V6 “Busso”, το καμάρι της Αlfa Romeo

Ο κινητήρας που κινούσε την 155 βασιζόταν στον γνωστό v6 2,498κ.εκ που σχεδιάστηκε από τον Giuseppe Busso. Αποτελούσε την τελευταία και πιο εξελιγμένη μορφή του και ο Pino d’Agostino ήταν αυτός που μετεσχεδίασε και εξέλιξε το συγκεκριμένο κινητήρα για τη συμμετοχή στους αγώνες. Η διάμετρος ήταν 93 χιλ. και η διαδρομή των εμβόλων 61,3 χιλ., ενώ η σχέση συμπίεσης ήταν 12.5:1. 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και η κεφαλή και το μπλοκ ήταν νέα και κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου. Aρχικά, ο v6 απέδιδε 420 ίππους στις 11500 στροφές/λεπτό και η ροπή του ανερχόταν στα 294 Νm στις 8000 στροφές/λεπτό. Κλασικά twin-spark, για τη λίπανση του v6 φρόντιζε κάρτερ ξηρού τύπου και ο κινητήρας συναρμολογούταν από την Alfa Corse,με το βάρος του να αγγίζει τα 105 κιλά, 5 κιλά πιο ελαφρύς από τον αντίστοιχο v6 της  C Class w202, που έκανε ντεμπούτο ένα χρόνο μετά.

Alfa_Romeo_155_2.5_V6_DTM_f

O V6 “Busso”