Arrivabene: Η F1 έχει χάσει θεατές και χρειάζεται μια επανάσταση για να τους ξανακερδίσει

Σχετικά άρθρα

maurizio-arrivabene

Πρόσφατα και ο Niki Lauda τάχθηκε υπέρ των αλλαγών που υπάρχουν στα σκαριά για το 2017 και αποσκοπούν στο να κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα, δυνατότερα, πιο εντυπωσιακά και δυσκολότερα στο να οδηγηθούν. Ο Αυστριακός πρώην Πρωταθλητής Formula 1, τόνισε πως τα σημερινά μονοθέσια είναι πολύ εύκολα και επιτρέπουν σε κάθε οδηγό που έρχεται από την F3 ή το GP2 να κινηθεί άμεσα γρήγορα, ενώ αυτό, σε συνδυασμό και με άλλες παραμέτρους, μπορεί να διώξει θεατές από το σπορ.

Ο νέος επικεφαλής της Ferrari, Maurizio Arrivabene, διαβάζοντας τα σχόλια του Lauda όχι απλά συμφώνησε, αλλά δήλωσε πως το σπορ έχει ήδη χάσει θεατές και πλέον χρειάζεται μια πραγματική επανάσταση για να τους ξανακερδίσει, με τον ήχο να παίζει κι αυτός σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή.

Διάβασα αυτά που ο φίλος μας ο Niki έχει να πει: Εκείνος είναι η κορυφή της τάξης, ενώ εγώ κάθομαι περίπου τέσσερα θρανία πιο πίσω. Συμμερίζομαι την άποψη του πως η Formula 1 πρέπει να είναι πιο εντυπωσιακή και πιστεύω ότι ο κίνδυνος που μας θυμίζει, σχετικά με το άθλημα να χάσει οπαδούς, είναι κάτι που έχει δυστυχώς ήδη συμβεί.

Μέχρι το 2017, θα ήθελα και εγώ να δω αυτοκίνητα που θα κερδίσουν ξανά τους οπαδούς, αυτοκίνητα που θα μπορούν να τα πλησιάσουν και που θα είναι αισθητικά πιο ελκυστικά, ίσως ακόμη και να παράγουν θόρυβο που θα κάνει τα μαλλιά σου να στέκονται όρθια, όπως αυτός που παράγεται από μια heavy metal μπάντα. Έτσι ήταν πίσω στις μέρες που ο Niki αγωνιζόταν και εγώ ήμουν ένας ενθουσιώδης οπαδός, κρατώντας το εισιτήριό μου.

Ωστόσο, δεν νομίζω ότι μια απλή εξέλιξη είναι αρκετή σε αυτή την περίπτωση. Αντ’ αυτού, χρειάζεται μια πραγματική επανάσταση, με σημαντικές και ριζικές αλλαγές. Με αυτό εννοώ περισσότερη ισχύ, μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς να περιλαμβάνουν απαραιτήτως τη χρήση περισσότερου καυσίμου, αλλά σίγουρα με εφαρμογή μείωσης του κόστους, σε αυτά τα στοιχεία που παρουσιάζουν ελάχιστο ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό.

f1-grand-prix-of-italy-1

Επίσης σημαντικό για τον Arrivabene, είναι το άνοιγμα του σπορ προς το κοινό. Πλέον πρέπει να έχεις είτε πολλές γνωριμίες, είτε πολύ χοντρό πορτοφόλι για να βρεθείς κοντά στα μονοθέσια και τους πρωταγωνιστές και ο Ιταλός θέλει αυτό να αλλάξει. Τέλος, πιστεύει πως οι απόψεις των φίλων της Formula 1 πρέπει να ληφθούν υπόψιν, με παράλληλο άνοιγμα στο διαδίκτυο, που αυτή τη στιγμή αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστή και όχι σύμμαχο.

Το να έρθεις πιο κοντά στον κόσμο, στην ουσία σημαίνει να φέρεις τη F1 στους ανθρώπους, πιθανώς με τη διεξαγωγή των συνεντεύξεων τύπου των οδηγών την Πέμπτη και παρουσιάσεις των ομάδων, έξω από την πίστα σε ένα δημόσιο χώρο. Με αυτόν τον τρόπο, οι πόλεις που φιλοξενούν τους αγώνες θα μπορούσαν να παρέχουν το χώρο για μια παρουσίαση των οδηγών και των αυτοκινήτων, σε μια κατάλληλη εκδήλωση.

Εδώ και πολύ καιρό, θεωρώ πως ο πραγματικός ανταγωνισμός της F1 σήμερα, με την έννοια του ότι είναι ένα show, προέρχεται από μια ποικιλία μορφών ψυχαγωγίας, όπως το διαδίκτυο και συμπεριλαμβανομένων των βιντεοπαιχνιδιών. Είναι στο χέρι μας να προσφέρουμε κάτι καλύτερο και να κατεβάσουμε ένα νέο σχήμα για τη Formula 1, το συντομότερο δυνατόν.

Πόσο πιθανό είναι να το κάνουμε; Ξέρω ότι αυτός δεν είναι ο συνήθης τρόπος που κινούνται τα πράγματα, αλλά μια παγκόσμια έρευνα στο διαδίκτυο και μέσω των τηλεοπτικών εταιρειών, θα μας δώσει μια ιδέα για το τι θέλει ο κόσμος. Στην πραγματικότητα, ακόμη και σε αυτόν τον τομέα του αθλητισμού ως διασκέδαση, θα πρέπει να ακολουθήσουμε την τάση της ζήτησης, που θα οδηγήσει την προσφορά.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...

O Horner αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Carlos Sainz να πάει στη Red Bull

Ο Carlos Sainz είναι ο μόνος πιλότος που έχει καταφέρει να νικήσει την Red Bull πέρυσι και φέτος και ο Ισπανός δεν έχει εξασφαλίσει...
Autoblog.gr