DTM 2015: Ολοκληρώθηκε το δεύτερο επίσημο τεστ δοκιμών στη Γερμανία

Σχετικά άρθρα

11150262_672076919586380_319276087773237340_n

Μετά το πρώτο επίσημο τεστ δοκιμών από την πίστα του Estoril,  το DTM συνέχισε το πρόγραμμά του πριν την έναρξη του πρωταθλήματος στην πίστα του Oschersleben για το δεύτερο και τελευταίο τεστ δοκιμών, στο οποίο παρουσιάστηκαν και επισήμως το line up των ομάδων και τα liveries των M4 DTM, C 63 DTM και R 5 DTM. Στο τριήμερο τεστ, η BMW με τον πρωταθλητή του 2014 Marco Wittmann και τον rookie Tom Blomqvist βρέθηκε την Τρίτη και Τετάρτη αντιστοίχως στην κορυφή των χρόνων και ο νεαρότερος νικητής στην ιστορία το DTM, Pascal Wehrlein σημείωσε την καλύτερη επίδοση την Πέμπτη. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη σε καθεμιά από τις τρεις μέρες των δοκιμών.

Τρίτη

11169838_799443933473584_938317264490895234_n

Ανοιξιάτικες και ηλιόλουστες συνθήκες επικρατούσαν πάνω από την πίστα που βρίσκεται κοντά στο Μαγδεμβούργο, με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 20 βαθμούς Κελσίου. Όπως και σε κάθε επίσημο τεστ δοκιμών, οι BMW, Audi και Μercedes έχουν, σύμφωνα με τους κανονισμούς, 4 αυτοκίνητα σε κάθε ημέρα δοκιμών, με τους 8 οδηγούς να εναλλάσσονται. Συνολικά, οι 12 οδηγοί πραγματοποίησαν 1437 γύρους, ήτοι 5269 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Για την Αudi, την Τρίτη οδήγησαν οι Mattias Ekström, Eduardo Mortara, Timo Scheider και Nico Müller, με τον Ελβετό να είναι ο γρηγορότερος εκ των τεσσάρων, ωστόσο να βρίσκεται αρκετά πίσω από τον πρωταθλητή με διαφορά 6 δεκάτων του δευτερολέπτου (8η θέση). Εντούτις, πέρασε σχεδόν τρεις ώρες στα pits της ομάδας του διότι οι μηχανικοί του προσπαθούσαν να επισκευάσουν το “πληγωμένο” πάτωμα του RS 5 του. Προβλήματα με τα ηλεκτρονικά αντιμετώπισε ο Mortara και κατάφερε να κάνει μόνο 29 γύρους, μην μπορώντας να πετύχει ανταγωνιστικό χρόνο, μένοντας κολλημένος στον πάτο της κατάταξης, 1,7” μακριά από τον Wittmann. Ο πιο “πολυάσχολος” οδηγός της Audi, αλλά και της δωδεκάδας ήταν ο Scheider, κάνοντας 172 γύρους, σημειώνοντας όμως το δέκατο καλύτερο χρόνο. Στην ένατη θέση βρέθηκε ο δυο φορές πρωταθλητής Mattias Ekström, αλλά η Audi δεν έδειχνε ιδιαίτερα ανταγωνιστική την πρώτη μέρα.

13473_10153258861501151_577218593512113236_n

Για την BMW,η οποία αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με την ισορροπία της M4 DTM στην πίστα του Estoril, φάνηκε να βολεύεται πολύ καλύτερα στις απαιτήσεις της γερμανικής πίστας, με τον Wittmann να είναι ο μόνος από τους 12 οδηγούς που “έσπασε” το φράγμα του 1,20,00, σημειώνοντας επίδοση 1,19,913, ενώ και οι Τimo Glock, Antonio Felix da Costa και Τοm Blomqvist βρέθηκαν στην πρώτη πεντάδα, ολοκληρώντας μια πολύ καλή πρώτη μέρα για την εταιρεία από το Μόναχο. Ο Wittmann ήταν κι ο οδηγός από τους 4 με τους περισσότερους γύρους (164).

Όσον αφορά τη Mercedes, η (ανανεωμένη) C63 DTM, με τον Robert Wickens στο τιμόνι, βρέθηκε στη δεύτερη θέση από πλευράς χρόνων, μπαίνοντας “σφήνα” μεταξύ των οδηγών της BMW και ο Καναδός βρέθηκε 0,220” πίσω από τον πρώτο Wittmann, ενώ οι Gary Paffett και Christian Vietoris κατετάγησαν έκτος και έβδομος αντίστοιχα, πάνω δηλαδή από τους οδηγούς της Audi. Άτυχος στάθηκε ο Maximilian Götz, αφού το αυτοκίνητό του σταμάτησε στην έξοδο του pit lane, προκαλώντας 20λπετη διακοπή στις δοκιμές και αναγκάστηκε να δει τη συνέχεια των δοκιμών από τα box της ομάδας του, ωστόσο είχε ήδη προλάβει να κάνει 94 γύρους στην πρώτη φάση των δοκιμών το πρωί, πετυχαίνοντας τον 11ο χρόνο της ημέρας.

Τετάρτη

_D1O2976

Η ΒΜW συνέχισε να βρίσκεται στην πρώτη θέση των καλύτερων χρόνων, αυτή τη φορά με τον Tom Blomqvist, αφού ο νεαρός οδηγός σημείωσε επίδοση 1,20,216, με τους Tomczyk, Martin και Glock να βρίσκονται μέσα στην εφτάδα (4ος, 6ος και 7ος). Ο Βέλγος Μartin σημείωσε και τους πιο πολλούς γύρους από τους τέσσερις με 154 γύρους συνολικά.

Ένας ακόμη οδηγός της Mercedes βρέθηκε στη δεύτερη θέση πίσω από μια BMW, με τον Gary Paffett να έχει διαφορά μόλις ο,093” από τον πρώτο. Ο Wehrlein βρέθηκε στην πέμπτη θέση, ενώ αρκετά πίσω στην δέκατη θέση ήταν ο Paul di Resta και ο Daniel Juncadella στη δωδέκατη, 1” μακριά από τον Blomqvist.

11046341_895220783850417_1499638605433901590_n

Tη δεύτερη μέρα, επέστρεψε πιο δυναμικά η Audi και ο Mattias Ekström, σημείωσε την τρίτη καλύτερη επίδοση, αλλά και τους πιο πολλούς γύρος της ημέρας (158). Ο Scheider, που συμμετείχε στο πρωινό session, αντικαταστάθηκε το μεσημέρι από τον Rockenfeller, αλλά και οι δύο δεν προσπάθησαν να πετύχουν ανταγωνιστικό χρόνο, με τον πρωταθλητή του 2013 να σημειώνει το χειρότερο χρόνο.

Οι 13-πλέον-οδηγοί έκαναν 5821 χιλιόμετρα, 552 παραπάνω από αυτά της Τρίτης.

Πέμπτη

11115792_10153258861681151_857039241416478276_n

Η τελευταία μέρα των δοκιμών είχε ως πρωταγωνιστή τον Wehrlein, o οποίος βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων με 1,19,952, ελάχιστα πίσω από τον καλύτερο χρόνο που σημείωσε ο Wittmann την πρώτη μέρα των δοκιμών. Ωστόσο, με μια έξοδο που είχε το πρωί και για την έγκαιρη και ασφαλή απομάκρυνση της Mercedes του, προκάλεσε σύντομη διακοπή των πρωινών δοκιμών. Επέστρεψε όμως προς το τέλος του session και συνολικά έκανε 144 γύρους στη γερμανική πίστα την τελευταία αυτή μέρα.

Πολύ κάτω, ωστόσο, βρέθηκαν δύο οδηγοί της Mercedes, ο επίσης rookie Lucas Auer και ο Daniel Juncadella, καταλαμβάνοντας τις δύο τελευταίες θέσεις. Πέμπτος ήταν ο di Resta, 2 δέκατα πίσω από το χρόνο του νεαρού Γερμανού.

_D1O3041

Οι θέσεις “7-11” κατελήφθησαν από τους οδηγούς της Audi (Tambay, Green Molina, Rockenfeller, Mortara), αλλά ήταν η σειρά της Audi να μην εντυπωσιάσει σε αυτό το τεστ δοκιμών. Πάντως, ο Rockenfeller ήταν ο οδηγός με τα περισσότερα χιλιόμετρα της ημέρας από πλευράς των πέντε με 155 γύρους στο ενεργητικό του.

Wittmann, Farfus και da Costa βρέθηκαν στις θέσεις “2-4″ και ο Spengler, με τους 171 γύρους στην έκτη θέση, περίπου δύομισι δέκατα πίσω από τον Wehrlein. Aξίζει να σημειώσουμε ότι οι 4 πρώτοι αυτής της μέρας ήταν εντός 1 δεκάτου μόνο, με τον τέταρτο da Costa να έχει διαφορά 0,083” από τον πρώτο.

_D1O3033

Το DTM δίνει ραντεβού σε δύο βδομάδες από την πίστα του Hockenheim για τον πρώτο, διπλό, βαθμολογούμενο αγώνα μετά από 15 χρόνια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...