A sign board of Japanese auto parts maker Takata Corp's Annual General Meeting is seen on a street near the venue in Tokyo

Η πρακτικά αμέτρητες ανακλήσεις που πυροδότησε η υπόθεση με τους αερόσακους της Takata είναι πλέον μέρος της δικής μας καθημερινότητας αλλά και των κατασκευαστών. Όμως η NHTSA δεν είναι ικανοποιημένη με τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα η Chrysler.


Η Αμερικανική εταιρία, ανακοίνωσε την απόφαση της να αντικαταστήσει τους inflators στους αερόσακους 371.000 οχημάτων τον Ιούνιο αλλά στην ανακοίνωση της εκείνη, επισήμανε πως δεν θα ειδοποιούσε τους ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων, πριν τις 19 Δεκεμβρίου, όταν τα ανταλλακτικά θα ήταν διαθέσιμα.

Το τελευταίο κομμάτι όμως δεν άρεσε καθόλου στην National Highway Traffic Safety Administration που σε γράμμα που έστειλε στον CEO της FCA, Sergio Marchionne, είπε πως η Chrysler πρέπει να ειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες την 1η του Δεκεμβρίου, όταν η Takata θα ξεκινήσει να στέλνει τα εξαρτήματα στην εταιρία.