11 σπορ αυτοκίνητα χωρίς παρμπρίζ

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Lamborghini Aventador J

Μέχρι την δεκαετία του 1950 τα street-legal αγωνιστικά αυτοκίνητα είχαν έναν κοινό χαρακτηριστικό. Δεν είχαν οροφή, δεν είχαν παρμπρίζ. Στη καλύτερη περίπτωση υπήρχε ένα μικρό διάφανο κομμάτι τζαμιού που προστάτευε το πρόσωπο του οδηγού από τον αέρα. Fast Forward στο σήμερα και θα δούμε πως υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν παρμπρίζ. Ας δούμε 11 από αυτά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Lotus 2-Eleven” ]

Lotus 2-ElevenLotus-2-Eleven-2

Να τι γίνεται όταν μια Lotus Elise γίνεται ακόμη περισσότερο track-focuced. Με βάρος μόλις 670 κιλά και 252 άλογα να παράγονται από τον 1.800αρη τετρακύλινδρο κινητήρα, καταλαβαίνεις πως είναι ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 9,1 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Superlight R500″ ]

Caterham Seven Superlight R500

Caterham Seven Superlight R500

Όταν μιλάμε για track-day car, η Caterham είναι η εταιρία που σου έρχεται από τις πρώτες το μυαλό σου. Το Seven Superlight R500 ήταν το πρώτο Seven που εξοπλιζόταν με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και μηχανικά φορά τον 2,0-λιτρο Duratec κινητήρα απόδοσης 263 ίππων με 177 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2,88 δευτερόλεπτα.

[/nextpage]

[nextpage title=”SLR Stirling Moss”]

Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss

SLR Stirling Moss McLaren (Z199) 2009

To 2009 η Mercedes-Benz σε συνεργασία με την McLaren παρουσίασαν την SLR Stirling Moss, μια ειδική έκδοση της SLR, φόρος τιμής στον Stirling Moss, με κύριο γνώρισμα την απουσία του παρμπρίζ και το νέο σώμα σε σχέση με την απλή SLR. Μόλις 75 μονάδες βγήκαν στη παραγωγή που φορούν τον 5,5-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 650 ίππων. Τα 0-100χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Aventador J”]

Lamborghini Aventador J

Lamborghini Aventador J

Τι γίνεται όταν η Lamborghini αποφασίζει να αφαιρέσει την οροφή της Aventador; Γεννάται η Aventador J η οποία δυστυχώς υπάρχει σε μόλις μια μονάδα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ariel Atom”]

Ariel Atom

Ariel_Atom_hr

Η Ariel δεν έχει “ξεχάσει” να τοποθετήσει μόνο το παρμπρίζ στο Atom, αλλά ξέχασε να τοποθετήσει και το σώμα, με το σωληνωτό πλαίσιο να είναι ορατό. Ρώτησε τον Jeremy Clarkson να σου πει πως είναι να οδηγείς ένα Atom χωρίς κράνος.

[/nextpage]

[nextpage title=”KTM X-Bow R”]

KTM X-Bow R

KTM X-Bow R 2011

H ΚΤΜ έχει και αυτή το δικό της track-day car. To ονομάζει X-Bow R, διαθέτει carbon monocoque σασί και φορά τον τον 2.0-λιτρο TFSI απόδοσης 300 ίππων με 400 Nm ροπής. Υπάρχει διαθέσιμη και η απλή έκδοση με 237 άλογα.

[/nextpage]

[nextpage title=”BAC Mono”]

BAC Mono

bac-mono

Η βρετανική BAC απαντά στα KTM X-Bow και Ariel Atom με το Mono. Το μοναδικό μονοθέσιο δρόμου ίσως είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα street-legal track-day cars. Είχαμε τη δυνατότητα να το δοκιμάσουμε στους αγγλικούς δρόμους, αφήνοντας μας ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μας. Στα γρήγορα να θυμίσω πως ζυγίζει μόλις 540 κιλά και αποδίδει 280 άλογα με 280 Nm ροπής.

[/nextpage]

[nextpage title=”Zenos E10″]

Zenos E10

Zenos E10

Το πιο πρόσφατο street-legal track-day car χωρίς παρμπρίζ είναι το Zenos E10. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 650 κιλά, διαθέτει αλουμινένιου chassis με ανθρακονημάτινη “μπανιέρα”, ενώ για την κίνηση, φροντίζει ένα δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας της Ford που παράγει 200 άλογα. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στους πίσω τροχούς με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα με την τελική του να είναι 217 στα χλμ/ώρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Magnum MK5″]

Magnum MK5

Magnum MK5 2014

Το Magnum MK5, ένα street-legal διθέσιο πισωκίνητο αυτοκίνητο, φορά έναν τετρακύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, απόδοσης 250 ίππων. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο, που στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού. Ζυγίζει μόλις 545 κιλά, κάνοντας το να έχει αναλογία 460 ίππων/τόνο. Ο κινητήρας στροφάρει έως τις 11.000 σ.α.λ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, προτού φτάνει τα 240 χλμ/ώρα όπου ανέρχεται η τελική του ταχύτητα.

[/nextpage]

[nextpage title=”VUHL 05″]

VUHL 05VUHL 05

To VUHL 05 φορά τον 2,0-λιτρο EcoBoost κινητήρα της Ford απόδοσης 285 ίππων με 420 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 244 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 695 κιλά, διαθέτει αλουμινένιο monocoque σασί, με την εταιρία να χαρακτηρίζει ως ένα “road-legal” υπερελαφρύ supercar” το οποίο έχει κατασκευαστεί με στόχο την άψογη συμπεριφορά εντός πίστας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Tramontana GT”]

Tramontana GT

Tramontana GT Version 2013

Η ισπανική Tramontana, έβγαλε μια ειδική έκδοση του αυτοκινήτου της αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας. Η έκδοση διαθέτει αλλαγές στο σασί και στην ανάρτηση, με τον V10 5,2-λίτρων κινητήρα της να αποδίδει 600 άλογα και να συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles στο τιμόνι.

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Lamborghini

Μετά από περισσότερες από δύο δεκαετίες από την τελευταία ανανέωση, η Lamborghini παρουσίασε σήμερα τη νέα εμφάνιση του ιστορικό της λογοτύπου. Η ανανέωση είναι σύμφωνη...

Τα επόμενα μοντέλα της McLaren θα είναι εμπνευσμένα από την F1

Η McLaren ξεκίνησε το teasing της επόμενης σχεδιαστικής της γλώσσας, με την εταιρία να λέει πως η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα εμπνέεται από...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr