Test Drive: Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Celerio

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή”]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_01

Ένα τεράστιο κεφάλαιο για την Suzuki έκλεισε με το Alto, και ευελπιστεί με το νέο Celerio να ανοίξει ένα εξίσου σημαντικό και επιτυχημένο, όσο το προηγούμενο. Το πρώτο, στην 35ετή παρουσία του πούλησε εξαιρετικά μεγάλα νούμερα, τόσο στην τοπική αγορά της Ιαπωνίας, ως kei-car, όσο και παγκοσμίως, όπου σε μερικές αγορές εκτός Ευρώπης, θα διατηρήσει το όνομα του. Εξάλλου, στη χώρα του Ανατέλλοντας Ηλίου η εταιρία παρουσίασε πρόσφατα την 8η γενιά του μικρού ιαπωνικού kei car, καθώς και την RS Turbo έκδοση του.

Το Celerio πρακτικά έρχεται να αντικαταστήσει, εκτός από το Alto και το Splash, και πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου στην Ινδία, τον περασμένο Φεβρουάριο, πριν το δούμε από κοντά στην έκθεση της Γενεύης, πριν δέκα μήνες. Η εμπορική του καριέρα σε Ελλάδα και Ευρώπη ξεκίνησε στις αρχές του 2015 και αποτελεί το πρώτο από έξι νέα μοντέλα μέχρι το 2017 που ετοιμάζει η Suzuki να κυκλοφορήσει στους δρόμους, με σειρά να παίρνει σε ένα μήνα το ολοκαίνουριο Vitara.

Στα συν

  • Νεανικός σχεδιασμός
  • Κατανάλωση
  • Τιμή
  • Ευελιξία
  • Χώρος αποσκευών
  • Απόσβεση αναρτήσεων
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Επιδόσεις
  • Ροπή κινητήρα
  • Ηχομόνωση
  • Κλίσεις στις στροφές
  • Απουσία start/stop

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_03

Ως είθισται, πριν από κάθε έκδοση παραγωγής ενός μοντέλου, υπάρχει και το ανάλογο concept car. Στη περίπτωση μας μιλάμε για το A:Wind concept που το είδαμε στην Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου της Ταϊλάνδης στα τέλη του 2013. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο δανείζεται αρκετά χαρακτηριστικά του concept, διαφοροποιώντας κατά πολύ το τελικό αποτέλεσμα σε σύγκριση με τις απερχόμενες γενιές, αλλά διατηρώντας ένα boxy χαρακτήρα, με αρκετά στρογγυλεμένη εμπρός μούρη. Εκεί ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με δυο παράλληλες χρωμιωμένες γραμμές, που φτάνουν μέχρι και τα μακρόστενα μεγάλα φωτιστικά και σχηματίζουν ένα χαμογελαστό μοτίβο.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_08

Στο μπροστινό μέρος, ο προφυλακτήρας αποτελεί ισχυρό στοιχείο του σχεδιασμού και φαίνεται ανθεκτικός, ενώ διαθέτει μια ανεστραμμένη καμπύλη στο κάτω μέρος, με τα φώτα ομίχλης να είναι χωνευτά. Το καπό διαθέτει δυο νεύρα στα άκρα του, δίνοντας στο Celerio ένα σπορ χαρακτήρα. Στο προφίλ του διακρίνονται δυο νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα, αλλά και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ενώ στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι σχετικά συντηρητική και χωρίς κάποιο στιλιστικό ατού, ενώ θα έλεγα ότι φέρει στοιχεία που είχαμε δει στο παλιότερο Altο.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_13

Γενικά το σύνολο, δημιουργεί ένα συμπαθητικό και εύπεπτο μικρό αυτοκίνητο πόλης, που ο σκοπός του αγιάζει τα μέσα. Τι εννοώ; Οι περιορισμένες διαστάσεις, καθώς και οι κάθετες πλαϊνές επιφάνειες, αλλά και το απότομο κόψιμο της πίσω πόρτας, του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία μέσα στη πόλη, καθώς και εκμετάλλευση κάθε δυνατού εκατοστού για τους επιβάτες. Έτσι, παρότι το Celerio μεγάλωσε σε εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο Alto, αποτελεί ένα εξαιρετικά compact σε διαστάσεις όχημα που θα βολευτεί παντού, με την ιαπωνική εταιρία να το τοποθετεί στην Α+ κατηγορία. Το μήκος του είναι 3.600 χλστ., το πλάτος του 1.600 χλστ., το ύψος του 1.540 χλστ., και το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.425 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι έχει κερδίσει 100 χλστ. σε μήκος, 70 χλστ. σε ύψος και 65 χλστ. στο μεταξόνιο. Οι διαστάσεις του αποδεικνύουν ότι δεν έχει χάσει επουδενί τον αστικό προσανατολισμό, αλλά έχει παράλληλα κερδίσει εσωτερική ευρυχωρία.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_16

Το Celerio πατάει σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα, με την εταιρία να την εξέλισσε για σχεδόν 3,5 χρόνια, με μια ομάδα από περίπου 175 σχεδιαστές, μηχανικούς, σχεδιαστές προϊόντων, και άλλους τόσο από την Ινδία, όσο και από την Ιαπωνία να έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για το σκοπό αυτό. Το Celerio που απευθύνεται στην ευρωπαϊκή αγορά κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη, ενώ αυτό της Ινδίας σε τοπικό εργοστάσιο της Maruti Suzuki. Από θέμα ασφάλειας το Suzuki Celerio κατέκτησε τρία αστέρια στις δοκιμές σύγκρουσης του Euro NCAP, καθώς πήρε 61% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 74% στη προστασία παιδιών, 68% στη προστασία πεζών και 38% στα συστήματα ασφαλείας. Αξίζει, όμως, να σημειωθεί ότι το μοντέλο που δοκίμασε ο ευρωπαϊκός οργανισμός διέθετε 2 αερόσακους, ενώ στη χώρα μας διαθέτει 4 αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2215

Για την κίνηση του, το αυτοκίνητο διατίθεται με μια μόνο επιλογή και κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 1.000άρης 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας. Πιο συγκεκριμένα έχει χωρητικότητα 998 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 68 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 90 Νm ροπή διαθέσιμα στις 3.500 σ.α.λ.. Διαθέτει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ψεκασμό πολλαπλών σημείων και σχέση συμπίεσης 11:1.

Πληροί τις προδιαγραφές του Euro6, με το εργοστάσιο να ανακοινώνει ότι το βάρους 805 κιλών αμάξωμα έχει εργοστασιακή κατανάλωση 4,3 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 99 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι ο υποψήφιος αγοραστής του δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Η πραγματική κατανάλωση στην εβδομαδιαία δοκιμή μας δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5,1 λίτρα/100 χλμ., ενώ με το 35άρι ρεζερβουάρ καυσίμου μπορείς εύκολα να διανύσεις 650 με 720 χλμ. με ένα γέμισμα περίπου €46.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2214

Η κίνηση φυσικά μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, μέσω ενός κιβωτίου 5 σχέσεων, που όμως δε διαθέτει σύστημα start/stop, ενώ από θέμα επιδόσεων, το εργοστάσιο ανακοινώνει 14 δευτ. για τα 0-100 χλμ/ώρα, και 155 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας με το VBox Sport, για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάστηκε 13,8 δευτ., όπως μπορείς να δεις και τις άλλες στον σχετικό πίνακα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2202

Περνώντας προς τα μέσα, το νέο Celerio έχει εμφανώς πολύ αναβαθμισμένο και πιο σύγχρονο ταμπλό σε σχέση με το Alto. Έχει συμμετρικό σχεδιασμό με τις γραμμές του να καταλήγουν στην κεντρική κονσόλα, η οποία διαθέτει ασημί λεπτομέρειες, όμοιες με τα δαχτυλίδια των ακριανών αεραγωγών. Το κεντρικό της τμήμα φιλοξενεί το ηχοσύστημα και τους διακόπτες του κλιματισμού και φέρνει πολύ σε αυτό του Swift. O πίνακας οργάνων είναι πλήρης και περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, με το μεγάλο ταχύμετρο στο κέντρο να δεσπόζει και να πλαισιώνεται από το στροφόμετρο αριστερά και την οθόνη του trip computer δεξιά.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2205

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι στο σύνολο τους σκληρά πλαστικά, αλλά έχουν αναβαθμισμένη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν, βελτιώνοντας τη ποιότητα του εσωτερικού. Η συναρμογή τους δε φαίνεται να έχει πρόβλημα, καθώς δεν παρατήρησα καθόλου τριγμούς, εν αντιθέσει με το φινίρισμα του, που θα μπορούσε να ήταν καλύτερο.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2219 Test_Drive_Suzuki_Celerio_2220

Όπως προείπα, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων του νέου mini μοντέλου της Suzuki έδωσαν μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες, αυξάνοντας τον διαθέσιμο χώρο τους. Το Celerio πετυχαίνει την τέλεια σύνθεση δύο φαινομενικά αντίθετων στοιχείων, την ευρυχωρία και ταυτόχρονα τη διατήρηση συμπαγών διαστάσεων. Στα καθίσματα του θα χωρέσουν με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικες ανεξαρτήτου “κυβικών”, ενώ εξαιτίας της πλήρης εκμετάλλευσης του χώρου για τους ώμους, τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών, λόγω της εξωτερικής σχεδίασης και του μεταξονίου, ο πέμπτος επιβάτης έχει αρκετό χώρο και δεν χρειάζεται να είναι παιδί ή μικρών διαστάσεων για να βολευτεί, αν και ένα πιο επίπεδο δάπεδο θα ήταν καλοδεχούμενο.

Αυτό σημαίνει ότι το εσωτερικό του Celerio είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα στη mini κατηγορία που έχουμε δοκιμάσει, με τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να συμβάλλει σε αυτό. Εκεί χωράνε 254 λίτρα, κορυφαίο νούμερο για τη κατηγορία του, και πολύ καλό για μια παραπάνω. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60/40 αυξάνεται η χωρητικότητα στα 1.053 λίτρα. Μικρό παράπονο, όμως, θα μπορούσα να εκφράσω για τις “τσέπες” στις πόρτες, όπου ειδικά του οδηγού/συνοδηγού είναι πολύ μικρές και δύσχρηστες.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2217

Κλείνοντας, ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό θεωρείται το εντελώς κάθετο άνοιγμα των θυρών του αυτοκινήτου, ειδικά των πίσω, κάτι που θα βολέψει κυρίως τους γονείς για την τοποθέτηση αντικειμένων ή παιδικών καθισμάτων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή/Εξοπλισμός” ]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2211

Δεν είναι κρυφό, ότι ένα από τα μεγαλύτερα ατού των μοντέλων της Suzuki είναι η εξαιρετική τιμή τους, τόσο με αυτά που προσφέρουν, όσο και με το επίπεδο εξοπλισμού τους. Το Celerio είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε δυο επίπεδα εξοπλισμού, το GL και το GLX και έξι εξωτερικά χρώματα. To πρώτο περιλαμβάνει 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικό κλείδωμα, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση καθ’ύψος, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ελέγχου ευστάθειας ESP με traction control, ABS με EBD και brake assist, air condition, ράδιο/CD με 2 ηχεία, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, τιμόνι με ρύθμιση καθ’ ύψος, υπολογιστής ταξιδίου, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, υποδοχή θύρας USB, ατσάλινες ζάντες με τάσι και ελαστικά 165/65 R14 με την τιμή του να ορίζεται στα €10.720, αλλά μετά το easy bonus της εισαγωγικής εταιρίας και το όφελος απόσυρσης, αυτή πέφτει στα €8.990.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_2204 Test_Drive_Suzuki_Celerio_2206

Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν στην ακριβότερη GLX έκδοση και διέθετε επιπλέον, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα σε όλες τις πόρτες, αλουμινένιες ζάντες 14 ιντσών, εμπρός μάσκα με διακοσμητικά χρωμίου, προβολείς ομίχλης εμπρός, εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, και θήκη στην πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού με την τιμή του να ορίζεται στα €11.320, αλλά μετά το easy bonus της εισαγωγικής εταιρίας και το όφελος απόσυρσης, αυτή πέφτει στα €9.545. Τέλος, το Celerio με το αυτόματο κιβώτιο AGS (Auto Gear Shift) αρχικά κοστίζει €12.220, αλλά με το bonus και την απόσυρση πέφτει στα €10.385 και διαθέτει επιπλέον hill holder assist.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στο δρόμο” ]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_21

Το αυτοκίνητο είναι γεννημένο για την πόλη και δε το κρύβει. Το μικρό του μήκος θα σε βοηθήσει να παρκάρεις σχεδόν παντού, ενώ το σχετικά ψηλόλιγνο σώμα του προσφέρει πολύ μεγάλη ευελιξία. Το ηλεκτρικό τιμόνι του έχει χαλαρή αίσθηση, και επαναφέρει σχετικά αργά στην αρχική του θέση, αλλά με 4,7 μέτρα ακτίνα στροφής είναι ιδανικό εργαλείο για επιτόπιες μανούβρες και ελιγμούς μέσα στην πόλη.

Στο τομέα των αναρτήσεων δεν υπάρχουν εκπλήξεις, και στον εμπρός άξονα υπάρχουν γόνατα MacPherson, ενώ πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Η απόσβεση των κραδασμών είναι σε αρκετά καλό επίπεδο, αν και ο πίσω άξονας θα δυσκολευτεί σε καταστάσεις με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες από το οδόστρωμα, και πιθανών να “χοροπηδήσει”. Ιδιαίτερα ενοχλητική ήταν η έλλειψη ηχομόνωσης από τον δρόμο, καθώς στους θόλους δεν υπάρχει κανένα προστατευτικό πλαστικό, κάτι που σημαίνει ότι θα ακούς κάθε πετραδάκι από τον δρόμο. Το ίδιο, αλλά σε καλύτερο βαθμό, συμβαίνει και με τον ήχο του κινητήρα, ο οποίος εισέρχεται στην καμπίνα αλλά δεν είναι ενοχλητικός, όπως είναι οι κραδασμοί του. Τρικύλινδρος γαρ.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_20

Εκεί που εντυπωσιάζει είναι στην σταθερότητα που επιδεικνύει στον ανοιχτό δρόμο ανεξαρτήτως χιλιομέτρων. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι υπάρχουν σε λογικά επίπεδα, αλλά δεν θα κουράσουν, με το Celerio να κινείται άνετα με ταχύτητες μέχρι και την τελική του. Τα μαλακά ελατήρια, μπορεί να αποσβένουν σχεδόν όλες τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων, αλλά οι κλίσεις στις στροφές όταν πιεστεί είναι μεγάλες. Δεν σε προδιαθέτει να το πιέσεις και να ανεβάσεις τους ρυθμούς, καθώς δεν είναι και ο χαρακτήρας του τέτοιος, ενώ το ESP θα επέμβει με το που διαγνώσει τη παραμικρή απώλεια της πρόσφυσης.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_10

Ο κινητήρας έχει γραμμική λειτουργία και μεγάλο φάσμα στροφών, αλλά του λείπει η έκρηξη. Είναι αρκετά ελαστικός στις χαμηλές στροφές, αλλά η έλλειψη ροπής θα γίνει αισθητή, καθώς παρά το αρκετά καλό σε κλιμάκωση κιβώτιο, σε διαδικασία προσπέρασης θα χρειαστεί να κατεβάσεις σίγουρα μία σχέση. Τέλος, για την πέδηση, το Celerio, χρησιμοποιεί δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω, με την αποτελεσματικότητα τους να κρίνεται καλή, αλλά όχι η διάρκεια τους. Ίσως έφταιγε, ότι το αυτοκίνητο δοκιμής είχε μόλις 320 χλμ όταν το παραλάβαμε. Έτσι, για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα η μέση απόσταση που χρειάστηκε ήταν 39,4 μέτρα, αλλά μετά τα 5 πολύ δυνατά φρεναρίσματα άρχισαν να ζεσταίνονται, με την απόσταση να αυξήθηκε περίπου 10%.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Suzuki_Celerio_18

Χωρίς καμία αμφιβολία το Celerio κατασκευάστηκε για να ικανοποιήσει τις αστικές μετακινήσεις, προσφέροντας στο πακέτο του χαλαρές και οικονομικές διαδρομές. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία που διαθέτει η Suzuki σε αυτής της κατηγορίας τα αυτοκίνητα, αλλά και η ισχυρή αντιπροσώπευσή της στη χώρα μας, εγγυώνται την κορυφαία ικανότητα και αξιοπιστία του νέου μοντέλου. Είναι εξαιρετικά value-for-money εργαλείο, καθώς σχεδόν κανένα άλλο αυτοκίνητο δε μπορεί να συγκριθεί σε σχέση με την πολύ χαμηλή τιμή του και τον εξοπλισμό που προσφέρει.

Η προσιτή τιμή απόκτησης, τα χαμηλά κόστη συντήρησης και διαβίωσης, το καθιστούν ασφαλή επιλογή, ενώ οι πλούσιοι χώροι με τον μεγάλο χώρο αποσκευών θα βολέψουν απροβλημάτιστα τους επιβάτες με τις αποσκευές τους. Μη ξεχνάς και την εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά μέρη. To αυτοκίνητο αποτελεί μια τίμια επιλογή, αλλά σίγουρα έχει κάποια μειονεκτήματα, ενώ προσωπικά κρίνω σώφρον όποιος το παραγγείλει να επιλέξει το πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού, καθώς η διαφορά των €555 για τον παραπάνω εξοπλισμό που προσφέρει κρίνεται λογική.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Suzuki Celerio GLX Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 13,8 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 11.1 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 15,4 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 22,8 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 155 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 39,4 μέτρα σε 3,04 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Celerio 1,0 lt
Αριθμός κυλίνδρων 3
Αριθμός βαλβίδων 12
Κυβισμόςκ.εκ. 998
Μέγιστη ισχύς ίπποι (kW) /σ.α.λ. 68 (50) / 6.000
Μέγιστη ροπή Nm/σ.α.λ. 90 / 3.500
Τροφοδοσία Ψεκασμός Πολλαπλών Σημείων
Διάμετρος x Διαδρομή χιλιοστά 73,0 x 79,5
Σχέση συμπίεσης 11,0
Τύπος μετάδοσης Χειροκίνητο 5 Σχέσεων
Κίνηση Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 155
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα) δευτ. 14
Εκπομπές CO₂ γρ./χλμ 99
Κατανάλωση σε κύκλο πόλης λίτρα/100 χλμ. 5,1
Κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης λίτρα/100 χλμ. 3,7
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο λίτρα/100 χλμ. 4,3
Προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ λίτρα 35
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας€/έτος 0
Φρένα εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω Ταμπούρα
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα MacPherson
Ανάρτηση πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
Σύστημα διεύθυνσης Ηλεκτρική υποβοήθηση
Διάσταση ελαστικών 165/65R14
Ακτίνα στροφής μέτρα 4,7
Θέσεις επιβατών άτομα 5
Απόβαροκιλά 805
Μικτό βάρος οχήματοςκιλά 1.260
Συνολικό μήκος χιλιοστά 3.600
Συνολικό πλάτος χιλιοστά 1.600
Συνολικό ύψος χιλιοστά 1.540
Μεταξόνιο χιλιοστά 2.425
Μετατρόχιο εμπρός χιλιοστά 1.420
Μετατρόχιο πίσω χιλιοστά 1.410
Απόσταση από το έδαφος χιλιοστά 145
Μέγιστος αποθηκευτικός χώρος λίτρα 1.053
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (καθίσματα σε όρθια θέση)λίτρα 254

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Audi R8 είναι επισήμως νεκρό

Από τον Οκτώβριο του 2022, η Audi έχει ανακοινώσει την ολοκλήρωση της παραγωγής του R8, παρουσιάζοντας -τότε- τη V10 GT RWD έκδοση του, ενώ...

Nissan Sentra έπεσε πάνω σε ένα Tesla Cybertruck. Μάντεψε ποιο διαλύθηκε

Σε μια διασταύρωση στην Τάμπα της Φλόριντα, ένα Nissan Sentra έπεσε στο πλαϊνό μέρος ενός Tesla Cybertruck και όπως βλέπεις στις φωτογραφίες και στο...

Η Hyundai ανανεώνει ξανά το i30

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου facelift του i30, η Hyundai παρουσίασε σήμερα μια ακόμη ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που συνεχίζει να διατίθεται...

Ο Marko έδωσε διορία 2 αγώνων στον Ricciardo

Ο Daniel Ricciardo έχει δύο διορία δύο αγώνων (Ιαπωνία και Κίνα) για να αποδείξει πως μπορεί να παραμείνει στη θέση του, αλλιώς ο Helmut...
<h5>Στα συν:</h5> Νεανικός σχεδιασμός, Κατανάλωση, Τιμή, Ευελιξία, Χώρος αποσκευών, Απόσβεση αναρτήσεων, Εξοπλισμός <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Επιδόσεις, Ροπή κινητήρα, Ηχομόνωση, Κλίσεις στις στροφές, Απουσία start/stopTest Drive: Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Celerio
Autoblog.gr