First_Drive_Suzuki_Vitara01

Το νέο Vitara θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν πετρελαίου και έναν βενζίνης, όπου αρχικά θα είναι άμεσα διαθέσιμοι στην Ελλάδα μόνο σε τετρακίνητες εκδόσεις, αλλά από τον Μάιο θα ακολουθήσουν και οι δικίνητες. Από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα προστεθεί ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην diesel έκδοση, συν ενός ολοκαίνουριου 1.400άρη βενζινοκίνητου turbo κινητήρα με περίπου 160 άλογα, τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη έκδοση.

Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε ήταν εφοδιασμένα και με τους δύο κινητήρες λανσαρίσματος, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δείχνει ο γνωστός από τη Fiat πετρελαιοκινητήρας, και ίδιος με αυτόν που διέθετε το SX4 S-Cross της δοκιμής μας.

56_All-New_VITARA_engine

Δεν αποτελεί μυστικό ότι αυτός είναι ένας από τους τρεις καλύτερους πετρελαιοκινητήρες μέχρι 1.600 κ.εκ. που έχω οδηγήσει. Ο DDiS έχει χωρητικότητα 1.598 κ.εκ., όπου με τη βοήθεια του turbo μεταβλητής τεχνολογίας της Garrett και τεχνολογίας common rail, το τετρακύλινδρο 16βάλβιδο μοτέρ αποδίδει 120 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. με τη σχέση συμπίεση να φτάνει το 16,5:1., ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο μηχανικό σε δικίνητη και τετρακίνητη μετάδοση.

57_All-New_VITARA_engine

Από την άλλη ο βενζινοκινητήρας είναι καταγωγής Suzuki και αποτελεί μια detuned έκδοση του κινητήρα που τοποθετείται στο Swift Sport, ο οποίος εκεί μας είχε εντυπωσιάσει. Ο 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 156 Nm, ενώ αρνητική εντύπωση προκαλεί ότι συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αν και προαιρετικά διατίθεται με 6άρι αυτόματο. Τα πλήρη χαρακτηριστικά των δύο κινητήρων μπορείς να τα βρεις εδώ.