Der neue Audi Q7

Σύμφωνα με μια έρευνα του Harris Poll, που δημοσιεύει το Bloomberg, οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων, πλέον δίνουν όλο και μεγαλύτερη σημασία στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με το 51% να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν έως και $1.500 για να εξοπλίσουν το νέο τους αυτοκίνητο με ένα τέτοιο εργοστασιακό σύστημα που θα συνεργάζεται με το smartphone τους.


Μόλις 14% ενδιαφέρεται πλέον για την ισχύ του κινητήρα και τις επιδόσεις του, με το 39% να δηλώνει πως πρώτη τους προτεραιότητα είναι πλέον ο τεχνολογικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου. Από την έρευνα, μόλις το 3% δήλωσε πως ήδη έχει σύστημα με Wi-Fi στο αυτοκίνητο, τους, με τα 2/3 εξ αυτών, να το χρησιμοποιεί καθημερινά. Ωστόσο, περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν πως θέλουν ασύρματο internet μέσα στο αυτοκίνητο, πράγμα που θα τετραπλασιάσει έως το 2020, τα αυτοκίνητα που θα είναι συνδεδεμένα στο internet. Από τα 36 εκατ. αυτοκίνητα σήμερα, το νούμερο αναμένεται να φτάσει στα 150 εκατ. αυτοκίνητα.