Φτάνοντας στη μέση της χρονιάς, οι Ιταλοί συνεχίζουν ακάθεκτοι στις νίκες, αφού στον επόμενο γύρο, αυτόν στο Norisring, o Larini ξανακάνει το double στις νίκες, με τον Danner να τερματίζει και τις δυο φορές στην τρίτη θέση. Οι Mercedes αγωνίζονταν με ABS, οι 155 με 50 κιλά έρμα και σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι για το 1994, θα προσφέρει άλλα τέσσερα αυτοκίνητα σε ιδιωτικές ομάδες και ο Pianta ανέφερε ότι το πλάνο για την 155 θα έχει διάρκεια ζωής τα 5 χρόνια. Στον αγώνα που διεξήχθη για το Gold Cup (δεν προσμετρούσε στο DTM), oi 155 ήταν και πάλι πολύ δυνατές,με τον Larini να πανηγυρίζει άλλη μια νίκη και τον Danner να κατακτά την πρώτη νίκη του με το ιταλικό αυτοκίνητο. Ο “πόλεμος” όμως για τα ηλεκτρονικά συστήματα μαινόταν και οι Ιταλοί συμφωνούσαν ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί η ενεργητική ανάρτηση, ίσως και μέσα στο 1993, γεγονός που επιβεβαιώθηκε με τον πιο επίσημο τρόπο στον επόμενο γύρο, στο Diepholz, αφού ο Bernd Scheider αγωνιζόταν με ενεργητική ανάρτηση στη Mercedes του. Τον πρώτο αγώνα τον κατέκτησε ο Roland Asch, τον δεύτερο o Larini,με τον Francia στην τρίτη θέση. “1-3” στο Alemannenring, στους δημόσιους δρόμους δηλαδή της βιομηχανικής πόλης του Singen στον πρώτο αγώνα, “2-3” στο δεύτερο.

Avus=Πρωτάθλημα!

Έναν γύρο πριν την αυλαία του πρωταθλήματος, ο Nicola Larini με την έκτη θέση του στον πρώτο αγώνα, παρά την κυριαρχία των Mercedes, εξασφάλισε τον τίτλο στους δημόσιους δρόμους του Βερολίνου και έγινε ταυτόχρονα ο πρώτος πρωταθλητής της Class 1. O Nannini, λόγω ενός κάκιστα οργανωμένου pit stop, έχασε την πρώτη θέση.Στον δεύτερο αγώνα, ο Asch πήρε τη δεύτερη νίκη της ημέρας, με τους Danner και τον πρωταθλητή Larini τρίτο.

305373_507655389278694_34800281_n

Όπως ξεκίνησε  η χρονιά, έτσι και έκλεισε, δηλαδή με διπλή νίκη των 155 στην πίστα του Hockenheim, αυτή τη φορά στα χέρια του Nannini. Mε τις δύο αυτές νίκες, χάρισε στην Alfa Romeo το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αλλά και των ομάδων, ένα ονειρικό 3/3 για το ντεμπούτο της 155.

Επίσης, πραγματοποιήθηκε και η πρώτη εμφάνιση των Opel Calibra V6 4×4. Μετά το πέρας του 1993, ηAlfa Romeo ήταν η αδιαμφισβήτητη πρωταγωνίστρια στο πρωτάθλημα, με τους οδηγούς της να κατακτούν 14 νίκες, οι 2 από αυτές στο Gold Cup, έναντι 8 των Mercedes. O Nicola Larini σημείωσε ρεκόρ νικών (10+1), ο Nannini είδε 2 φορές πρώτος την καρό σημαία και ο Danner από μία.

396579_487820007928899_453110790_n

Το 1994 θα φέρει αρκετές αλλαγές στο “στρατόπεδο” των Ιταλών, με τους Γερμανούς να ψάχνουν εναγωνίως τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν στην κυριαρχία της 155.

Μέχρι το επόμενο άρθρο, μπορείς να (ξανα)διαβάσεις το αφιέρωμα στον νέο ανταγωνιστή πλεόν της 155, την C Class W202.

Bonus! Η πρώτη χρονιά της Class 1 σε slow motion!