309674

Η Chevrolet έδωσε ένα νέο video που μας δείχνει τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της GM, Mark Reuss, να οδηγάει ένα πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Volt, το οποίο θα παρουσιαστεί τελικά στην έκθεση του Detroit τον Γενάρη του 2015.


Από το video ο Reuss επιβεβαιώνει ότι το μοντέλο θα έχει κατ’επιλογή ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με την συγκεκριμένη λειτουργία να ελέγχεται από τα paddles που θα βρίσκονται στο τιμόνι. Το σύστημα θα επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει την ανάκτηση ενέργειας, κατά την διάρκεια επιβράδυνσης ή όταν πλησιάζει σε κάποιο φανάρι, με τον Reuss να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι είναι καλύτερα ρυθμισμένο σε σχέση με το ELR.

Ακόμα, από τα εσωτερικά πλάνα μπορούμε να πάρουμε μια καλή ιδέα για το πως θα μοιάζει το εσωτερικό του νέου plug-in υβριδικού αυτοκινήτου, αν και το μεγαλύτερο μέρος είναι καλυμμένο για τα αδιάκριτα βλέμματα. Παρόλα αυτά, διακρίνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι διάφορες “μεταλλικές” λεπτομέρειες, η νέα κεντρική κονσόλα και η μεγαλύτερη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Το νέο Volt θα φοράει ένα ολοκαίνουριο Voltec σύνολο, το οποίο αποτελείται από την μπαταρία, το σύστημα μετάδοσης, τον κινητήρα που αυξάνει την αυτονομία και τα σχετικά ηλεκτρονικά συστήματα. Η νέα μπαταρία εξελίχθηκε από κοινού με την LG Chem, και τα κελιά της διαθέτουν νέα χημικά στοιχεία που αυξάνουν την αποθήκευση ενέργειας κατά 20%, όταν συγκρίνονται με τα σημερινά. Επίσης, είναι κατά 13 κιλά ελαφρύτερη και θα τοποθετηθεί χαμηλότερα στο αυτοκίνητο, ώστε να βελτιωθεί το κέντρο βάρους του Volt

Το νέο Volt θα έχει πολύ μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία από τα μόλις 61 χλμ. που έχει το σημερινό, με την LG Chem να έχει επιβεβαιώσει ότι οι νέες μπαταρίες θα έχουν αυτονομία 322 χλμ. Η GM επιβεβαίωσε επίσης, ότι η ερχόμενη γενιά του μοντέλου θα διαθέτει μια μονάδα με δύο κινητήρες που θα ζυγίζει 45 κιλά λιγότερα, ενώ θα είναι 5 με 12% πιο αποδοτική. Η Chevrolet συνέχισε λέγοντας, θα υπάρξει μια αύξηση της απόδοσης και από τους δύο κινητήρες, που θα λειτουργούν συνδυαστικά σε περισσότερα προγράμματα οδήγησης, τόσο στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, όσο και στην εκτεταμένης αυτονομίας. Αν και αυτό είναι ασαφές, η εταιρεία δήλωσε ότι η χρήση των δύο κινητήρων θα βελτιώνει την ηλεκτρική επιτάχυνση κατά 20%.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι ένας ολοκαίνουριος τετρακύλινδρος 1,5-λίτρων, που θα διαθέτει άμεσο ψεκασμό, μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα, ανακυκλοφορία ψυχόμενων καυσαερίων και υψηλή σχέση συμπίεσης, που φτάνει τα 12,5:1. Δεν απαιτεί καύσιμο 100 οκτανίων, μιας και λειτουργεί άριστα με απλή 95αρα αμόλυβδη βενζίνη.

Το νέο υβριδικό αυτοκίνητο θα διαθέτει έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και πρώτη κολόνα, ενώ και το καπό θα είναι πιο φουσκωμένο, δίνοντας έτσι στο μοντέλο πιο δυναμικό προφίλ. Επίσης, θα διαθέτει νέα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, μικρότερους προβολείς ομίχλης και νέα επιθετική μάσκα. Θα κατασκευάζεται στο Μίσιγκαν, με τον σχεδιασμό του να αποτελεί την εξέλιξη της τωρινής γενιάς έχοντας πιο καμπυλωτό αμάξωμα, και το 70% των μερών του θα προέρχονται από τις Η.Π.Α. ή τον Καναδά.