Η Honda ελπίζει πως ένα νέο, πιο αποδοτικό μοντέλο διαχείρισης και τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει στην αγορά, θα την βοηθήσουν να σταματήσει την 7ετή πτώση στις πωλήσεις στην Ευρώπη και να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Περιμέναμε για κάποια χρόνια ένα νέο προϊόν και τώρα έρχεται.
Είπε ο Επικεφαλής Πωλήσεων της Honda Europe, Philip Ross αναφερόμενος στο HR-V. Εκτός από την “αναβίωση” ενός ονόματος που τελευταία φορά χρησιμοποιήθηκε το 2006, το HR-V είναι η πρόταση της Honda για μία κατηγορία που σύμφωνα με τις προβλέψεις αναλυτών, θα διπλασιάσει τις πωλήσεις της μέχρι το 2020. Με λίγα λόγια, το HR-V πρέπει να πετύχει και η επιτυχία ορίζεται αφενός σε επαρκείς πωλήσεις και αφετέρου στην προσέλκυση νέων –ηλικιακά αλλά και όσον αφορά στην φίρμα- πελατών.
Μαζί με το HR-V που θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2015, την ίδια χρονιά, η Honda θα ξεκινήσει τις πωλήσεις της επόμενης γενιάς του Jazz αλλά και του ανανεωμένου CR-V. Αναφορικά με το τελευταίο, η αντικατάσταση του ασύμφορου πετρελαιοκινητήρα των 2.2 λίτρων με τον εξαιρετικό turbodiesel 1600άρη που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα αποδίδει 160 ίππους και θα συνδυάζεται και με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, αναμένεται να τονώσει σημαντικά τις πωλήσεις του Ιαπωνικού crossover.
Όλα αυτά θα αποτελέσουν οδηγό για τις πωλήσεις της Honda που το 2013, δεν ξεπέρασαν τα 139.712 οχήματα –μερίδιο αγοράς 1.1%- τη στιγμή που το 2007, ήταν στα επίπεδα των 313.484 οχημάτων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, το HR-V και το νέο Jazz θα αυξήσουν τις πωλήσεις της εταιρίας στα 163.000 οχήματα εντός του 2015 ενώ μέχρι το 2018, θα την βοηθήσουν να φτάσει τις 200.000.