RA615H

Ο Jenson Button ορθώς πιστεύει ότι η δύναμη και η ανταγωνιστικότητα ενός power unit μπορεί να συμβάλλει θετικά ή αρνητικά στην συνολική ταχύτητα ενός μονοθεσίου, τοποθετώντας μάλιστα τον Honda RA615H πίσω ακόμα και από τον Renault Energy F1-2015, εννοώντας ότι είναι το χειρότερο power unit αυτή τη στιγμή στη Formula 1. Πόσο, όμως, είναι η υστέρηση του ιαπωνικού κινητήρα;

Το Auto Motor und Sport ισχυρίζεται πως η υστέρηση αυτή αγγίζει 3ψήφιο νούμερο, σύμφωνα με όσα δήλωσε άνθρωπος της McLaren.

Είμαστε πάνω από 100 ίππους πίσω.

Η διαφορά μεταξύ Αυστραλιανού και Μαλαισιανού Grand Prix ήταν σημαντική για τον ιαπωνικό κινητήρα, η οποία άγγιξε και τα 25 άλογα, πάντα σύμφωνα με το άτομο μέσα από την ομάδα. Αν και οι Βρετανοί αναμένεται να έχουν βελτιώσεις για την MP4-30 το 3ήμερο που μας έρχεται, οι χαμηλότερες σε σχέση με τη Μαλαισία θερμοκρασίες μάλλον θα επηρεάσουν αρνητικά την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου.

Παράλληλα, ο Eric Boullier, επί κεφαλής της ομάδας του Woking, θεωρεί ότι, στα δύο επόμενα Grands Prix, η βελτίωση δε θα μπορεί να φανεί σε τέτοιο βαθμό όπως στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, παρόλο που τόσο οι ίδιοι όσο και οι μηχανικοί της Honda δουλεύουν και θα δουλεύουν συνεχώς πάνω στην ανάλυση δεδομένων και στα νέα εξαρτήματα για την MP4-30.