2016-audi-r8-spyder-rendered-in-different-colors_1

Μια μέρα μετά την παρουσίαση του νέου Audi R8, ο X-Tomi Design ανέλαβε να μας δείξει πως θα μπορούσε να είναι η ανοιχτή έκδοση του γερμανικού sportscar, ενώ σαν bonus το έβαψε σε διάφορα χρώματα.

Λογικά το βάρος του αυτοκινήτου θα είναι μεγαλύτερο από τα 1.454 κιλά της coupe έκδοσης. Μηχανικά θα φοράει τον ίδιο V10 5,2-λίτρων στην απλή έκδοση αποδίδει 540 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, ενώ στην Plus 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές, έχει τρία προγράμματα λειτουργίας, ενώ διαθέτει και σύστημα Start/Stop. Φυσικά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη που μπορεί να μεταφέρει το 100% της ροπής από στον μπροστά άξονα στον πίσω και το αντίστροφο. Η ροπή κανονικά μεταφέρεται 100% στον πίσω άξονα, εκεί όπου υπάρχει και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

2016-audi-r8-spyder-rendered-in-different-colors_8

Θα φορά και αυτή τη carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο), με το σώμα και τα anti-roll bars είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου. Έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζετα, χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan και παρότι το νέο R8 είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που φορά και η Lamborghini Huracan, διαθέτει τη δική του οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Huracan.

Με τις πωλήσεις της κλειστής έκδοσης να ξεκινούν από το καλοκαίρι στη Γερμανία και το R8 V10 να ξεκινά από τις 165.000 ευρώ και το R8 V10 Plus 187.400 ευρώ, η ανοιχτή έκδοση υπολογίζεται να κοστίζει 10.000 ευρώ παραπάνω.