Test_Drive_Ford_Fiesta_Black_Edition09

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Εμφανισιακά το bodykit του αυτοκινήτου δεν διαφέρει στο παραμικρό από το κόκκινο Sport που είχαμε δοκιμάσει. Έτσι, διαθέτει σπόιλερ στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, καλύμματα καθρεπτών με χρωματική αντίθεση και ζάντες αλουμινίου βαμμένες σε Panther Black διαστάσεων 16-ιντσών, με ελαστικά 195/45 (προαιρετικά διατίθεται και 17-ιντσών). Το kit ολοκληρώνεται με τις πλαϊνές ποδιές και την αεροτομή οροφής.

Η Red και η Black Edition του Fiesta υιοθετεί μία διχρωμία που αντανακλά τη σχεδιαστική μόδα “colour popping” και είναι επηρεασμένη από τη φιλοσοφία χρωματικών αντιθέσεων από το χώρο της μόδας των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης. Ο λόγος που επιλέχθηκαν αυτά τα χρώμα, μέσα από μία μεγάλη ποικιλία πιθανών χρωματικών συνδυασμών, είναι ότι καλώς ή κακώς αυτά έχουν συσχετιστεί με την εκδήλωση σπορ χαρακτήρα, κάτι που προφανέστατα θέλει η Μπλε Οβάλ να προσδώσει στο μοντέλο της.

Test_Drive_Ford_Fiesta_Black_Edition06

Το βασικό χρώμα του μοντέλου της δοκιμής είναι το Panther Black, με τις κόκκινες αντιθέσεις να εντοπίζονται στην οροφή, στα καπάκια των εξωτερικών καθρεπτών, στον εμπρός προφυλακτήρα και στο πλαίσιο της μάσκας, όπου τονίζεται οι “τύπου Aston Martin” αεραγωγοί. Το αντίθετο συμβαίνει στην άλλη έκδοση, με Race Red βασικό χρώμα, με μαύρη οροφή και λεπτομέρειες, προσφέροντας δύο οχήματα με εμφανώς διαφορετικούς χαρακτήρες.

Test_Drive_Ford_Fiesta_Black_Edition22

Στο εσωτερικό, δε διαφέρει από τη Titanium έκδοση του Fiesta, και το μοντέλο της δοκιμής διέθετε κεντρική κονσόλα, λαβές θυρών και τιμόνι σε γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, μαύρο δερμάτινο σπορ τιμόνι, κάλυμμα επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενου με κόκκινες ραφές. Επίσης, μαύρα πατάκια με κόκκινη ραφή και ανθρακί μαύρα σπορ καθίσματα, με το κόκκινο να έχει επιλεχθεί για αντίθεση στις ραφές και στις εξωτερικές επιφάνειες, ενώ υπάρχουν και σπορ πεντάλ.

Test_Drive_Ford_Fiesta_Black_Edition30

Αυτό που, δυστυχώς, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη γενιά είναι η απλούστευση της κεντρικής κονσόλας, καθώς το ηχοσύστημα της Sony με τα αναρίθμητα μικρά κουμπιά είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά για να απομνημονεύσεις όλες τις λειτουργίες της. Κατά τ’άλλα η εικόνα είναι γνώριμη χωρίς κάποιες αλλαγές, με τον πίνακα οργάνων να έχει άσπρο/μπλε φωτισμό και να είναι ξεκούραστος στις βραδινές βόλτες. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ ποιοτικά, με τη συναρμογή τους να παραμένει καλή, αλλά όχι άριστη.

Test_Drive_Ford_Fiesta_Black_Edition33

Οι χώροι του αυτοκινήτου δε διαφέρουν σε τίποτα από αυτούς της κλασσικής πεντάθυρης έκδοσης και θα βολέψει άνετα τέσσερις ενήλικες, χωρίς να γίνονται ιδιαίτερες παραχωρήσεις από του πίσω. Αυτό γιατί ο χώρος είναι επαρκείς για δύο φυσιολογικού αναστήματος, χωρίς να νιώθουν κλειστοφοβικά, παρά τα μικρά παράθυρα αφού υπάρχει άφθονος χώρος για τα κεφάλια. Οι μεγάλες πόρτες διευκολύνουν στο μέγιστο βαθμό την είσοδο και έξοδο των επιβατών, αλλά δεν είναι και ο καλύτερος σύμμαχος της πρακτικότητας. Αντίστοιχα, ο χώρος αποσκευών των 290 λίτρων με κιτ επισκευής (274 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης) του είναι εξίσου μεγάλος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος.