279259

H Audi για να κάνει πιο όμορφο και…νόστιμο το νέο TT, συνεργάστηκε με την Βελγική εταιρία σοκολατοποιίας Joost Arijs και τοποθέτησε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 27.000 κομμάτια σοκολάτας πάνω στο, τρίτης γενιάς, γερμανικού coupe.


Δημιουργήθηκε για την 24η διεθνή εξαμηνιαία έκθεση εσωτερικής διακόσμησης, που διοργανώθηκε στο Βέλγιο νωρίτερα αυτό το μήνα, με την Audi να ήθελε να δείξει ότι τα αυτοκίνητά τους – ειδικά το ΤΤ – είναι κάτι περισσότερο από απλά αυτοκίνητα, καθώς αυτά μπορούν να θεωρηθούν από κάποιους ως τρόπος ζωής και αντικείμενο μόδας.