Test Drive NIssan X-Trail30

Όσο εντυπωσιακή ήταν η αλλαγή στο σχεδιασμό του εξωτερικού, έτσι και το εσωτερικό του νέου X-Trail διακατέχεται από αέρα ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης. Με το που καθίσεις στο υπερυψωμένο κάθισμα η πρώτη εικόνα που αντικρίζεις είναι ένα εξαιρετικά γνώριμο ταμπλό. Οι αλλαγές σε σχέση με το Qashqai που είχαμε δοκιμάσει είναι πραγματικά ελάχιστες, και χωρίς υπερβολή θα έλεγα ότι έχει υιοθετηθεί η copy/paste τακτική.

Προφανώς υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος χώρο, και μια σειρά από premium χαρακτηριστικά, που κάνουν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη, άνετη και πιο χαλαρή. Το ταμπλό πολλαπλών επιπέδων έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη σαφήνεια και την ευκολία στην οδήγηση, με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί με το πλέον εργονομικό σχεδιασμό, το σύστημα Infotainment και τους αεραγωγούς, που επιτρέπει στον οδηγό να επικεντρωθεί στο δρόμο, χωρίς να αποσπάτε η προσοχή του. Η οθόνη 7 ιντσών είναι υψηλής ανάλυσης και φιλοξενεί το τελευταίας γενιάς σύστημα NissanConnect, αλλά και με μια πλειάδα από χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας με smartphone.

Test Drive NIssan X-Trail69

Ο πίνακας οργάνων φιλοξενεί το σύστημα απεικόνισης των λειτουργιών υποστήριξης του οδηγού, καθώς και μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη πέντε ιντσών που βρίσκεται ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο. Αυτή η οθόνη εμφανίζει, μεταξύ άλλων, πληροφόρηση από τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου.

Όλη η καμπίνα των επιβατών του, είναι επενδυμένη με πολύ υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ υπάρχουν χρωμιωμένες και piano black λεπτομέρειες, όπως και δέρμα με ραφές που κάνουν αντίθεση. Η γενική εικόνα που αφήνει το εσωτερικό είναι εξαιρετική, που μαζί με την πολύ υψηλή εργονομία αποδεικνύει την εξαιρετική και μελετημένη δουλειά που έχουν ρίξει οι μηχανικοί της εταιρίας. Χαρακτηριστικά η Nissan αναφέρει ότι η επένδυση των θυρών όπως και αυτή της κεντρικής κονσόλας, είναι οκτώ φορές παχύτερη από αυτό που προσφέρει ο ανταγωνισμός, σε αντίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας.

Test Drive NIssan X-Trail56 Test Drive NIssan X-Trail57

Από θέμα χώρων, οι εξωτερικές διαστάσεις και το μακρύ μεταξόνιο συμβάλλουν τα μέγιστα για την καλύτερη και ανετότερη μεταφορά των επιβατών, με τη πρακτικότητα να είναι μεγάλο ατού για το νέο X-Trail. Η καμπίνα είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο για την προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων, η οποία κοστίζει €800. Και οι τρεις σειρές των καθισμάτων, είναι τοποθετημένες με αμφιθεατρικό τρόπο, με τα σημεία στερέωσης για τη δεύτερη και την τρίτη σειρά να είναι υψηλότερα από την πρώτη, αλλά στα δυο ανακλινόμενα καθίσματα της τρίτης σειράς καθισμάτων θα βολευτούν μόνο μικρόσωμοι ενήλικες ή παιδιά, καθώς ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετά περιορισμένος, με αυτόν για τα κεφάλα να είναι λίγο καλύτερος. Μόνο το θηριώδες Fiat Freemont, που είχαμε δοκιμάσει, είχε επαρκή χώρο στη τρίτη σειρά.

Test Drive NIssan X-Trail73

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων διαθέτει συρόμενα και ανακλινόμενα καθίσματα, με δυνατότητες που επιτρέπουν να προσαρμοστεί στον χώρο αποσκευών, με βάση τόσο την άνεση όσο και τις ανάγκες τους, ενώ οι βαθιές πλάτες των εμπρός καθισμάτων, προσθέτουν εκατοστά για τα πόδια των πίσω επιβατών. Τέλος, στην πρώτη σειρά καθισμάτων, εσύ και ο/η συνοδηγός σου, απολαμβάνετε καθίσματα που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν τη μέγιστη άνεση, καθώς προσφέρουν εξαιρετική υποστήριξη της σπονδυλικής στήλης, μειώνοντας την κούραση στις μεγαλύτερες διαδρομές, ενώ και η πλευρική τους στήριξη είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Ο χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο μεταξύ των καθισμάτων είναι αρκετά μεγάλος, και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα ένα tablet 10 ιντσών, μέχρι και την Canon 60D.

Test Drive NIssan X-Trail71

Κλείνοντας τα του εσωτερικού, ξέρουμε ότι τα SUV, πλέον, εκτός από άνετους χώρους προσφέρουν και πολλές λύσεις για την τοποθέτηση των μικροαντικειμένων. Το X-Trail διαθέτει διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών, που παρέχει εννέα δυνατούς συνδυασμούς αποθήκευσης. Παράλληλα, για την πρόσβαση στο χώρο των αποσκευών, παρέχεται η ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα, ακόμα και με τηλεχειρισμό. Η χωρητικότητα του αν παραγγείλεις την 5-θέσια διάταξη φτάνει τα 550 λίτρα, με την 7-θέσια διάταξη πέφτει στα 445, ενώ όταν είναι ανασηκωμένη η τρίτη σειρά καθισμάτων, αυτή φτάνει τα 135 λίτρα. Εντυπωσιακό όμως είναι το νούμερο των 1.982 λίτρων, όταν αναδιπλωθούν όλα τα καθίσματα.

Test Drive NIssan X-Trail35

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η πολύ μεγάλη, ηλεκτρική πανοραμική οροφή επιτρέποντας στο φυσικό φως να διεισδύσει να φωτίσει τις σκουρόχρωμες ταπετσαρίες. Ανοίγει μέχρι τη μέση, παρέχοντας με αυτό τον τρόπο περισσότερο εξαερισμό, και διάθεση για παιχνίδι, αν και μειώνει αισθητά τον “αέρα” από τα κεφάλια της μεσαίας σειράς καθισμάτων.