11-2013-bmw-x1-fd

Η BMW θέλει να διατηρηθεί στη πρώτη θέση των πωλήσεων των πολυτελών αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως και για να το πετύχει αυτό, στοχεύει στις 2 εκατ. πωλήσεις ετησίως. Ο γνωστός leaker της BMW, Scott26, ο οποίος έχει αποκαλύψει πάρα πολλές φορές μυστικά της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε διάφορα forum της BMW, αυτή τη φορά με ένα του post στο forum του Bimmerpost αποκάλυψε αρκετές λεπτομέρειες για τα μελλοντικά μοντέλα.


Η γκάμα της Σειράς 2 θα παραμείνει πισωκίνητη, σε αντίθεση με την επόμενη γενιά της Σειράς 1, την X1, την X1 με το μακρύ μεταξόνιο, την X2, και τις Active/Gran Tourer και Gran Turismo εκδόσεις αυτών, οι οποίες θα κατασκευαστούν πάνω στην μπροστοκίνητη UKL πλατφόρμα.

Η νέα Σειράς 7 θα κατασκευαστεί πάνω στην νέα πισωκίνητη πλατφόρμα 35up, ενώ μπροστοκίνητη θα είναι και η 1-Series Sedan. Επίσης την κίνηση στον μπροστά άξονα θα την έχουν τα Z1 Roadster και Z2 Coupe, με την Z5 να αντικαθιστά την Z4. Η μοναδική διαφορά στις Z1 και Z2 θα εντοπίζεται στην οροφή, με την πρώτη να είναι roadster και την δεύτερη coupe, φορώντας τους ίδιους κινητήρες που εξοπλίζονται τα νέα MINI. Έτσι κάτω από το καπό τους θα συναντάμε από τον τρικύλινδρο 1.500αρη κινητήρα έως και τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο 250 ίππων. Η Z5 θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με αυτή που θα φορά και η νέα Toyota Supra, παίρνοντας κίνηση από έναν 6-κύλινδρο κινητήρα.

Η ΜΙΝΙ εξετάζει ένα sedan μοντέλο, αλλά και την έκδοση παραγωγής του Rocketman Concept, αν βρεθεί η κατάλληλη πλατφόρμα. Η 2-Series Gran Tourer θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2015 στην Γενεύη, με το νέο MINI Clubman να παρουσιάζεται στην Φρανκφούρτη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Το νέο Countryman θα βασίζεται πάνω στη νέα X1 και δεν θα προσφέρεται σε έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, με το νέο Paceman να βασίζεται πάνω στην BMW X2. Τέλος η BMW σκέφτεται και το i1, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο θα βγει στην αγορά στα τέλη της δεκαετίας.