Test Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Vitara στην Πορτογαλία

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

First_Drive_Suzuki_Vitara35

Πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο διήμερο η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Suzuki Vitara στην σχετικά ηλιόλουστη και όμορφη Πορτογαλία και πιο συγκεκριμένα, στη πόλη Cascais, προάστιο της Λισαβόνας.

Στα συν

  • Πετρελαιοκινητήρας
  • Οδική Συμπεριφορά
  • Διττός χαρακτήρας
  • Σύστημα AllGrip
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση

Στα μείον

  • Σκληρά πλαστικά εσωτερικού
  • Λιγότερο σκληροτράχηλο
  • 5-τάχυτο κιβώτιο για κινητήρα βενζίνης

Το όνομα Vitara βρίσκεται στη γκάμα της εταιρίας από το 1988 και έκτοτε η Suzuki έχει παρουσιάσει 3 γενιές μοντέλων, με τη δεύτερη να μεταμορφώνεται και να μεγαλώνει αρκετά σε σχέση με τη πρώτη, ενώ η τρίτη να αποτελεί εξέλιξη της δεύτερης. Αυτός άλλωστε ήταν ο λόγος που η ιαπωνική εταιρία του χάρισε το όνομα Grand Vitara.

Ήταν τέτοια η επιτυχία του μοντέλου που για κάποια χρόνια προσφέρθηκε και ως επταθέσια διαρρύθμιση με την αλησμόνητη XL7 έκδοση. Όλα, όμως, εκμεταλλεύονταν την πολύ καλή τετρακίνηση της εταιρίας και είχαν εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες, κερδίζοντας μεγάλο κοινό. Δεν είναι τυχαία άλλωστε τα 1,1 εκατ. αυτοκίνητα της πρώτης γενιάς και τα σχεδόν 1,8 συνολικά ως Grand Vitara που έχουν πουληθεί σε 190 χώρες όλα αυτά τα χρόνια.

29_All-New_VITARA_front_3_4

Με την τελευταία γενιά, της οποίας η εμπορική καριέρα στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει με τη περίοδος του προ-λανσαρίσματος μέχρι την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου στις εκθέσεις των εμπόρων στις 29 Μαρτίου 2015, το Vitara καλείται να φανεί αντάξιο των προσδοκιών και του ονόματος του, όχι πια σαν το απόλυτο εκτός δρόμου αυτοκίνητο, όπως το μάθαμε (θα θυμάσαι τον διαφημιστικό motto “off-road animal”), αλλά ως το πλέον σύγχρονο, προσαρμοσμένο στις επιταγές και τα ζητούμενα της εποχής του, 4×4 αυτοκίνητο.

Έχοντας αυτά κατά νου, οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Suzuki δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο, που υπόσχεται να είναι εξαιρετικό παντός εδάφους, διαθέτοντας την οδική συμπεριφορά αντίστοιχη ενός Sport SUV, την κατανάλωση και τους ρύπους αντίστοιχα ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης και τον εξοπλισμό αντίστοιχο ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Με το νέο Vitara να αποτελεί τη τρίτη επιλογή τετρακίνητου μοντέλου (Jimny και SX4 S-Cross τα υπόλοιπα) η εταιρία θέλει να απαντήσει στις πολύ μεγάλες ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή, με το αυτοκίνητο να διαθέτει αρκετή τεχνολογία, να είναι οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον, και καταφέρνοντας όλα τα παραπάνω, ευελπιστεί να διευρύνει το κοινό του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

First_Drive_Suzuki_Vitara31

Το νέο Vitara παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι και ουσιαστικά αποτελεί την έκδοση παραγωγής του iV-4 Concept. Είναι σχεδιασμένο εξολοκλήρου από «λευκό χαρτί» και συνδυάζει μια σύγχρονη μυώδης αυθεντική off-road εμφάνιση, συμπαγείς διαστάσεις και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Το αυτοκίνητο έχει εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα, χωρίς να ακολουθεί κάποια οικογενειακή ταυτότητα. Ξεκινώντας από εμπρός μέρος, το νέο Vitara διαθέτει αρκετά νεανικό χαρακτήρα, είναι αρκετά μυώδες με έντονες ακμές και δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως η εμπρός μάσκα και το τραπεζοειδές ένθετο στο προφυλακτήρα. Τα φωτιστικά σώματα έχουν αρκετές ακμές, με τα LED φώτα ημέρας να είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις. Στο προφίλ, το βλέμμα κεντρίζει το χρωμιωμένο ένθετο στο κάτω μέρος, ενώ και στο αμάξωμα υπάρχει μια κυματοειδή “σκαλιστή” γραμμή που καταλήγει στα πίσω φώτα. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι πιο συγκρατημένη, θυμίζοντας εν μέρη τόσο το το μεγαλύτερο SX4 S-Cross, όσο και άλλα μοντέλα. Κλείνοντας τα του σχεδιασμού, παρά το boxy γενικό σουλούπι, οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν καταφέρει το αυτοκίνητο να έχει πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή, με Cd: 0,33.

First_Drive_Suzuki_Vitara39

H Suzuki για να προσελκύσει το νεανικό κοινό, δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εξατομίκευση του αυτοκινήτου, καθώς το Vitara είναι διαθέσιμο σε 15 χρώματα. Μερικά εκ των οποίων έντονα και χαρακτηριστικά, όπως τα Atlantis Turquoise Pearl και Horizon Orange, των αυτοκινήτων που οδηγήσαμε, ενώ παράλληλα μπορείς να επιλέξεις την οροφή του αυτοκινήτου σε μαύρο ή λευκό χρώμα, με τη διχρωμία να κοστίζει €800.

25_All-New_VITARA_rear_3_4

Τέλος, αν θέλεις το αυτοκίνητο να δείχνει πιο ικανό για εκτός δρόμου, η ιαπωνική εταιρία το προσφέρει στις εκδόσεις Urban & Rugged, με την απόσταση από το έδαφος να παραμένει ίδια στα 185 χλστ. (+15 σε σχέση με το SX4 S-Cross). Η πρώτη διαθέτει τις λεπτομέρειες χρωμίου που βλέπεις και απευθύνεται για όσους το θέλουν για πιο αστική χρήση, ενώ η δεύτερη διαθέτει επιπλέον προστατευτικές ποδιές και πλευρικά μαρσπιέ, για μεγαλύτερη ελευθερία στις off road διαδρομές.

First_Drive_Suzuki_Vitara28

Η παραγωγή του νέου Vitara γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ουγγαρία και έχει μικρότερες διαστάσεις από το προηγούμενο μοντέλο, έτσι ώστε να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες μιας αστικής οικογένειας. Το μήκος του 4.175 χλστ, το πλάτος του 1.775 χλστ., το ύψος του 1.610 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του είναι ακριβώς 2,5 μέτρα. Κάνοντας μια μικρή σύγκριση με το SX4 S-Cross, αυτό έχει μήκος 4.300 χλστ, πλάτος 1.765 χλστ, ύψος 1.575 χλστ, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.600 χλστ., παρά του ότι βασίζονται και τα δύο αυτοκίνητα στην ίδια ακριβώς πλατφόρμα.

Τέλος, επειδή είναι ακόμα νέο μοντέλο ο Euro NCAP δεν έχει πραγματοποιήσει τις δοκιμές ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, αλλά ρωτώντας τους υπεύθυνους Ιάπωνες μηχανικούς έδειξαν σίγουροι ότι θα αποσπάσει τα 5 αστέρια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

First_Drive_Suzuki_Vitara01

Το νέο Vitara θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν πετρελαίου και έναν βενζίνης, όπου αρχικά θα είναι άμεσα διαθέσιμοι στην Ελλάδα μόνο σε τετρακίνητες εκδόσεις, αλλά από τον Μάιο θα ακολουθήσουν και οι δικίνητες. Από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα προστεθεί ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην diesel έκδοση, συν ενός ολοκαίνουριου 1.400άρη βενζινοκίνητου turbo κινητήρα με περίπου 160 άλογα, τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη έκδοση.

Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε ήταν εφοδιασμένα και με τους δύο κινητήρες λανσαρίσματος, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δείχνει ο γνωστός από τη Fiat πετρελαιοκινητήρας, και ίδιος με αυτόν που διέθετε το SX4 S-Cross της δοκιμής μας.

56_All-New_VITARA_engine

Δεν αποτελεί μυστικό ότι αυτός είναι ένας από τους τρεις καλύτερους πετρελαιοκινητήρες μέχρι 1.600 κ.εκ. που έχω οδηγήσει. Ο DDiS έχει χωρητικότητα 1.598 κ.εκ., όπου με τη βοήθεια του turbo μεταβλητής τεχνολογίας της Garrett και τεχνολογίας common rail, το τετρακύλινδρο 16βάλβιδο μοτέρ αποδίδει 120 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. με τη σχέση συμπίεση να φτάνει το 16,5:1., ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο μηχανικό σε δικίνητη και τετρακίνητη μετάδοση.

57_All-New_VITARA_engine

Από την άλλη ο βενζινοκινητήρας είναι καταγωγής Suzuki και αποτελεί μια detuned έκδοση του κινητήρα που τοποθετείται στο Swift Sport, ο οποίος εκεί μας είχε εντυπωσιάσει. Ο 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 156 Nm, ενώ αρνητική εντύπωση προκαλεί ότι συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αν και προαιρετικά διατίθεται με 6άρι αυτόματο. Τα πλήρη χαρακτηριστικά των δύο κινητήρων μπορείς να τα βρεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετάδοση” ]

49_All-New_VITARA_detail

Το σύστημα ALLGRIP που εφοδιάζεται το αυτοκίνητο κάνει τη μέγιστη δυνατή χρήση της τετρακίνησης λαμβάνοντας υπόψη και τη στιγμιαία επιτάχυνση του οχήματος. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές το σύστημα εναλλάσσει συνεχώς τα χαρακτηριστικά απόδοσης ροπής και επιτάχυνσης, προς όφελος της απόκρισης του κινητήρα και της οδικής συμπεριφοράς.

By default βρίσκεται στην λειτουργία AUTO και κύρια προτεραιότητα του συστήματος είναι η οικονομία καυσίμου, με το σύστημα μετάδοσης να στέλνει ροπή μόνο στους εμπρός τροχούς και μετατρέπεται αυτόματα σε τετρακίνητο όταν «διαβάσει» απώλεια πρόσφυσης. Όταν θες να κινηθείς πιο γρήγορα γυρίζεις το διακόπτη, που βρίσκεται ανάμεσα από τα καθίσματα, προς τα δεξιά, επιλέγοντας το SPORT. Εκεί, έχεις την ιδανική επιλογή για επαρχιακούς ή ορεινούς δρόμους με στροφές και συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης.

50_All-New_VITARA_detail 51_All-New_VITARA_detail

Όμως, επειδή Vitara και εκτός δρόμου είναι δύο έννοιες συνυφασμένες, γυρνώντας το διακόπτη προς τα αριστερά επιλέγεις το SNOW/MUD πρόγραμμα. Εκεί το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται κατάλληλα σε οδήγηση σε χιονισμένες επιφάνειες ή άλλες αντίστοιχης χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες. Μεγιστοποιεί την απόδοση του συστήματος τετρακίνησης σε συνδυασμό με την γωνία του τιμονιού και του πεντάλ του γκαζιού, βοηθώντας την πρόσφυση και την σταθερότητα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης.

52_All-New_VITARA_detail 53_All-New_VITARA_detail

Τέλος, μόνο όταν είναι επιλεγμένο το SNOW/MUD, μπορείς να πατήσεις το κουμπί LOCK, όπου αυτή συνιστάται για ακραίες συνθήκες, όπως για παράδειγμα ο απεγκλωβισμός του αυτοκινήτου από χιόνι, τη λάσπη ή την άμμο. Εδώ, η τετρακίνηση «κλειδώνει» στέλνοντας συνεχώς μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς και αυξάνοντας την ελκτική ικανότητα του οχήματος, αν και κατά την οδήγηση του αυτοκίνητου είχαμε τη δυνατότητα να το δοκιμάσουμε σε μια διαμορφωμένη χωμάτινη διαδρομή, που όμως ήταν εξαιρετικά ήπια και με πολύ πατημένο χώμα.

First_Drive_Suzuki_Vitara13 First_Drive_Suzuki_Vitara08

Αυτό σημαίνει ότι δεν ήταν ικανή να επιδείξει τις πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου, καθώς και η δικίνητη έκδοση του αυτοκινήτου δεν θα αντιμετώπιζε κανένα απολύτως πρόβλημα, παρά τα ασφάλτινα ελαστικά. Ενώ η ζωή γίνεται πιο εύκολη με τη γωνία προσέγγισης να είναι 18.2° και αποφυγής 28.2°.

47_All-New_VITARA_detail

Το εντυπωσιακό γεγονός του Vitara, που ταυτόχρονα το κάνει εξαιρετική επιλογή, είναι η κατανάλωση του, το κόστος χρήσης και τα πάρα πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας τόσο για τις δικίνητες, όσο και για τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Κύριος λόγος γι’αυτό είναι το πολύ χαμηλό βάρος του, καθώς κυμαίνεται από 1.075 στη δικίνητη βενζινοκίνητη έκδοση μέχρι 1.295 κιλά στην τετρακίνητη πετρελαίου. Για να μη σε κουράζω, στο παρακάτω πίνακα μπορείς να δεις όλες τις λεπτομέρειες.

Κινητήρας Βενζίνη 1.6L VVT Πετρέλαιο 1.6L DDiS
Μετάδοση 2WD 4WD 2WD 4WD
Κιβώτιο 5 Χειρ. 6 Αυτ. 5 Χειρ. 6 Αυτ. 6 Χειρ. 6 Χειρ.
Προδιαγραφές Euro 6
Κατανάλωση (Μεικτή λίτρα/100χλμ) 5,3 5,5 5,6 5,7 4 4,2
Εκπομπές (γρ/χλμ) 123 127 130 131 106 111
Τέλη €135,3 €139,7 €143 €144,1 €95,4 €99,9

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτ/κό-Τιμές” ]

37_All-New_VITARA_interior

Το εσωτερικό του νέου Vitara συνεχίζει τις νεανικές τάσεις του εξωτερικού, έχοντας αρκετό χρώμα κάτι που δημιουργεί μια ευχάριστη ατμόσφαιρα, ενώ οι μεγάλες επιφάνειες των τζαμιών προσφέρουν άπλετο φως. Και εδώ οι δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει η ιαπωνική εταιρεία είναι παρούσες, όπως για παράδειγμα μπορείς να επιλέξεις το χρώμα της επένδυσης του ταμπλό. Ο γενικός σχεδιασμός είναι αρκετά διαφορετικός από αυτόν του SX4 S-Cross, αν και χρησιμοποιεί το ίδιο τιμόνι και τα ίδια χειριστήρια για τον κλιματισμό.

35_All-New_VITARA_interior

Εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί η κεντρικά τοποθετημένη, και λίγο χαμηλότερα από το ιδανικό, 8-ιντσή οθόνη αφής, καθώς στη κορυφή υπάρχει ένα αναλογικό ρολόι, που περιστοιχίζεται από τους αεραγωγούς, αλλά είναι αμφιβόλου αισθητικής και δείχνει “φθηνό”. Τα αρνητικά σχόλια συνεχίζονται για τα πλαστικά που έχει χρησιμοποιήσει η ιαπωνική εταιρία, καθώς παντού είναι σκληρά, διατηρώντας το κόλλημα των ιαπωνικών εταιριών. Αυτό, όμως, επουδενί δε σημαίνει ότι δεν είναι ποιοτικά ή ότι η συναρμολόγηση και το φινίρισμα τους επιδέχονται κακή κριτική.

42_All-New_VITARA_detail

Τέλος, παρά τις compact εξωτερικές του διαστάσεις, οι εσωτερικοί παρεχόμενοι χώροι είναι πολύ καλοί και κανένας επιβάτης δεν θα διαμαρτυρηθεί. Ειδικά οι πίσω, χάρη στο σχεδιασμό της οροφής, προσφέρουν αρκετό αέρα για τα κεφάλια, και δεν θα προβληματίσει στις μετακινήσεις άτομα με ανάστημα άνω του μέσου όρου.

36_All-New_VITARA_interior 33_All-New_VITARA_interior

O χώρος αποσκευών είναι κατά 55 λίτρα μικρότερος από αυτόν του SX4 S-Cross, κάτι που δείχνει τη προσέγγιση της εταιρίας να προσδώσει ένα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα στο Vitara και έναν πιο οικογενειακό στο SX4 S-Cross.

Τις τιμές και τα τρία επίπεδα εξοπλισμού μπορείς να τις δεις εδώ, με τη πολύ μεγάλη ανοιγόμενη πανοραμική οροφή να κοστίζει €1.000.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

First_Drive_Suzuki_Vitara24

Στα περίπου 170 χλμ. που είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το νέο Viatra στους βουνίσιους δρόμους στο δυτικότερο άκρο της Ευρώπης, ήταν σχετικά αρκετά για να κατανοήσω τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έχει σαφέστατα πιο διαφορετική προσέγγιση τόσο από το “αδερφό” SX4, όσο και από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, με το Vitara να βλέπει τα Nissan Juke και Qashqai, όπως επίσης και Renault Captur, ενώ θα μπορούσε να κλέψει πωλήσεις και από τα Fiat 500X και Jeep Renegade.

First_Drive_Suzuki_Vitara26

Το πάτωμα του αυτοκινήτου προέρχεται από το SX4 S-Cross, όπως και οι αναρτήσεις, οι οποίες, όμως, διαθέτουν διαφορετικές ρυθμίσεις, ώστε να προσδώσουν στο μοντέλο τον πιο off road χαρακτήρα. Έτσι, αν και χάνει λίγο σε αίσθηση στο δρόμο, κυρίως λόγω του σχετικά ασαφούς τιμονιού, αλλά και των κλίσεων στις στροφές, σε κερδίζει σαν σύνολο με τη συμπεριφορά του σε όποιες ανωμαλίες συναντήσεις στο δρόμο. Μπορεί στους συγκεκριμένους δρόμους της Πορτογαλίας να μην ήταν πολλές, αλλά στους ελληνικούς είμαι σχεδόν σίγουρος, όταν το δοκιμάσουμε, ότι θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους.

First_Drive_Suzuki_Vitara05

Στον αυτοκινητόδρομο φάνηκε σταθερό παρά τους πολύ ισχυρούς ανέμους που έπνεαν, και μόνο σε πολύ μεγάλες ταχύτητες θα επηρεαστεί από πλευρικές ριπές, κάτι που δικαιολογείται από τις μεγάλες κάθετες πλαϊνές επιφάνειες.

Όπως προείπα, ο πετρελαιοκινητήρας δένει αρμονικά με τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου, καθώς η ροπή του είναι άφθονη από τις 1.600 σ.α.λ. μέχρι περίπου τις 3.500 σ.α.λ., κινώντας σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα, σε συνεργασία με το πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Επίσης, η κατανάλωση του δεν είναι μακριά από την εργοστασιακή, καθώς στα περίπου 120 χλμ που διάνυσα (με τον DDiS) το trip computer του αυτοκινήτου έγραφε 5,2 λίτρα/100 χλμ, τιμή που θα μπορούσε να ήταν και χαμηλότερη, με πιο ήπια οδήγηση. Από την άλλη, ο βενζινοκινητήρας άπλωνε τη δύναμη του σε μεγαλύτερο φάσμα και έδειχνε να ξυπνάει και να νιώθει ζωντανός μετά τις 3.500 σ.α.λ. μέχρι τις 6.500 σ.α.λ, με την κατανάλωση να αγγίζει περίπου τα 7 λίτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

First_Drive_Suzuki_Vitara41

Η ιαπωνική εταιρία με το πρώτο Vitara, που είδαμε πριν από 27 χρόνια, ουσιαστικά αποτέλεσε τον πρωτοπόρο των compact SUV. Αποτελεί ένα αυτοκίνητο ορόσημο για τη Suzuki, αλλά και για ολόκληρη την κατηγορία των σύγχρονων τετρακίνητων SUV. Η τελευταία γενιά μπορεί να μην έχει τον αγνό εκτός δρόμου χαρακτήρα, με το Jimny να καλύπτει αυτή την ανάγκη (με το νέο να παρουσιάζεται το 2017), αλλά να έχει όλα τα εφόδια για ένα πλήρες μοντέλο που θα πάει σε κάτι παραπάνω από βατό χωματόδρομο, χάρη στο εξαιρετικό ALLGRIP σύστημα τετρακίνησης. Δεν θα αρκεστεί στις δάφνες του παρελθόντος, με την εταιρία να θέλει το Vitara να συνεχίσει την επιτυχημένη του ιστορία ως ένα ιδανικό όχημα για τις καθημερινές μετακινήσεις, τις περιπέτειες του Σαββατοκύριακου, αλλά και για κάθε ταξίδι στο ενδιάμεσο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
<h5>Στα συν:</h5> Πετρελαιοινητήρας, Οδική Συμπεριφορά, Διττός χαρακτήρας, Σύστημα AllGrip, Εξοπλισμός, Κατανάλωση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Σκληρά πλαστικά εσωτερικού, Λιγότερο σκληροτράχηλο, 5-τάχυτο κιβώτιο για κινητήρα βενζίνηςTest Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Vitara στην Πορτογαλία
Autoblog.gr