Test Drive: Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Toyota Yaris diesel

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_19

Ένα μήνα μετά την παρουσίαση του νέου Aygo, τον περασμένο Μάρτιο, η Toyota επέλεξε να ανανεώσει και το Yaris. Το best seller supermini μοντέλο της, μαζί με το μικρό αυτοκίνητο πόλης της θα συνεχίσουν να αποτελούν την μάζα των πωλήσεων του ιαπωνικού γίγαντα. Το Yaris έχει γνωρίσει εξαιρετική εμπορική επιτυχία με σχεδόν 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί στην Ευρώπη από το 1999. Στο άκρως ανταγωνιστικό B-segment, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πελατειακή βάση για τις εταιρίες, καθώς αντιπροσωπεύει το 20,4% της συνολικής αγοράς, που συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, πωλούνται περίπου 4 εκατ. αυτοκίνητα κάθε χρόνο, το ιαπωνικό αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει το 24% των συνολικών Ευρωπαϊκών πωλήσεων της Toyota.

Έτος Πωλήσεις
1999 124.758
2000 187.716
2001 195.875
2002 195.994
2003 193.831
2004 231.187
2005 213.975
2006 238.420
2007 256.267
2008 223.673
2009 212.923
2010 162.534
2011 141.340
2012 172.601
2013 163.326

*Στατιστικά JATO, περιλαμβάνει Αυστρία, Βέλγιο, Κύπρο, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, και Αγγλία.

Το Yaris αναμένεται να κλείσει με πωλήσεις κοντά στις 170.000 για το 2014, ενώ το 2013 173.800 νέοι πελάτες το απέκτησαν, κατατάσσοντας το, το 11ο αυτοκίνητο στην Ευρωπαϊκή αγορά και το 6ο στο B-segment, αυξάνοντας από το 2011 το μερίδιο αγοράς του από το 4,2% στο 6,1%. Στην Ελλάδα το 2013 κατέκτησε την πρώτη θέση, ενώ εκτός συγκλονιστικού απροόπτου την ίδια θέση θα κατακτήσει και την χρονιά που μας έκλεισε με τις πωλήσεις του για τις δύο χρονιές να πλησιάζουν τα 8.000 αυτοκίνητα.

Έτσι, τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της τρίτης γενιάς του μοντέλου, και στο μέσο του κύκλου ζωής του, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το ανανεωμένο μοντέλο το περασμένο καλοκαίρι, που ακολούθησε την αντίστοιχη της Ιαπωνίας με το Vitz. Η νοοτροπία και η ιδιοσυγκρασία της Toyota δεν την περιόρισαν σε ένα τυπικό facelift με μόνο επιφανειακές αλλαγές, καθώς το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, μαζί με αυτό που marketing που εισάκουσε τι είχαν να πουν οι καταναλωτές ξόδεψε περίπου 85 εκατ. ευρώ και 576.000 εργατοώρες για να αλλάξει περισσότερα από 1.000 εξαρτημάτων στο ανανεωμένο Yaris.

Στα συν

  • “Εύκολο” αυτοκίνητο
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Φρένα

Στα μείον

  • Εξοπλισμός στη βασική έκδοση Cool
  • Έλλειψη start/stop
  • Αδιάφορος εσωτερικός διάκοσμος

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_23

Ξεκινώντας από το φαίνεσθαι, το ανανεωμένο μοντέλο υιοθετεί πλέον μια σχεδιαστική ταυτότητα, τόσο για τις απλές εκδόσεις όσο και στην υβριδική. Κρίμα, αλλά δε πειράζει πολύ. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου πλέον το Yaris ακολουθεί την “Keen Look και Under Priority” προσέγγιση, ενώ διαθέτει την σχεδιαστική γλώσσα “x design”, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Aygo. Νέος είναι ο προφυλακτήρας, που κάτω από το Χ διαθέτει μεγάλο τραπεζοειδές κεντρικό άνοιγμα και εισαγωγή αέρα για την ψύξη των μηχανικών μερών, ενώ το μεγάλο σήμα της Toyota δεσπόζει στην τομή του Χ. Συνεχίζοντας, πιο αιχμηρά είναι τα νέα φωτιστικά σώματα, που ανάλογα την έκδοση διαθέτουν και LED φώτα ημέρας.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_30

Το προφίλ του αυτοκινήτου έμεινε σχεδόν απαράλλαχτο, ενώ τέλος στο πίσω μέρος διακρίνεται ο νέος προφυλακτήρας, με τη σχεδίαση του δίνει την αίσθηση ενός φαρδύτερο και χαμηλότερου αμαξώματος, ενώ το πλαστικό στο κάτω μέρος παίζει το ρόλο του ενσωματωμένου διαχύτη, και ενισχύει την σπορ παρουσία στο δρόμο. Επίσης, νέα είναι τα εσωτερικά γραφικά για τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ενισχύουν περαιτέρω την προσωπικότητα του οχήματος, ενώ κλείνοντας τις αισθητικές αλλαγές υπάρχουν νέα χρώματα και νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_36

Το αποτέλεσμα είναι ένα αρκετά πιο επιθετικό, με δυναμικά χαρακτηριστικά, εμπρός μέρος, και βλέποντας το συνολικά, τολμώ να πω ότι πλέον είναι μια από τις τρεις ομορφότερες προτάσεις της supermini κατηγορίας, ξεφεύγοντας από την απρόσωπη και ανιαρή σχεδίαση του pre-facelift μοντέλου, κάτι που το ξεχωρίζει από τη πληθώρα των άλλων επιλογών, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να φτάνει πλέον τα Cd 0,287.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_27

Μικρή διαφορά υπάρχει στο μήκος του αμαξώματος σε σύγκριση με το pre-facelift μοντέλο. Έτσι, αυτό είναι κατά 65 χλστ. μεγαλύτερο, φτάνοντας πλέον τα 3950 χλστ, ενώ το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο παραμένουν αμετάβλητα και είναι 1695, 1510 και 2510 χλστ, αντίστοιχα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ο κινητήρας” ]

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_15

Το πετρελαιοκίνητο Yaris της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με τον ίδιο 1400άρη D4-D κινητήρα της Toyota (κωδική ονομασία 1ND-TV), που είχαμε δοκιμάσει κατά την προηγούμενη μας επαφή με το αυτοκίνητο. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδορς D-4D κινητήρα πετρελαίου 1.364 κ.εκ διαθέτει μονό εκκεντροφόρο, φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου -Diesel Particulate Filter (DPF), άμεσο ψεκασμό common rail και κοινή γραμμή τροφοδοσίας, με την σχέση συμπίεσης να φτάνει το 16:1. Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα η ονομαστική του ισχύ να είναι 90 άλογα στις 3.800 σ.α.λ και μέγιστη ροπή τα 205 Nm σταθερή από τις 1.800 έως 2.800 σ.α.λ.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_24

Ο κινητήρας, συνεπικουρούμενος από τα οφέλη του Toyota Optimal Drive, που επικεντρώνεται σε βασικά θέματα, όπως μειωμένο βάρος, συμπαγείς διαστάσεις, βελτιωμένη απόδοση καύσης, εξαρτήματα χαμηλών τριβών και τεχνολογίες για μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, έχουν σαν αποτέλεσμα καλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπές CO2. Η Toyota ανακοινώνει ότι το βάρους 1.080 κιλών (+45 κιλά σε σχέση με πριν) αμάξωμα έχει μειωμένη κατά 5% τη μέση μικτή κατανάλωση, που πλέον πέφτει στα 3,8 λίτρα/100 χλμ. Στη πραγματικότητα η κατανάλωση που έγραψε το trip computer στα σχεδόν 700 χλμ της δοκιμής ελάχιστα διέφερε από αυτή είχα καταφέρει την προηγούμενη φορά, αγγίζοντας τα 5,4 λίτρα/100 χλμ., με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να φτάνει τα 42 λίτρα.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_32

Από πλευρά επιδόσεων, σύμφωνα με το VBox Sport που έχουμε πλέον στην κατοχή μας, για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάστηκε 11 δευτ. (10,8 δευτ. εργοστασιακά) που χρειάζεται για το καθιερωμένο 0-100 χλμ/ώρα κρίνεται άκρως εξαιρετικό νούμερο, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στη καθημερινή χρήση όντας αρκετά σπιρτόζικο, μόλις ξεπεράσει το εκνευριστικό lag κάτω από τις 1.600 σ.α.λ. Για την επιτάχυνση εκ κινήσει από τα 60-100 χλμ/ώρα, 80-120 χλμ./ώρα και 80-110 χλμ/ώρα με 4η, 5η και 6η σχέση στο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζεται αντίστοιχα 7,9 δευτ., 12,4 δευτ. και 10,8 δευτ. Τέλος, η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 175 χλμ/ώρα, πληροί προδιαγραφές Euro 5 και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ/χλμ όταν εφοδιάζεται με ζάντες 15 ιντσών, που σημαίνει ότι πως εξαιρείται από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας, ενώ αυτές αυξάνονται στα 108 γρ/χλμ. για τις 16άρες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_01

Περνώντας προς τα μέσα, αν και στην πρώτη ματιά δεν θα διακρίνεις πολλές διαφορές αυτές είναι υπαρκτές, με την κονσόλα να παραμένει απλή, λιτή και μινιμαλιστική. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο για την σχεδίαση του εσωτερικού του ανανεωμένου Yaris, Pierre Romeo, ο νέος εσωτερικός σχεδιασμός είναι αποτέλεσμα τριών βασικών στόχων. Πρώτον, να ενισχυθεί η αίσθηση ευρυχωρίας και του δυναμισμό της καμπίνας, δεύτερον, να βελτιωθεί η απτή ποιότητα των υλικών και, τρίτον, να συνδυάζει τη συνολική οπτική απλοποίηση με την προσθήκη χρωματικών λεπτομερειών και του πιο εξελιγμένου φινιρίσματος.

Το ταμπλό βρίσκεται σε πιο οριζόντια θέση, με το πάνω τμήμα του να είναι πιο λεπτό, και η πάνω επιφάνεια του πίνακα οργάνων να έχει ανασχεδιαστεί για να φαίνεται πιο λεπτή. Επίσης, και ο σχεδιασμός των πλαστικών της πόρτας είναι νέος και συνδυάζει μια πιο ρευστή, δυναμική εμφάνιση, με την περιοχή που έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό να είναι μεγαλύτερη. Η κεντρική κονσόλα “κάθεται” ψηλότερα κατά 23 χιλιοστά, ενώ ο λεβιές των ταχυτήτων βρίσκεται χαμηλότερα κατά 30 χιλιοστά. Αυτό βελτιώνει την ευκολία αλλαγής ταχυτήτων αλλά διευκολύνει και την πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο και στις ποτηροθήκες μπροστά του.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_05

Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2, με τη οθόνη αφής να έχει αυξηθεί από 6,1 σε 7 ίντσες, καθώς πλέον δεν περιλαμβάνει υποδοχή CD (και πολύ καλά κάνει). Προσφέρει συνδεσιμότητα με bluetooth, USB και AUX, ενώ ακόμα διαθέτει το σύστημα πλοήγησης (εξτρά), τη κάμερα οπισθοπορείας, τις ρυθμίσεις του συστήματος αλλά και το λεπτομερή πίνακα για τη κατανάλωση του αυτοκινήτου. Τέλος, ο πίνακας οργάνων παραμένει αμετάβλητος και παραμένει ξεκούραστος στην όψη χωρίς πολλά λαμπάκια και πληροφορίες να ζαλίζουν τον οδηγό.

Η ποιότητα των πλαστικών είναι ελαφρώς καλύτερη, και υπάρχουν περισσότερα σημεία με μαλακής υφής επιφάνειες, αλλά δε παύουν να υπάρχουν και σκληρά πλαστικά, που όμως δείχνουν αρκετά συμπαγή, ενώ η συναρμογή των διάφορων μερών δείχνει και είναι αρκετά στιβαρή και προσεγμένη.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_13

Στο θέμα χώρων τώρα, το μικρό Toyota δεν έχει αλλάξει τίποτα και είναι αρκούντως άνετο με επαρκής χώρους για επιβάτες ανεξαρτήτου μεγέθους. Οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι περισσότεροι, ενώ τα γόνατα των μπροστά δε βρίσκουν στη κονσόλα. Για τους πίσω επιβάτες, το τεράστιο ατού του είναι το απόλυτα επίπεδο δάπεδο, κάνοντας πιο εύκολη τη τοποθέτηση τρίτου ατόμου, ενώ ο χώρος για τους ώμους και τα κεφάλια είναι μεγάλος, ακόμη και για ανθρώπους άνω των 1.85. Τέλος οι μεγάλες πόρτες και τα ανοίγματα τους, διευκολύνουν τη πρόσβαση, με την χωρητικότητα του πορτ παγκάζ να διατηρείται στα 286 λίτρα. Νούμερο άκρως ανταγωνιστικό, με τον χώρο να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος με τους ογκώδης θόλους να μην ενοχλούν ιδιαιτέρως, ενώ όταν διπλωθούν τα πίσω διαιρούμενα καθίσματα σε αναλογία 60/40, δημιουργείται χώρος όγκου 769 λίτρων, δυστυχώς όμως όχι επίπεδος.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_16 Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_18

Από θέμα εξοπλισμού το Yaris είναι διαθέσιμο σε έξι εκδόσεις (Cool, Live Plus, Active Plus, Style Plus, Lounge Tan και Lounge Plus) με το Yaris της δοκιμής να είναι στην έκδοση Live Plus και να προσφέρει σχετικά καλό επίπεδο εξοπλισμού. Η έκδοση περιλαμβάνει όλα τα ηλεκτρικά καλούδια ασφαλείας, ABS με Brake Assist, Traction Control και ESP, πλήρες σετ αερόσακων (μετωπικούς, πλευρικούς, οροφής και γονάτων οδηγού), ρύθμιση τιμονιού σε ύψος και σε βάθος, ηχοσύστημα με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, A/C, την έγχρωμη οθόνη 7” του Touch & Go multimedia συστήματος, που όπως είπα διαθέτει bluetooth, θύρα USB, trip computer, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι, λεπτομέρειες χρωμίου και τον υπολογιστή ταξιδιού. H τελική τιμή χωρίς το όφελος της απόσυρσης ανέρχεται στα €16.100, που με την απόσυρση και την τρέχουσα προσφορά της Toyota, η τιμή πέφτει στα 14.740 ευρώ, με το μεταλλικό χρώμα να χρεώνεται στα 450 ευρώ. Η βασική έκδοση, Cool, ξεκινά από τα 13.940 ευρώ (με απόσυρση και προωθητικό πρόγραμμα).

[/nextpage]

[nextpage title=”Στο δρόμο” ]

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_39

Το ανανεωμένο Yaris διαθέτει κατά 20% πιο ενισχυμένο πλαίσιο, με τις αλλαγές να εντοπίζονται στα 36 επιπλέον σημεία δεσίματος, ενώ οι ενισχύσεις στα υποπλαίσια κάνουν το νέο Yaris να περνάει πολύ εύκολα πάνω από τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, που με τις πολλές πρόσφατες βροχοπτώσεις έχουν αυξηθεί. Παράλληλα, μετά από το feedback των πελατών της εταιρίας ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στο NVH (Noise, Vibration, Harshness) του μοντέλου, προσφέροντας πιο άνετες, ήσυχες και ξεκούραστες μετακινήσεις.

Πιο συγκεκριμένα εμπρός χρησιμοποιήθηκε άλλο υλικό στήριξης του παρμπρίζ, ενώ και η ηχομόνωση της καμπίνας έχει γίνει πιο παχιά. Επίσης, χάρη στις δευτεροβάθμιες τροποποιήσεις που στοχεύουν στη μείωση του θορύβου και δονήσεων από τον κινητήρα, παρέχοντας καλύτερη ηχομόνωση για το σύστημα της εξάτμισης, στην τοποθέτηση μιας επανασχεδιασμένη ράβδος ροπής στον κινητήρα, και στις αλλαγές που υπάρχουν στις αναρτήσεις, έχουν αποτέλεσμα τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης, ενώ σχεδόν ποτέ δεν θα καταλάβεις ότι οδηγείς την diesel έκδοση. Αναβαθμισμένο είναι το λογισμικό του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης, έχοντας λίγο πιο “βαριά” αίσθηση, με την απόκριση του να εξακολουθεί να είναι αρκετά ζωντανή.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_40

Η φιλοσοφία των αναρτήσεων δεν έχει αλλάξει, με τα αμορτισέρ να έχουν γίνει πιο σφιχτά, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας είναι ενισχυμένος. Όμως, τα νέα πιο μαλακά ελατήρια και silent blocks, μεταφέρουν αισθητά λιγότερους κραδασμούς στην καμπίνα, τόσο ηχητικά όσο και σε θέμα αίσθησης.

Όλα τα παραπάνω προσφέρουν ένα άκρως ολοκληρωμένο σύνολο κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, καθώς χωρίς υπερβολή, το νέο Yaris μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά στην πόλη που είναι κυρίως το “γήπεδο” του, αλλά θα σε ταξιδέψει με χαρακτηριστική άνεση σε μεγάλες αποστάσεις. Σε αυτό συμβάλλουν και οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ και η θέση οδήγησης έχει δεχτεί βελτιώσεις, αν και το ύψος του τιμονιού βρίσκεται πιο χαμηλά απ’ότι προτιμώ.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_25

Κατά τ’αλλά, το εξάρι κιβώτιο αποδείχθηκε εξαιρετικό και προσωπικά θα το προτιμούσα χωρίς ιδιαίτερους ενδοιασμούς. Οι κοντές πρώτες σχέσεις του, του χαρίζουν το απαραίτητο τράβηγμα για “ξεπετάγματα” μέσα στη πόλη, ενώ οι τελευταίες, με χαρακτηριστικά overdrive, κρατάνε χαμηλά τις στροφές στο ταξίδι, με θετικό αντίκτυπο στη κατανάλωση, όπου σε ανοιχτό δρόμο ακουμπάει τα 6 λίτρα/100 χλμ, με νόμιμες ταχύτητες (130 χλμ/ώρα) και με 2 επιπλέον άτομα. Η αίσθηση του λεβιέ είναι αρκετά θετική, με ξεκάθαρα και σφιχτά “κουμπώματα” χωρίς ενοχλητικά κενά.

Ο κινητήρας δένει αρμονικά με το πλαίσιο και ο θόρυβος που θα περάσει στο εσωτερικό είναι μικρός, χωρίς να ενοχλήσει τους επιβάτες, αποδεικνύοντας τη πολιτισμένη λειτουργία του. Σοβαρό μειονέκτημα η έλλειψη του start/stop αλλά οι κραδασμοί που θα μεταφερθούν στη καμπίνα εν στάση είναι αμελητέοι.

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_37

Ο κινητήρας παρουσιάζει τη γνώριμη για κινητήρα πετρελαίου “έκρηξη” στις 1.800 σ.α.λ., με τη δύναμη και τη ροπή του να είναι ιδιαίτερη εμφανή στις ρεπρίζ, καθώς το ευρύ ωφέλιμο φάσμα στροφών του, επαρκεί για αγχολυτικές μετακινήσεις. Ο διάμετρος του κύκλου στροφής του φτάνει τα 9,6 μέτρα με τα 15″ ζαντες (10 μέτρα με τις 16″ ζάντες) και ελίσσεται εύκολα στα στενά της πόλης, με την μεταβλητή υποβοήθηση του τιμονιού να προσφέρει την αναμενόμενη αίσθηση και αμεσότητα. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά μεγάλα, εξαιτίας των ελαστικών διαστάσεων 195/50-16, ακόμα και σε βρόχινες συνθήκες. Με απενεργοποιημένο το ESP θα εμφανίσει προοδευτική και ελεγχόμενη υποστροφή, με την ουρά να είναι πολύ ουδέτερη, χωρίς να σε προκαλεί για παιχνίδι. Τέλος, για την πέδηση συμβάλλουν τα δισκόφρενα διαστάσεων 258 mm μπροστά και 278 mm πίσω, με τα εμπρός αεριζόμενα, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 36,4 μέτρα, σε 2,85 δευτ., με την αίσθηση του πεντάλ να είναι μεν κάπως απότομη αφού δεν έχει κανένα “σπογγώδες” περιθώριο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Toyota_Yaris_diesel_facelift_33

Βελτιωμένο σε νευραλγικά σημεία το ανανεωμένο Yaris πλησιάζει να γίνει από πολύ καλό, άριστο. Είναι πλέον πολύ δύσκολο να ψάχνοντας να βρεις ψεγάδια, καθώς σαν σύνολο προσφέρει ένα πλήρες πακέτο με ομογενοποιημένη και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, εξαιρετικό επίπεδο εξοπλισμού, καλές επιδόσεις. Αν είχε ελαφρώς βελτιωμένη κατανάλωση και λίγο χαμηλότερη τιμή δεν θα είχα να του προσάψω τίποτα. Το αυτοκίνητο που έχει καθιερώσει τη Toyota στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, έχει γίνει πιο “ευρωπαϊκό” από ποτέ αποτελώντας δίκαια μια ολοκληρωμένη και εξαιρετική πρόταση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Toyota Yaris Diesel 1.400 D4-D Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 11 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 7,9 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-120 χλμ/ώρα 12,4 δευτ. (5η ταχύτητα)
80-110 χλμ/ώρα 10,8 δευτ. (6η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 36,4 μέτρα σε 2,85 δευτ.

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...
<h5>Στα συν:</h5>Εύκολο αυτοκίνητο, Πρακτικότητα/ευχρηστία, Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών, Άνεση και στιβαρό πάτημα, Φρένα, Ποιότητα εσωτερικού <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Αδιάφορος εσωτερικός διάκοσμος, Εξοπλισμός στη βασική έκδοση Cool, Έλλειψη start/stopTest Drive: Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Toyota Yaris diesel