2013-volkswagen-touareg-tdi-grille-and-badge-photo-520198-s-1280x782

Υπό την ηγεσία του Martin Winterkorn, η  Volkswagen έχει σχεδόν διπλασιάσει τα κέρδη της σε σύγκριση με το 2007 και στοχεύει στο να ξεπεράσει την Toyota και να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο. Η επίτευξη αυτού του στόχου της όμως, κινδυνεύει από περιοχές που δεν συμβαδίζουν με την γενικότερη ανάπτυξη και επέκταση του Group. Περιοχές όπως οι Η.Π.Α. όπου οι πωλήσεις της Volkswagen μειώθηκαν κατά 11% φέτος.

Τι μπορεί να κάνει γι’ αυτό το VW Group; Μείωση των εξόδων και αποκέντρωση. Για το πρώτο έχει ήδη δημιουργηθεί ένα πλάνο ενώ για το δεύτερο, το Group θέλει να δώσει μεγαλύτερη δύναμη στις επιμέρους μάρκες και περιοχές.

Πιστεύω πως μία εταιρία αυτού του μεγέθους δεν μπορεί να οδηγείται αποκλειστικά από το Wolfsburg. Η προσέγγιση μας είναι: κρατάς μόνο ότι χρειάζεται να κρατήσεις και αποκεντρώνεσαι όσο το δυνατόν περισσότερο.

Δήλωσε ο Bernd Osterloh, ο επικεφαλής του Works Council του VW Group. Ο Osterloh είπε μάλιστα πως περιμένει ότι ο Winterkorn θα επεκτείνει το συμβόλαιο του μέχρι το 2018.

Δεν θέλουμε να αφήσουμε τον καλύτερο manager στην βιομηχανία αυτοκινήτου να φύγει.

Είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος. Να σημειώσουμε πως ο 67-χρονος Winterkorn θα είναι 69 ετών στο τέλος του τρέχοντος συμβολαίου του τον Δεκέμβριο του 2016 που σημαίνει πως δεν είναι και τόσο μεγάλος ηλικιακά ώστε να μην μπορεί να ανανεώσει. Αν και όσο δεν οριστικοποιείται, τόσο θα πληθαίνουν οι φήμες.