράς Subaru της δικής τους δεύτερης γενιάς BRZ, δεν θα είχε νόημα να εξελιχθούν χωριστά…