Αυτή ίσως να είναι η καλύτερη διαφήμιση της FIAT εδώ και πολύ καιρό

Σχετικά άρθρα

296734

Είναι γνωστό το ανέκδοτο στην Αμερική: “Τι σημαίνει FIAT; Fix It Again Tony”. Ένα ανέκδοτο που κρατάει από αλλοτινές εποχές και στερεότυπα που δεν είναι η ώρα να αναλύσουμε. Χρόνια τώρα, η FIAT προσπαθούσε να αγνοήσει τον Tony από το ανέκδοτο, να προσποιηθεί πως δεν υπάρχει. Μία τακτική που δεν απέδωσε. Τώρα όμως, η στρατηγική άλλαξε και η Ιταλική εταιρία, αποφάσισε να κάνει τον Tony δικό της. Το αποτέλεσμα; Αυτή η ομολογουμένως διασκεδαστική διαφήμιση του 500Χ, έρχεται μετά από μία σειρά αμφιλεγόμενων spots ως όαση στην έρημο του τμήματος marketing της Fiat Αμερικής. Ή μήπως προτιμάς αυτή με το viagra;

http://youtu.be/a2R1y3NRkBE

ΠηγήYoutube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...