Σεπτέμβριος 1992: Η αρχή της επιτυχίας

H Alfa Romeo 155 έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο του 1992 και η 155 GTA, το αγωνιστικό για τα πρωταθλήματα Τουρισμού ανά την Ευρώπη έχει σημειώσει νίκες και στα χέρια του Nicola Larini, τερμάτισε πρώτη στο αντίστοιχο ιταλικό πρωτάθλημα (Italian Supertoursimo). Θεωρήθηκε το αγωνιστικό αυτό ως ένα στάδιο αποκόμισης εμπειριών και συμπερασμάτων με απώτερο στόχο τη συμμετοχή στο DTM. Έτσι λοιπόν, στα μέσα Σεπτεμβρίου του 1992, πριν το προτελευταίο αγώνα της σειράς, η Alfa Romeo ήταν προσκεκλημένη από τον ONS (την οργάνωση υπεύθυνη για το DTM) να παρουσιάσει μπροστά στο κοινό στην πίστα του Nürburgring την GTA και φάνηκε ότι υπήρχε κοινό ενδιαφέρον για την προσπάθεια συνεργασίας DTM-Alfa Romeo. Οι Νicola Larini και ο γνωστός πρώην πιλότος της F1 Alessandro Nannini σημείωσαν χρόνους πολύ κοντά σε αυτούς των Mercedes 190E 2,5-16 EVO2 με την 155 GTA,της οποίας η πίεση στο turbo ανερχόταν στα 2,8 bar (!) και συνολικά ο κινητήρας απέδιδε περίπου 395 ίππους.

398194_486104681433765_850968520_n

 Αlfa Romeo 155 GTA και 155 V6 Ti

Η γερμανική Schübel Motorsport έδειξε ενδιαφέρον να αγωνιστεί με την 155 v6 ti, αλλά ωστόσο δεν είχε ανακοινωθεί τίποτα επίσημα μέχρι τον Νοέμβριο του ίδιου έτους. Ο Giorgio Pianta, αγωνιστικός διευθυντής της Alfa Corse και “πατέρας” των Lancia Delta S4 και Ιntegrale, σε ερώτηση που έγινε, ανέφερε ότι τα πλάνα της εταιρείας από το Μιλάνο ήταν να συμμετέχει με 4 αυτοκίνητα στο πρωτάθλημα του 1993 με τη νεοεισελθείσα κατηγορία της Class 1. Η γερμανική ομάδα επιλέχθη ως η δεύτερη ομάδα για το 1993-μετά την εργοστασιακή της Team Alfa Corse- καθώς ήταν μια ομάδα που είχε αρκετή εμπειρία από αγώνες, είχε το δικό της τμήμα σχεδιασμού και κατασκευής ηλεκτρονικών και συστημάτων μετάδοσης. Συνεργαζόταν με ομάδες στην F1 για την παραγωγή σύνθετων υλικών, εν ολίγοις, θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε ως μια “high-tech” ομάδα με μόλις 30 υπαλλήλους, οι 16 εξ αυτών θα ασχολούνταν αποκλειστικά με την προετοιμασία της 155. Από τεχνικής πλευράς, η οργάνωση και η συνεργασία με την Alfa Corse θα γινόταν από μια ομάδα τριών ατόμων, με επικεφαλής των πρώην μηχανικό της Ferrari, Luigi Urbinelli, μαζί με τον Didier Debae στο τμήμα management. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι ο Bernd Schneider, ο πολυπρωταθλητής του DTM είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα στη γερμανική Formula 3 με την ομάδα αυτή.

Εν τω μεταξύ, BMW, Opel και Audi, η καθεμιά για δικούς της λόγους, ανακοίνωσαν ότι δε θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα του 1993, γεγονός που ανησύχησε ιδιαίτερα τον Uwe Baldes, υπεύθυνο για την προώθηση του DTM, αφού σε δηλώσεις του τόνισε ότι το DTM είναι υπεύθυνο για τη δουλειά 9000 ατόμων και έτσι, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θα πρέπει να συνεχιστεί. Mercedes και Alfa Romeo δεσμεύτηκαν ότι θα αγωνιστούν με 4 αυτοκίνητα η καθεμιά. Η Alfa Romeo ήταν η μόνη συμμετέχουσα εταιρεία που θα αγωνιζόταν με αυτοκίνητα που πληρούσε τους κανονισμούς της Class 1, αφού η Mercedes ανέβαλε με τη σειρά της την εξέλιξη του project με βάση την c class w202, διότι αρχικά έπρεπε η αγωνιστική έκδοση να χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα με το ντεμπούτο της πολιτικής έκδοσης στα μέσα του 1993. Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη βέβαια θα είχε στο δυναμικό της και το αυτοκίνητο του 1992 με το οποίο ο Klaus Ludwig κατέκτησε το πρωτάθλημα εκείνη τη χρονιά.

1795528_10152287896357259_1261618052_n