Αυτά είναι τα 6 super hothatches του σήμερα

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

super hothatches

Το ημερολόγιο γράφει 2015 και ο πόλεμος της ιπποδύναμης καλά κρατεί, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιδίδονται σε μια ξέφρενη κόντρα για το ποια θα βγάλει το ταχύτερο, καλύτερο, γρηγορότερο hot hatch. Ο όρος hot hatch γεννήθηκε το 1985 από την βρετανική εφημερίδα The Times και είναι ριζωμένος βαθιά μέσα σε κάθε petrolhead. Ίσως γιατί είναι τα γρήγορα αυτοκίνητα που οι περισσότεροι μπορούμε κάποια στιγμή να τα αποκτήσουμε.

Τι χαρακτηρίζει ένα αυτοκίνητο ως hot hatch; Φυσικά το hatchback σώμα, να αποδίδει αρκετά άλογα, να κάνει αρκετά γρήγορα τα 0-100 χλμ/ώρα, έχοντας παράλληλα αναβαθμίσεις στο σασί και στο bodykit. Πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει τα hothatches τους να παράγουν ιπποδυνάμεις που συναντούσαμε σε supercars περασμένων δεκαετιών και να προσφέρουν μάλιστα καλύτερες επιδόσεις από πολύ ακριβότερα μοντέλα των περασμένων ετών.

Ας δούμε τα 6 δυνατότερα από αυτά, που είτε βρίσκονται σήμερα στην αγορά, είτε αναμένονται να παρουσιαστούν/κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους μήνες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Audi RS3″ ]

audi-rs-3-sportback-20216

Πριν από 2 μήνες και κάτι, η Audi παρουσίασε τη νέα γενιά του RS3 Sportback στην έκθεση της Γενεύης. Κάτω από το καπό του συναντάμε τον 2,5-λιτρο TFSI πεντακύλινδρο κινητήρα, με πίεση υπερπλήρωσης στα 1,3 bar, απόδοσης 367 ίππων και 465 Nm ροπή διαθέσιμη από τις 1.625 έως 5.550 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο 7-τάχυτο S-Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Παρόλο τις εκρηκτικές του επιδόσεις, η γερμανική εταιρία δηλώνει ότι η μέση κατανάλωση του Audi RS3 Sportback είναι 8,1 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 189 γρ/χλμ., ενώ πληροί τις προδιαγραφές του Euro6.

[/nextpage]

[nextpage title=”BMW M135i” ]

BMW-1-Series-facelift-3

Η BMW ονομάζει την γρήγορη έκδοση της Σειράς 1, M135i. Κάτω από το καπό της έχει συναντάμε τον εξακύλινδρο εν σειρά 3,0-λιτρο (2.979 κ.εκ.) κινητήρα απόδοσης 326 ίππων στις 5.800 σ.α.λ., ενώ η ροπή του φτάνει τα 450 Nm από τις 1.300 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ.

Είναι διαθέσιμη τόσο πισωκίνητη όσο και τετρακίνητη με την πρώτη να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτ. (4,9 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο), ενώ η τετρακίνητη έκδοση προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο και επιταχύνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,7 δευτ. Η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα σε όλες τις εκδόσεις, με την κατανάλωση να φτάνει τα 8 λίτρα/100 χλμ. (7,5 λίτρα/100 χλμ.), ενώ για την τετρακίνητη M135i xDrive τα 7,8 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων είναι 188 γρ/χλμ (175 γρ/χλμ για το αυτόματο) και 182 γρ/χλμ για τη τετρακίνητη.

[/nextpage]

[nextpage title=”A45 AMG” ]

Προτού παρουσιαστεί το νέο Audi RS3, το Mercedes A45 AMG ήταν το δυνατότερο hot hatch, με τον 2,0-λιτρο κινητήρα του να παράγει 360 άλογα στις 6.000 σ.α.λ με 450 Nm ροπής μεταξύ των 2.250 έως 5.000 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος 2,0-λιτρος κινητήρας είναι ο δυνατότερος κινητήρας παραγωγής 2,0-λίτρων που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά μέχρι και σήμερα, και πριν τη παρουσίαση της McLaren P1 είχε την μεγαλύτερη απόδοση στο λίτρο.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT με λειτουργία Race Start που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς με την αναλογία να μην ξεπερνά ποτέ το 50:50. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,6 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6,9 – 7,1 λίτρα/100 χλμ και 161-165 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Η Mercedes-Benz ετοιμάζει την ανανεωμένη A45 AMG η οποία φημολογείται πως θα παράγει κοντά στα 380 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε περίπου 4,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

[/nextpage]

[nextpage title=”Ford Focus RS” ]

ford focus rs

Η νέα γενιά του Ford Focus RS παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτη και μηχανικά φορά έναν turbo, τετρακύλινδρο κινητήρα 2,3-λίτρων απόδοσης περίπου 350 ίππων. Ο κινητήρας, συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, διαθέτοντας μάλιστα και “Drift Mode”.

Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει torque vectoring και μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα και έως και το 100% αυτής της ροπής στον πίσω τροχό που κρίνει αυτό ότι πρέπει να την στείλει. Ασχέτως του συστήματος τετρακίνησης πάντως, η Ford εξόπλισε το 2016 Focus RS με την γνωστή πλέον, RevoKnuckle εμπρός ανάρτηση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Civic Type R” ]

DLF_7638

Η Honda μας έκανε να περιμένουμε αρκετό καιρό μέχρι να δούμε το νέο Civic Type R, αλλά όπως φαίνεται άξιζε τον κόπο. Και αυτό παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο και κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με τον κόφτη να είναι στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η ισχύς περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα, αφού πρώτα περάσει από το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του, είναι 270 χλμ/ώρα.

Όλα τα παραπάνω κάνουν το Honda Civic Type R το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο αυτοκίνητο στο Nurburgring, με χρόνο 7 λεπτών, 50 δευτερολέπτων και 63 δεκάτων, χρόνος ταχύτερος από αυτόν που έχουν σημειώσει τα BMW M3 CSL (7:50), Mercedes SL65 AMG Black Series (7:51), Jaguar XKR-S (7:51), Ford GT (7:52), Mercedes CLK DTM (7:54), Porsche 997 Turbo (7:54), Ferrari F430 (7:55), BMW M5 (7:55), Lamborghini Gallardo (7:52), Audi R8 (8:01.90) στη Πράσινη Κόλαση.

[/nextpage]

[nextpage title=”VW Golf R420″ ]

Volkswagen Golf R420 2016 spy photos (2)

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην εποχή που πλέον θα συναντάμε 420 άλογα (τετρακόσια είκοσι άλογα!!!) σε hatchback. Η Volkswagen ετοιμάζει το απόλυτο super hothatch του σήμερα. Το Golf R420 που πρόσφατα το είδαμε σε δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring. Αυτά θα παράγονται από τον 2,5-λιτρο TFSI κινητήρα και όχι από τον 2,0-λιτρο TSI που φορούσε το πρωτότυπο Golf R400. Η κίνηση θα περνά στον δρόμο μέσω ενός 7-τάχυτου DSG κιβωτίου ταχυτήτων, που θα στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η παρουσίασή του αναμένεται στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2016.

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Ford θα κατασκευάσει ένα νέο SUV στο εργοστάσιο της στην Ισπανία

Σε σημερινή ανακοίνωση της, η Ford έκανε γνωστές τις προθέσεις της να κατασκευάσει ένα νέο SUV στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια στην Ισπανία, χωρίς...

Η νέα BMW M5 σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8...

Το Ford Mustang το best-seller σπορ αυτοκίνητο του κόσμου

Για περισσότερα από 10 χρόνια το Ford Mustang παραμένει το best seller σπορ αυτοκίνητο παγκοσμίως. Οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν η χώρα που το μοντέλο...
Autoblog.gr