983203604-5647119112014

Σχεδόν σε ολόκληρη τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα, οι δυο Mercedes έμειναν κολλημένες η μία πίσω από την άλλη. Ο Nico Rosberg είχε το απόλυτο στις διαδικασίες στο Interlagos, όμως στα πρώτα pit-stops λίγο έλειψε ο Hamilton να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα, αφού ο teammate του έχασε χρόνο πίσω από τον Button, την ίδια στιγμή που ο ίδιος σημείωνε τον ταχύτερο γύρο.

Ο Lewis έμεινε εκτός για έναν ακόμη γύρο, σε μια κίνηση της ομάδας που τον άφησε έκπληκτο, κάνοντας οδηγικό λάθος στη στροφή 4, ένα λάθος που μερικά χρόνια νωρίτερα θα τον έθετε κι εκτός Grand Prix.

Φυσικά, πάντα θα είσαι απογοητευμένος όταν κάνεις λάθος και εγώ το έκανα σήμερα. Αλλά ειλικρινά, ένιωσα υπέροχα εκεί έξω. Το αυτοκίνητο ήταν δυνατό, ο ρυθμός μου ήταν καλός, δεν τα παράτησα, συνέχισα να πιέζω και κέρδισα χρόνο, οπότε αυτό είναι πιο σημαντικό για μένα.

Γενικά, όταν μου λένε να πιέσω, αυτό σημαίνει πως η ομάδα θα με φέρει μέσα (στα pits) σε εκείνο το γύρο, οπότε πίεσα. Στο τέλος, με άφησαν έξω για ένα ακόμα γύρο, κάτι που με εξέπληξε. Μέχρι τη στιγμή που ήρθα για να κάνω το δεύτερο γύρο μου, τα πίσω ελαστικά είχαν διαλυθεί, επειδή είχα πιέσει τόσο σκληρά. Ακόμα κι έτσι, αυτό ήταν δικό μου λάθος, που μπλόκαρα τα πίσω φρένα, και τελικά μου κόστισε τη νίκη.

Ο Nico οδήγησε έναν εξαιρετικό αγώνα. Υπερασπίστηκε καλά τη θέση του και δεν έκανε κάποιο λάθος. Αλλά είναι σαφές πως είχα το ρυθμό. Όμως, δεν είναι μεγάλη υπόθεση. Έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Θα πιέσω εξίσου σκληρά στο Αμπού Ντάμπι και ελπίζω πως κι εκεί θα έχουμε άλλον ένα μεγάλο αγώνα, όπως και σήμερα.

Από την άλλη πλευρά, ο Rosberg τόνισε μετά το τέλος του αγώνα πως έλεγχε την κατάσταση, προφυλάσσοντας τα ελαστικά του μετά το λάθος του Lewis.

Ήταν ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο.Όλο το σαββατοκύριακο αισθανόμουν άνετα στο αυτοκίνητο. Ήμουν σε θέση να επιτεθώ και να ελέγχω τη διαφορά με τον Lewis στον αγώνα, κι αυτό δούλεψε εξαιρετικά.

Κάπως έτσι, η διαφορά μεταξύ των δυο πιλότων της Mercedes έπεσε στους 17 βαθμούς και η τελική μάχη θα δοθεί με διπλούς στο Abu Dhabi. Εκεί θα δούμε ποιος θα γίνει ο δεύτερος πιλότος στην ιστορία της ομάδας που θα κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος οδηγών, μετά από το 1955 και τον μεγάλο Juan-Manuel Fangio.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]