Test Drive: Δοκιμάζουμε το Hyundai i10 1.2

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Hyundai_i10_20

Hyundai στην ευρωπαϊκή αγορά (στην Αμερική βρίσκεται σε άλλο επίπεδο) καταξιώθηκε και αναγνωρίστηκε ως μια προσιτή μάρκα, με μικρά αυτοκίνητα πόλης, πολύ καλό value for money και αξιοπιστία. Με τα χρόνια, και όσο τα ταμεία γέμιζαν, άλλαξε ρότα αναβαθμίζοντας σε υπερθετικό βαθμό τα προϊόντα της, τόσο ποιοτικά όσο και σχεδιαστικά. Είναι πολύ απλό να σκεφτεί κανείς τι μοντέλα κυκλοφορούσαν οι νοτιοκορεάτες 10 χρόνια πριν, που με την ευκαιρία των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας είχαμε την ευκαιρία να δούμε την διευρυμένη γκάμα τους (και όχι μόνο αυτή που εισάγεται) και πόσο αυτά έχουν αλλάξει σήμερα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ξακουστό και μη εξαιρετέο Atos σε σύγκριση με την σημερινή μετενσάρκωση σου σε i10. Οι διαφορές που τα χαρακτηρίζουν, “μέρα με την νύχτα”, “άσπρο με μαύρο”, “αλάτι με πιπέρι” και πολλά άλλα…Χωρίς καμία υπερβολή η Hyundai, μαζί με την Kia, αποτελούν αυτοκινητιστική υπερδύναμη και πρέπει να μπει καλά στο μυαλό μας καθώς με τα σχεδόν 8 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως αποτελούν την τέταρτη δύναμη.

Στο δια ταύτα τώρα, το i10 που είχαμε για δοκιμή στην δεύτερη γενιά του, που παρουσιάστηκε στην Φρανκφούρτη πριν περίπου ένα χρόνο με την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα να ξεκινά από το περασμένο καλοκαίρι. Είναι πιο ώριμο από ποτέ, ξέρει πολύ καλά τι αυτοκίνητο είναι και έχοντας κερδίσει τον σεβασμό του κοινού ευελπιστεί να συνεχίσει την εξαιρετική του εμπορική πορεία, που μέχρι να παρουσιαστεί η νέα γενιά είχε ξεπεράσει τις 450.000 μονάδες, ενώ το 2010 ήταν το best-seller μοντέλο της εταιρίας για την Ευρώπη. Το μικρότερο Hyundai αποτέλεσε θεμέλιο λίθο στην ανάπτυξη της εταιρείας, με το νέο i10 να είναι ακόμα ένα μοντέλο της κορεάτικης φίρμας που είναι εντυπωσιακά καλύτερο σε κάθε του πτυχή, από αυτό που αντικαθιστά, όπως κάθε μοντέλο της Hyundai που παρουσιάζεται τα τελευταία πέντε χρόνια.

 

Έτος Πωλήσεις
2007 353
2008 53.197
2009 109.424
2010 89.314
2011 72.380
2012 66.623
2013 60.324

*Στατιστικά JATO

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Ποιότητα/Άνεση
  • Ηχομόνωση
  • Εξοπλισμός
  • Κινητήρας/Κιβώτιο
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χώροι επιβατών
  • Τιμή

Στα μείον

  • Απουσία start/stop
  • Πληρώνει τέλη κυκλοφορίας

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Hyundai_i10_30

Το κορεάτικο μικρό αυτοκίνητο πόλης ακολουθεί την αυξητική τάση της εποχής και μεγάλωσε σε όλες του τις εξωτερικές διαστάσεις. Έτσι, σε σχέση με το προκάτοχο του είναι κατά 80 χλστ μακρύτερο, 65 χλστ φαρδύτερο και 50 χλστ κοντύτερο, ενώ το μεταξόνιο χάρη στην εντελώς νέα πλατφόρμα αυξήθηκε και αυτό κατά 5 χλστ. Τα νούμερα αυτά μεταφράζονται σε 3.665 χλστ. μήκος, 1.660 χλστ. πλάτος, 1.500 χλστ ύψος, με το μεταξόνιο του να αγγίζει τα 2.385 χλστ. που το καθιστούν να ακροβατεί ανάμεσα στην mini και supermini κατηγορία, καθώς πλέον είναι το μεγαλύτερο και πλατύτερο στη κατηγορία του. Κύριο όφελος αυτών είναι οι μεγαλύτεροι χώροι για τους επιβάτες καθώς και για το χώρο αποσκευών που μεγάλωσε κατά 10% και πλέον φτάνει τα 252 λίτρα (+27), που σύμφωνα με την εταιρία το i10 έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών όσο και χώρο για τα γόνατα των επιβαινόντων στη κατηγορία του. Το παραπάνω με περίσσια ειλικρίνεια το επιβεβαιώνω, καθώς είναι ίσως το μοναδικό mini αυτοκίνητο (μαζί με το Panda) που μπορώ να κάτσω στο πίσω κάθισμα και να μη βρίσκει το κεφάλι μου στην οροφή (μη ξεχνάς τα 192 εκ. του ύψους μου). Κλείνοντας τα του χώρου, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα σε αναλογία 60/40, ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 1.046 λίτρα, όταν ο ανταγωνισμός κυμαίνεται στη περιοχή των 1.000 ή και λιγότερων λίτρων.

Test_Drive_Hyundai_i10_35

Σχεδιαστικά, η Hyundai με τη νέα γενιά του i10 δείχνει την πρόθεση της να ικανοποιήσει αποκλειστικά και μόνο τις ανάγκες του ευρωπαϊκού κοινού. Είναι αποτέλεσμα εξ ολοκλήρου του κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim της Γερμανίας και της ευρωπαϊκής σχεδιαστικής ομάδας, προεξάρχοντος του Γερμανού Thomas Bürkle. Το νέο i10 φέρει τα στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Hyundai, αυτή της “χυτής γλυπτικής” (Fluidic Sculpture in Motion) και ακολουθεί την γνωστή εταιρική ταυτότητα με τον εμπρός προφυλακτήρα να φιλοξενεί μια μεγάλη εξάγωνη εισαγωγή αέρα, ενώ στο πίσω μέρος τα νέα φωτιστικά και ο “χαμογελαστός” προφυλακτήρας, προσεγγίζουν το νεανικό κοινό. Σε γενικές γραμμές όλος ο σχεδιασμός του να είναι σύγχρονος και πιο στρογγυλεμένος, όντας μια γενναία εξέλιξη του προηγούμενου, ενώ το χαμηλωμένο αμάξωμα προσδίδει μια πιο αθλητική και αεροδυναμική διάθεση, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας αγγίζει το καλύτερο νούμερο για την κατηγορία του Cd 0,31. Επίσης, το σώμα του αυτοκινήτου διαθέτει περισσότερα νεύρα και καμπύλες, ενώ με τις λιγότερες κάθετες επιφάνειες αποτάσσεται τον boxy χαρακτήρα του παρελθόντος, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό.

Test_Drive_Hyundai_i10_27

Το αυτοκίνητο παράγεται στο HAOS (Hyundai Assan Otomotiv Sanayi) εργοστάσιο της Σμύρνης στη Τουρκία, αφού πρώτα επένδυσε σε αυτό περίπου 680 εκατ. δολάρια, έχοντας δυνατότητα να κατασκευάζει 200.000 αυτοκίνητα ετησίως, καθώς από τη γραμμή παραγωγής του βγαίνει και το i20. Το αμάξωμα της νέας γενιάς i10 είναι πιο ανθεκτικό και στιβαρό, χάρη στη χρήση υψηλής αντοχής χάλυβα, προσαρμοσμένα κενά, ενισχυμένες ράβδους και επιπλέον αντιστηρίξεις, με τη στρεπτική του ακαμψία να αυξάνεται κατά 27% σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ο χάλυβα υψηλής αντοχής αποτελεί το 29,2% της δομής του σώματος (τεράστια αύξηση σε σχέση με το 9% του προκατόχου). Έτσι, στις δοκιμές πρόσκρουσης του ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP απέσπασε τέσσερα αστέρια με την επιμέρους βαθμολογία να είναι 79% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 80% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 56% στα συστήματα ασφαλείας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Hyundai_i10_17

Μηχανικά, τώρα, το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιαζόταν με τον 1.200άρη (1.248 κ.εκ.) ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2-λίτρων με απόδοση 87 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 120 Nm ροπή στις 4.000 σ.α.λ., της οικογένειας Kappa. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο, ενώ διαθέτει μεταβλητό χρονισμό, με την κατασκευή του κορμού και της κεφαλής του κινητήρα από αλουμίνιο να εξασφαλίζουν ήσυχη λειτουργία και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η τελευταία εργοστασιακά ανακοινώνεται στα 4,9 λίτρα/100 χλμ., με την πραγματική που έγραψε το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της εβδομαδιαία μας δοκιμή, με κίνηση κυρίως στη πόλη αλλά και στην εθνική, να μη ξεπερνάει τα 6,2 λίτρα/100 χλμ., νούμερο που δε το κολακεύει αλλά δεν είναι απαγορευτικό οικονομικά. Έτσι, με το ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 40 λίτρων, έχεις μια αυτονομία περίπου στα 650 χλμ. Πληροί τις προδιαγραφές του Euro5, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται στα 102,6 ευρώ, καθώς οι εκπομπές ρύπων είναι στα 114 γρ/χλμ. Στο τομέα των επιδόσεων το μικρότερο μοντέλο της Hyundai είναι αρκετά σβέλτο για τις αστικές μετακινήσεις, χωρίς να σε κάνει να απαιτήσεις κάτι παραπάνω, όπως κανένα μοντέλο της κατηγορίας του. Έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 12,3 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 171 χλμ/ώρα, καθόλου άσχημα για τα 941 κιλά βάρος του αμαξώματος.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Hyundai_i10_03

H ποιοτική αναβάθμιση του εξωτερικού συνεχίζεται και στην καμπίνα, με την αίσθηση που σου χαρίζει το νέο i10 να είναι ένα σαφώς μοντέρνα, ποιοτικό και ευρύχωρο εσωτερικό, που όχι μόνο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές του, καθώς τον κοιτάει κατάματα, και ίσως τον ξεπερνάει. Οι αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν είναι συντριπτικές και μόνο η θέση του λεβιέ των ταχυτήτων ψηλά έχει μείνει σχεδόν απαράλλαχτη, με την διάταξη αυτή να προσφέρει χώρο και θήκες ανάμεσα στα καθίσματα.

Test_Drive_Hyundai_i10_07

Οι χώροι για τους επιβάτες, όπως προείπα, είναι απλά κορυφαίοι και θα φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες. Οδηγός και συνοδηγός έχουν στη διάθεση τους 4 επιπλέον εκατ. για τα γόνατα σε σχέση με το παρελθόν, ενώ και οι πίσω δεν θα συναντήσουν κάποιοι δυσκολία ώστε να βολευτούν, με το άνοιγμα των πίσω θυρών να προσφέρει εκτός από ευκολία στην είσοδο έξοδο, και stress-free τοποθέτηση καρεκλάκι για μωρό. Τέλος, πολλές είναι και οι θέσεις για μικροαντικείμενα, ποτήρια και μπουκάλια, κάνοντας τη καθημερινή συμβίωση μαζί του αρκετά πιο άνετη.

Test_Drive_Hyundai_i10_09

Κατά τ’άλλα η καμπίνα είναι φωτεινή με την μπλε απόχρωση του ταμπλό που διατρέχει το κάτω μέρος του ταμπλό, αλλά και γύρω από τον λεβιέ των ταχυτήτων να δίνει μια απαλή και χαλαρωτική διάθεση στον οδηγό, ξεφεύγοντας από τα μουντά και μονόχρωμα μαύρα εσωτερικά. Όλα τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα ψηλά στο ταμπλό, με αυτά του ηχοσυστήματος να έχουν στη μέση την ψηφιακή οθόνη ενδείξεων, ενώ περικλείονται από ωραίους, μεγάλους στρογγυλούς αεραγωγούς με χρωμιωμένα δαχτυλίδια. Εργονομικά δεν θα συναντήσεις κάποιο σοβαρό παράπονο, καθώς σχεδόν τα πάντα βρίσκονται στη κατάλληλη και σωστά τοποθετημένη θέση. Λέω σχεδόν όλα, γιατί έχουν περάσει πολλά χρόνια από τη τελευταία φορά που για την ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών συνάντησα χειροκίνητη μανιβέλα για κάθε έναν από αυτούς, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα εξοπλισμού.

Test_Drive_Hyundai_i10_10 Test_Drive_Hyundai_i10_08

Η ποιότητα των πλαστικών δείχνει ξεκάθαρα ότι η κορεάτικη φίρμα δεν αποτελεί λύση ανάγκης, αλλά σοβαρή επιλογή, καθώς παρόλο που η πλειοψηφία τους αποτελείται από σκληρές επιφάνειες, δεν έχουν αυτή την φθηνή αίσθηση, αντανακλώντας στιβαρότητα όταν τα χτυπάς. Ενδείξεις περιορισμού του κόστους δεν θα δεις, καθώς χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμα και στη βασική έκδοση, εν αντιθέσει με τον ανταγωνισμό δεν θα βρεις ανακλινόμενα πίσω παράθυρα, αλλά κανονικά που ανοίγουν προς τα κάτω, ενώ ακόμα υπάρχει ντουλαπάκι συνοδηγού και όχι μόνο ένα ράφι.

Test_Drive_Hyundai_i10_04

Το νέο i10 στην έκδοση με τον 1,2-λίτρων κινητήρα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: την Access, την Comfort, την Comfort plus και την Premium. Το αυτόματο κιβώτιο 4-σχέσων είναι διαθέσιμο μόνο στην Comfort plus με το κόστος του να υπολογίζεται στα €1.070. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού με την τιμή του να ξεκινάει από τα €11.660, ενώ μετά την έκπτωση €950 και την απόσυρση που φτάνει τα €790, η τελική τιμή φτάνει τα €9.920, ενώ αντίστοιχα η βασική ξεκινάει από €11.130 και πέφτει στα €9.390, με τον πλήρες τιμοκατάλογο να μπορείς να το βρεις εδώ.

Test_Drive_Hyundai_i10_19

Ο εξοπλισμός της περιελάμβανε air condition, ηχοσύστημα με radio CD/mp3/USB/iPod, ABS και ESPμε 4 δισκόφρενα, 6 αερόσακους με δυνατότητα απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού, αισθητήρες πίεσης ελαστικών με ένδειξη στον πίνακα οργάνων, υπολογιστής ταξιδίου, ενδειξη ασφάλισης ζωνών ασφαλείας για όλες τις θέσεις, ζάντες 14” με κάλυμμα τροχών, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, εφεδρικό τροχό, στροφόμετρο και δείκτης θερμοκρασίας νερού, ρύθμιση κολόνας τιμονιού καθ’ ύψος, διχρωμία εσωτερικού και ταμπλό, ελαφρώς φιμέ κρύσταλλα και παρ-μπριζ, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, cruise control και speedLimiter (δεν διατίθεται στο αυτόματο κιβώτιο), κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, χειρολαβές και καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, ρύθμιση καθίσματος οδηγού καθ’ ύψος, αναβαθμισμένες επενδύσεις καθισμάτων, χρωμιωμένο λεβιέ ταχυτήτων, κιτ καπνιστού, αλεξήλιο συνοδηγού με καθρέπτη, φωτισμό στο χώρο αποσκευών και σύστημα αποτροπής αποφόρτισης μπαταρίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Hyundai_i10_40

Στο τομέα της ανάρτησης δε νομίζω ότι περιμένει κανείς κάποια έκπληξη, έτσι στον εμπρός άξονα υπάρχουν γόνατα MacPherson, ενώ στον πίσω άξονα συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα πίσω με αντιστρεπτική ράβδο. Σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά η θέση των πίσω αμορτισέρ είναι νέα, καθώς πλέον αυτά τοποθετήθηκαν κάθετα, ενώ αλλαγές υπάρχουν και σε όλη την γεωμετρία. Ο στόχος των μηχανικών της εταιρίας δεν ήταν άλλος από την εύρεση του σημείου εκείνου που θα συνδυάζει την άνεση και την ασφαλή οδική συμπεριφορά.

Test_Drive_Hyundai_i10_22

Το αποτέλεσμα κρίνεται άκρως επιτυχημένο, με το σύνολο να διακρίνεται για το σταθερό του πάτημα, που ξαφνιάζει, ανεξαρτήτου χλμ/ώρα στο κοντέρ. Όσο μπανάλ και αν ακούγεται, είναι ίσως η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσω τη φράση ότι θυμίζει συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Γι’αυτό ευθύνεται εκτός από την αύξηση της στιβαρότητας του πλαισίου, όπως έγραψα προηγουμένως, και η προσοχή που έχει δοθεί στο NVH (noise, vibration and harshness, δηλαδή θορύβων, κραδασμών και τριγμών). Αυτή αποδεικνύεται σημαντική καθώς τα επίπεδα θορύβου του i10, τόσο από το δρόμο όσο και από το χώρο της μηχανής, είναι χαμηλότερα από εκείνα των βασικών ανταγωνιστών, με μόλις 38 dB στο ρελαντί και 65 dB στη κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Έτσι, παρά την έλλειψη του συστήματος αυτόματης εκκίνησης και απενεργοποίησης κινητήρα, ISG, στα φανάρια ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου, κάνοντας σε να πιστεύεις ότι σβήνει.

Test_Drive_Hyundai_i10_39

Τα παραπάνω χαρίζουν στο μικρό κορεάτικο μοντέλο την άνεση να βγει από την πόλη και να πάρει τους ανοιχτούς δρόμους χωρίς να σε βάζει σε σκέψεις σαν οδηγό. Έτσι, σε συνδυασμό με την ήσυχη καμπίνα και το ασφαλές πάτημα ταξιδεύεις άνετα και ξεκούραστα, με την ευαισθησία του στους πλευρικούς ανέμους να μην σε φοβίζει. Στο πόλη, όμως, που θα περάσει και τον περισσότερο χρόνο της ζωής του είναι εξίσου ευκίνητο με το παρελθόν, παρά την γενναία αύξηση των διαστάσεων του, και ειδικά του πλάτους, που δε θα σε δυσκολέψει να βρεις εύκολα μια θέση στάθμευσης. Η ανάρτηση απορροφά την πλειονότητα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, και μόνο σε “κρατήρες” θα υποφέρουν οι επιβάτες. Το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρική κρεμαργιέρα και είναι ιδιαίτερα ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, που κάνει τη ζωή εύκολη μέσα στα στενά της πόλης. Έπειτα είναι πιο βαρύ, διαθέτοντας την απαιτούμενη πληροφόρηση, ενώ είναι σχετικά γρήγορο καθώς χρειάζεται κάτι λιγότερο από 3 στροφές από άκρη σε άκρη, ενώ η διάμετρος του κύκλου στροφής φτάνει τα 9,59 μέτρα.

Test_Drive_Hyundai_i10_42

Εκεί που θα εμφανίσει μικρή ασάφεια είναι μόνο αν κινηθείς γρήγορα σε μια διαδρομή με συνεχείς στροφές (δηλαδή έξω από τα νερά του. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές αλλά δε θα τρομάξουν, ενώ χάρη στα λεπτά ελαστικά του, διαμέτρου 175/65, αν πιεστεί θα εμφανίσει την κλασική προοδευτική υποστροφή, που θα μαζευτεί γρήγορα με το απανταχού παρόν ESP, δίχως να σε αφήνει να παίξεις. Σε καμία περίπτωση δεν δείχνει ότι έχει έστω και λίγο παιχνιδιάρικη συμπεριφορά, χωρίς απαραίτητα να είναι κακό αυτό. Τέλος, για την πέδηση χρησιμοποιεί δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με τα εμπρός να είναι αεριζόμενους και διαμέτρου 252 χλστ., ενώ πίσω συμπαγείς δίσκους διαμέτρου 234 χλστ. Το αποτέλεσμα, ως προς την δύναμη κρίνεται ικανοποιητικό, αν και ίσως θα μπορούσε να ήταν καλύτερο, ενώ η αντοχή τους σε συνεχή χρήση δεν έδειξε να επηρεάζεται.

Test_Drive_Hyundai_i10_15

Η θέση οδήγησης βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος, με οδηγό και συνεπιβάτη να έχουν μεγάλη άνεση στο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους. Η ορατότητα προς τα εμπρός και περιμετρικά είναι άψογη, με τις κολόνες να μην εμποδίζουν σχεδόν καθόλου. Τα 87 άλογα του κινητήρα αποδεικνύονται ζωηρά και αρκετά, καθώς σε συνεργασία με το εξαιρετικό σε αίσθηση 5άρι κιβώτιο δε σε αναγκάζει να καταφεύγεις συνέχεια σε αλλαγή, ώστε να κινηθείς γρήγορα. Το 1.200άρη μοτέρ θα μπορούσες να το πεις και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων στη κατηγορία εφοδιάζεται με 1-λίτρου κινητήρες και μικρότερες ιπποδυνάμεις, αντισταθμίζοντας έτσι την όποια υστέρηση σε ροπή και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές που έχει ενός turbo. Πραγματικά, όμως, δε με “κρέμασε” σε καμία περίπτωση, τηρουμένων βέβαια των αναλογιών, καθώς το i10 δεν έχει σχεδιαστεί για να αφήνει τους πάντες πίσω του στα φανάρια. Οι δύο τελευταίες σχέσεις έχουν μακριά κλιμάκωση που ευνοούν το ήσυχο ταξίδι και τη μείωση κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, με τις υπόλοιπες όντας πιο σφιχτές και με το περιορισμένο βάρος του αυτοκινήτου να ξεγελούν την όποια υστέρηση σε ροπή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Hyundai_i10_38

Με τον ανταγωνισμό να μετράει πάνω από 10 μοντέλα, η Hyundai πιστή στις αξίες της παρουσίασε ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που σκοπό δεν έχει να αποτελέσει άλλη μια επιλογή, αλλά να γίνει ορόσημο. Διαθέτει όλα τα όπλα στη φαρέτρα του για να ζητήσει με θράσος από εσένα σαν πελάτη, αν είσαι στην αναζήτηση ενός τέτοιου μικρού αυτοκινήτου να το βάλεις ψηλά στη λίστα με τις προτιμήσεις σου. Το νέο i10 είναι εντυπωσιακά σταθερό και ασφαλές στο δρόμο, έχοντας ικανοποιητικό εξοπλισμό, ενώ πλέον οι χώροι του καλύπτουν περισσότερους ανθρώπους. Δείχνει και είναι πιο ώριμο και τίμιο από ποτέ, όντας παράλληλα ουσιαστικό.

Όλα όσα αναλύθηκαν παραπάνω, μαζί την σιγουριά της αξιοπιστίας, καθώς το νέο i10 καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων με δωρεάν ετήσιους τεχνικούς ελέγχους και οδική βοήθεια. Κάτι που σίγουρα επισφραγίζει την αυτοπεποίθηση της Hyundai στα δύσπιστα μάτια του Ευρωπαίου καταναλωτή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά”]

Κινητήρας
Τύπος κ 1,2 (βενζίνη) – EURO V
Κυλινδρισμός (cc) 1248
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) 175
Ισχύς (hp / σ.α.λ.) 87 / 6.000
Ροπή (Nm / σ.α.λ.) 119 / 4.000
Επιτάχυνση (0 – 100 χλμ) 12,3
Αριθμός κυλίνδρων 4
Βαλβίδες 16
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων Μηχανικό 5 σχέσεων
Καύσιμο
Τύπος Καυσίμου Βενζίνη
Κατανάλωση καυσίμου (εντός πόλης) (λίτρα / 100χλμ) 6,5
Κατανάλωση καυσίμου (εκτός πόλης) (λίτρα / 100χλμ) 4,1
Κατανάλωση καυσίμου (Μικτή διαδρομή) (λίτρα / 100χλμ) 4,9
Εκπομπές CO2 (g / 100km) 114
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 40
Εξωτερικές Διαστάσεις
Μήκος (mm) 3.665
Πλάτος (mm) 1.660
Ύψος (mm) 1.500
Μεταξόνιο (mm) 2.385
Μετατρόχιο εμ. (mm) 1.467
Μετατρόχιο π. (mm) 1.480
Χώρος Αποσκευών
Χωρητικότητα (λίτρα) 252
Διαστάσεις Τροχών
Διάμετρος ζάντας 5,0J x 14″
Πλάτος 5,0J x 14″
Διαστάσεις εμπρός ελαστικών 175/65R14″
Διαστάσεις πίσω ελαστικών 175/65R14″

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...
<h5>Στα συν:</h5>Σχεδιασμός, Ποιότητα/Άνεση, Ηχομόνωση, Εξοπλισμός, Επιδόσεις, Οδική συμπεριφορά, Χώροι επιβατών, Τιμή <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Απουσία start/stop, Πληρώνει τέλη κυκλοφορίαςTest Drive: Δοκιμάζουμε το Hyundai i10 1.2