nydn-2016-toyota-mirai-front-quarter-left

Η τελευταία ημιεπίσημο αναφορά στον αριθμό προ-παραγγελιών για Toyota Mirai ήταν περίπου ότι 200 άτομα είχαν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους. Ωστόσο η ζήτηση είναι αρκετά ισχυρή ώστε η Toyota να αναφέρει ότι θα δαπανήσει 2ο δις γιεν (135,6 εκατομμύρια ευρώ) για να επεκτείνει την ετήσια παραγωγική ικανότητα στο “εργαστήριο” όπου θα κατασκευάζεται χειροποίητα το Μirai και είναι ίδιο με εκείνο όπου αποκτούσε ζωή το LFA, από τα 700 οχήματα κατά το πρώτο έτος (2015) σε περίπου 2.000 για το επόμενο.

Toyota-Mirai-Clean-Water-drink

Η ιαπωνική εφημερίδα Nikkei ανέφερε που αναμένει η Toyota να πωλήσει τον μικρό αυτό αριθμό των Mirai για τα πρώτα χρόνια. Έτσι, τα 400 θα πάνε στην Ιαπωνία μέχρι το τέλος του 2015, 200 με 300 στις ΗΠΑ το 2015 για να φτάσουν τα 3.000 μέχρι το τέλος του 2017, ενώ τέλος για την Ευρώπη προβλέπεται να είναι μεταξύ 50 και 100 ετησίως, αρχής γενομένης από το 2016. Για να ικανοποιήσει όλη αυτή τη παραγωγή για το αυτοκίνητο υδρογόνου της, η Toyota θα προσθέσει δύο γραμμές στο εργοστάσιο όπου οι συστοιχίες κυψελών καυσίμου και τα ρεζερβουάρ κατασκευάζονται, ενώ θα αναβαθμίσει επίσης τη τοποθεσία της γραμμή συναρμολόγησης.

Toyota+Mirai+4

Όλα αυτά, παρά τις αναφορές που λένε ότι η Toyota ίσως χάνει έως και €100.000 για κάθε υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο που θα πουλά, καθώς η τιμή του Mirai στην Αμερική και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια, όπου θα πωλείται αρχικά θα κοστίζει $57.500 αλλά θα παρέχεται με δωρεάν υδρογόνο για 3 χρόνια.