[nextpage title=”Εισαγωγή” ]
Η Honda με τη νέα γενιά του CR-V έχει ως στόχο να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία του μοντέλου, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1995. Με τη τέταρτη γενιά του να έχει παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το 2012, η Ιαπωνική εταιρία παρουσίασε σχετικά γρήγορα και δύο χρόνια μετά στα μάτια του Ευρωπαϊκού κοινού το ανανεωμένο μοντέλο. Εκτός από τις καθιερωμένες και μικρής έκτασης αισθητικές αλλαγές, το ενδιαφέρον εστιάζεται στην προσθήκη τετρακίνσησης και στην αύξησή της ιπποδύναμης του 1.600άρης i-DTEC, που πλέον κατακτά τον άτυπο τίτλο του πιο δυνατού πετρελαιοκινητήρα στα 1.600 κ.εκ.
Κατά την πρώτη μας επαφή με το αυτοκίνητο στην πανελλήνια παρουσίαση, μας είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις, τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κατανάλωσης καυσίμου του κινητήρα, όσο και σε επίπεδο χώρων και πρακτικότητας του αυτοκινήτου. Το Honda CR-V βρίσκει απέναντι του έναν πολύ σκληρό ανταγωνισμό, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσιάζει συνεχόμενη άνοδο στις πωλήσεις (τουλάχιστον στην Ευρώπη), ενώ αριθμεί μοντέλα όπως, το Toyota Rav4, το Ford Kuga, το Nissan X-Trail, το VW Tiguan, το Opel Antara, το Chevrolet Captiva, το Kia Sportage, το Hyundai ix35, το Toyota RAV4 ακόμα και το Fiat Freemont.
Η μέχρι σήμερα πορεία του καταδεικνύει, ότι οι μηχανικοί της Honda έχουν βρει τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης συνταγή, καθώς συνολικά σαν μοντέλο έχει κάνει πωλήσεις άνω των 7,2 εκατ. αυτοκίνητων, ενώ στην Ευρώπη πάνω από 750.000 μονάδες από την ίδια χρονιά, εκ των οποίων οι σχεδόν 50.000 μέσα στο 2014.
Στα συν
- Ροπή και δύναμη κινητήρα
- Εξοπλισμός
- Premium εσωτερικό
- Οδική Συμπεριφορά
- Χώρος Αποσκευών
- Εσωτερικοί χώροι
Στα μείον
- Ορατότητα προς το πλάι και πίσω
- Φρένα
- Λειτουργία οθόνης Honda Connect
[/nextpage]
[nextpage title=”Αυτοκίνητο” ]
Το CR-V αποτελεί παγκόσμιο μοντέλο για την ιαπωνική εταιρία, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να έχει σχεδιασμό που να ικανοποιεί τα γούστα κάθε Ευρωπαίου, Αμερικάνου ή Ασιάτη. Διαθέτει το δικό του διακριτικό στιλ, με όμορφες σχεδιαστικές γραμμές, με τις κυριότερες αλλαγές του facelift μοντέλου να εντοπίζονται κυρίως στο μπροστά μέρος.
Εκεί θα βρεις νέα xenon φωτιστικά σώματα, με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, που ενώνονται οπτικά με τη νέα ευμεγέθη χρωμιομένη μάσκα, με τις τροποποιήσεις αυτές να χαρίζουν οπτικό πλάτος. Επίσης, επανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες μπροστά-πίσω, με τα πίσω κάθετα LED φωτιστικά σώματα να διαθέτουν τρισδιάστατα γραφικά, που δίνουν μία πιο γλυκιά πινελιά στο αυτοκίνητο και, τέλος, τα νέα πλαϊνά skirts να αυξάνουν κατά τι το πλάτος του CR-V, κάνοντάς το να δείχνει πιο χαμηλό και πιο φαρδύ.
Μιλώντας για διαστάσεις, το μήκος του CR-V φτάνει στα 4.570 χλστ, το πλάτος (χωρίς τους εξωτερικούς καθρέφτες) τα 1.820 χλστ, ενώ προσμετρώντας τους ξεπερνάει τα 2 μέτρα1 και φτάνει τα 2.096 χλστ., ενώ τέλος, το ύψος του φτάνει τα 1.650 χλστ. και το μεταξόνιο του στα 2.618 χλστ.
Η Honda στο ανανεωμένο CR-V έχει βελτιώσει ελάχιστα και την αεροδυναμική του αμαξώματος, χάρη στη μακριά και επίπεδη οροφή, σε συνδυασμό με τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και την πίσω αεροτομή, ενώ ακόμα έχει τοποθετήσει νέο πάτωμα και νέα ανάγλυφων θόλων, που επιτυγχάνουν εξομάλυνση της ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
Κλείνοντας, το CR-V 2015 έχει προσθέσει στη παλέτα των χρωματικών επιλογών το golden brown χρώμα, ενώ από το pre-facelift μοντέλο συνεχίζουν να διατίθενται άλλες 8 αποχρώσεις.
[/nextpage]
[nextpage title=”Κινητήρας” ]
Όπως προείπα, το ανανεωμένο CR-V, στην ελληνική αγορά, θα διατίθεται μόνο με τον γνωστό πετρελαιοκίνητο 1.600άρη i-DTΕC κινητήρα, με απόδοση 120 και 160 άλογα, με τον οποίο αναμένεται να εφοδιάζονται τα 3 στα 5 αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο παραγωγής στο Swindon της Αγγλίας. Τον 2.0-λιτρο βενζινοκινητήρα με τα 155 άλογα δεν θα τον δούμε ποτέ στην Ελλάδα, με τους δύο κινητήρες να πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro6b.
Ο πετρελαιοκινητήρας του Ιάπωνα κολοσσού αποδίδει 160 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. με 350 Nm ροπής πλήρως διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ., με σχέση συμπίεσης στα 16:1. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 129 γρ/χλμ, όταν συνδυάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €141,9. Από τα τέλη του 2015, η Honda θα προσφέρει και ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (μονού συμπλέκτη, της ZF), με το οποίο θα εκπέμπει 134 γρ/χλμ CO2. Εξαιτίας του συστήματος υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, το οποίο προσφέρει εκτός από τη μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερη καμπύλη ροπής, έχει ακόμα ίσως την καλύτερη αναλογία ισχύος/κατανάλωσης από οποιονδήποτε κινητήρα της αγοράς σήμερα.
Τα δύο turbo είναι σειριακά τοποθετημένα ως προς τη ροή των καυσαερίων, με το πρώτο να έχει μικρότερη διάμετρο και διαθέτει μεταβλητή γεωμετρία (VGT). Αυτό αντιμετωπίζει υψηλότερη πίεση καυσαερίων και είναι υπεύθυνο για την εισαγωγή αέρα στον κινητήρα στις χαμηλές στροφές και διασφαλίζει την άμεση απόκριση του γκαζιού και μείωση του lag. Το δεύτερο ενεργοποιείται από τις μεσαίες στροφές, όπου λειτουργεί παράλληλα με το μικρό, για να κλείσει αυτό μέσω μιας βαλβίδας και αναλάβει δράση ο μεγάλος υπερσυμπιεστής μέχρι τον κόφτη, καθώς αντιμετωπίζει χαμηλότερη πίεση καυσαερίων.
Για την κατανάλωση, το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι σε μικτές συνθήκες χρειάζεται 4,9 λίτρα/100 χλμ., με την πραγματική που γράψαμε κατά την εβδομαδιαία δοκιμή μας, όπου διανύσαμε περίπου 900 χιλιόμετρα, με τα 400 από αυτά σε εθνική οδό, το trip computer έγραψε μια μέση τιμή της τάξης των 6,5 λίτρα/100χλμ, πάντα με το air condition ενεργό.
Κλείνοντας, το αυτοκίνητο δοκιμής με τον συγκεκριμένο κινητήρα και τη μόνιμη τετρακίνηση έχει συνολικό βάρος 1.630 κιλά, κάτι που το καθιστά 85 κιλά περισσότερα από το αντίστοιχο αυτοκίνητο με τα 120 άλογα και με την κίνηση στους δύο εμπρός τροχούς.
Παρότι SUV και πετρελαιοκίνητο, οι επιδόσεις του είναι αρκετά ικανοποιητικές και για τα 0-100 χλμ/ώρα το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι χρειάζεται 9,6 δευτ., με τις μετρήσεις μας με το VBox να αποδεικνύουν ότι τα 9,81 είναι απόλυτα εφικτός χρόνος, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 202 χλμ/ώρα.
[/nextpage]
[nextpage title=”Εσωτερικό” ]
Στο ανανεωμένο CR-V, οι αλλαγές της Honda για το εσωτερικό ήταν πολύ περιορισμένες και εντοπίζονται στο ανασχεδιασμένο, χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και στη χρήση υλικών λίγο καλύτερης ποιότητας σε βασικές επιφάνειες, ενώ τέλος έχει βελτιωθεί η χρηστικότητα της κονσόλας ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
Το ταμπλό, που παραμένει ογκώδες, έχει ανασχεδιαστεί ελάχιστα (σε σημείο που δεν είναι διακριτό) με κριτήριο την καλύτερη ορατότητα και πρόσβαση στην οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Είναι στιβαρό με πολύ καλή ποιότητα συναρμολόγησης και το μεγαλύτερο μέρος είναι καλυμμένο με αφρώδες υλικό, με μόνο τα στοιχεία κοντά στο παρμπρίζ, στο ύψος των γονάτων και στους διακόπτες της πόρτες να έχει προτιμηθεί σκληρό πλαστικό. Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας θυμίζει λίγο αυτόν του Civic, με τους διακόπτες για το ηχοσύστημα και τον διζωνικό κλιματισμό να είναι πολύ σωστά τοποθετημένοι.
Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο, είναι ότι έχει τοποθετηθεί μία νέα οθόνης αφής 7 ιντσών, που διαθέτει το σύστημα Honda Connect. Το νέο σύστημά της εταιρίας, που τρέχει σε Android 4.0.4, σου δίνει τη δυνατότητα για πρόσβαση στο συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκίνητου, καθώς και να συνδεθείς στο internet, να κατεβάσει εφαρμογές από το Honda App Centre και άλλα.
Η χρηστικότητα του δεν είναι στο υψηλότερο σημείο και θα χρειαστείς λίγο χρόνο για να προσαρμοστείς με τις λειτουργίες του, ενώ και η εργονομία του δεν είναι πολύ καλή καθώς η ρύθμιση της ένταση του ήχου είναι με κουμπιά και όχι με κάποιο περιστροφικό διακόπτη που θα έκανε πιο γρήγορη τη διαδικασία. Σίγουρα όσο το μαθαίνεις δεν θα σε δυσκολέψει, αλλά η γενική μου αίσθηση είναι ότι θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως μια after market προσθήκη και όχι εργοστασιακή τοποθέτηση.
Ο ευανάγνωστος και σύγχρονος πίνακας οργάνων δεν έχει αλλάξει, με το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο να προεξέχει και στη μέση του φιλοξενεί τις ενδείξεις του trip computer, με μοναδική παραφωνία να είναι η μπάρα ένδειξης της στιγμιαίας κατανάλωσης, η οποία δεν είναι ευδιάκριτη. Στην κορυφή του κεντρικού ταμπλό υπάρχει μία οθόνη 5-ιντσών πολλαπλών λειτουργιών i-MID (Μulti Information Display), όπου μπορείς και ελέγχεις τις λειτουργίες του ραδιοφώνου, και γενικότερα να βλέπεις όλες τις πληροφορίες του αυτοκινήτου(επίσης μπορείς να βάλεις σε δύο διαφορετικές μορφές την ώρα, πράγμα που ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω). Συγκεκριμένα πιστεύω ότι η ύπαρξη της μικρότερης οθόνης των 5-ιντσών πάνω από την οθόνη 7-ιντσων είναι λάθος και θα την χαρακτήριζα πλεονασμό. Η μικρή οθόνη δεν έχει λόγο ύπαρξης μιας και όλες οι λειτουργίες θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι στην μεγαλύτερη.
Οι χώροι του παραμένουν υπεραρκετοι και θα εκτιμηθούν δεόντως από τον οικογενειάρχη ή τον κάθε επίδοξο αγοραστή. Η καμπίνα μπορεί εύκολα να φιλοξενήσει με άνεση πέντε ενήλικες επιβάτες με το συρόμενο υποβραχιόνιο (60 χλστ εμπρός/πίσω) να είναι αρκετά μεγάλο, φιλοξενώντας τις υποδοχές USB, AUX και HDMI. Ρεύμα μπορείς να βρεις και στη βάση της κονσόλας, αλλά και στο χώρο αποσκευών, ενώ ενδιάμεσα από τα καθίσματα υπάρχουν πολλές υποδοχές.
Όσον αναφορά τον χώρο αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας με τα 589 λίτρα να το αποδεικνύουν. Στο χώρο αποσκευών υπάρχουν δυο ειδικά χερούλια που αν τα τραβήξεις μπορούν να εκτοξεύσουν τη χωρητικότητα στα 1.669 λίτρα (1.648 λίτρα με ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων), καθώς εντελώς αυτόματα πέφτουν τα προσκέφαλα και σηκώνονται τα έδρανα των πίσω καθισμάτων για να υποδεχτούν τις πλάτες, δημιουργώντας ένα τεράστιο και επίπεδο χώρο.
[/nextpage]
[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]
Το ανανεωμένο CR-V i-DTEC με τα 160 άλογα διατίθεται στην Ελλάδα με μία πολύ πλούσια εξοπλισμένη έκδοση, την Elegance, με την τιμή του ιαπωνικού SUV να ανέρχεται στα €33.700, που με το όφελος απόσυρσης πέφτει στα €32.270, κάτι που σημαίνει ότι ο πιο δυνατός κινητήρας και η τετρακίνηση δίνουν μια τιμολογιακή αύξηση της τάξης των €2.800, σε σχέση με την δικίνητη έκδοση με τα 120 άλογα.
Ο εξοπλισμός της Elegance είναι πολύ πλούσιος, καθώς διαθέτει έξι αερόσακους, VSA, Hill Start Assist, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, σύστημα ενεργής πέδησης πόλης (CTBA), ηχοσύστημα με 6 ηχεία, ψηφιακό δέκτη ραδιοφώνου (DAB), 2xUSΒ και Aux-in, ζάντες αλουμινίου 17″ με ελαστικά 225/65, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, καθώς και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αεραγωγούς στην πίσω σειρά καθισμάτων, προβολείς ομίχλης, κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα Honda Connect, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα πλύσης προβολέων, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, συναγερμό, αισθητήρες φώτων και βροχής, φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέφτης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες με κλίση κατά την οπισθοπορεία και το Bluetooth σύστημα ανοιχτής συνομιλίας. Τέλος, το κόστος για το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει καθοριστεί ακόμα.
[/nextpage]
[nextpage title=”Στον δρόμο” ]
Οι πρακτικές αλλαγές του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι η προσθήκη της τετρακίνησης, και τα κατά 15 χλστ. φαρδύτερα μετατρόχια (εμπρός/πίσω). Η πρώτη προσθέτει μεν βάρος, αλλά αυξάνει άρδην τις ικανότητες του αυτοκινήτου σε πρόσφυση και εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ με την γωνία κάμπερ να μεγαλώνει και αυτή (κατά μισή μοίρα) συμβάλλει στην ευστάθεια και στο πιο στιβαρό πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Από τα τέλη του 2013 όπου είχαμε κάνει την δοκιμή του pre-facelift μοντέλου, είχαμε εντυπωσιαστεί από την οδηγική συμπεριφορά του ιαπωνικού SUV. Οι αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου το έκαναν ακόμα καλύτερο και ο πιο δυνατός κινητήρας του χαρίζει το κάτι παραπάνω. Όπως είχαμε γράψει και στην πρώτη επαφή πριν με το ανανεωμένο CR-V πριν ένα μήνα, έχει γίνει μία προσπάθεια από την Honda για καλύτερη ηχομόνωση, κάτι που το έχει πετύχει με την τοποθέτηση μεγαλύτερων τσιμουχών στις πόρτες, νέα μοκέτα πατώματος, αλλά και την μεγαλύτερη χρήση των ηχοαπορροφητικών υλικών στο ταμπλό, στις πόρτες και στις κολόνες. Εξαιτίας όλων αυτών, αλλά και της στεγανοποίησης του εμπρός τμήματος του καπό, οι μηχανικοί της Honda μείωσαν τον θόρυβο στην καμπίνα κατά 6%, κάτι που γίνεται ειδικά αντιληπτό, τόσο κατά τις απλές καθημερινές διαδρομές, όσο κυρίως στον αυτοκινητόδρομο και στις υψηλές ταχύτητες.
Η θέση οδήγησης είναι σε ιδανικό σημείο προσφέροντας τον αφ’υψηλού έλεγχο του δρόμου, με την ορατότητα προς τα εμπρός να είναι πάρα πολύ καλή, αλλά προς το πλάι και πίσω να περιορίζεται εξαιτίας των φαρδιών κολόνων. Γι’αυτό το CR-V διαθέτει αρκετά μεγάλους καθρέφτες αλλά και κάμερα οπισθοπορείας που βοηθούν σε μεγάλο βαθμό να κινηθείς σε στενούς δρόμους και να παρκάρεις με εύκολο τρόπο. Όσον αναφορά την αίσθηση του τιμονιού, αυτή είναι πολύ καλή από τον δρόμο, αλλά θα δυσκολευτείς στις επιτόπιες μανούβρες, καθώς ο κύκλος στροφής του φτάνει τα 11, 24 μέτρα και είναι μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του Toyota RAV4.
Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα το αυτοκίνητο έχει βάλει γκολ από τα αποδυτήρια. Είναι το μεγάλο πλεονέκτημα με την τεράστια, για τα κυβικά του, ροπή των 350 Νm να γίνεται αισθητή από τις 1.900 και μέχρι τις 4.300 σ.α.λ. και να σου αφήνει ένα γλυκό χαμόγελο. Το μοτέρ της Honda παίρνει άριστα, τόσο για την πλούσια δύναμη του, όσο και για το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας του, αν αναλογιστείς ότι μιλάμε για diesel κινητήρα. Σαφώς, μη περιμένεις να “αρπάζει” κάτω από τις 1.800 σ.α.λ., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σέρνεται.
Απλά μόλις ανεβάσει στροφές η φτερωτή του turbo θα δεις να γεμίζει το κοντέρ με χαρακτηριστική ευκολία, χαρίζοντας του εντυπωσιακές ρεπρίζ, όπως μπορείς να δεις και στο σχετικό πίνακα. Σε ότι αφορά τον θόρυβο του, δεν θυμίζει σε τίποτα diesel κινητήρα, μιας και είναι ελάχιστα διαφορετικός με αυτόν ενός βενζινοκινητήρα, με την ηχομόνωση να αποτρέπει την ενόχληση των τυμπάνων των αυτιών σου.
Κακά τα ψέμματα, ο χαρακτήρας του CR-V είναι κοντά σε αυτόν ενός cruiser. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο εθνικό δίκτυο δείχνει στο έπακρο τις αρετές του να “μαζεύει” χλμ., προσφέροντας σε σένα και στους συνεπιβάτες σου χαρακτηριστική άνεση ακόμα και μετά από πολύωρες ταξίδια/διαδρομές. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι σχετικά μαλακή, κάτι που θα εκτιμήσεις στην απόσβεση των ανωμαλιών τόσο στο στρωμένο με άσφαλτο οδικό μας δίκτυο, όσο και εκτός δρόμου. Αυτό σου δίνει την σιγουριά να κινείσαι γρήγορα καθώς σχεδόν ισοπεδώνει κάθε εμπόδιο που θα συναντήσει, χωρίς να κοπανάει ή να μεταφέρει ηχητικές δονήσεις στο εσωτερικό.
Η απόσταση από το έδαφος είναι σχετικά περιορισμένη και είναι μόλις 165 χλστ., που μαζί με τις μεγάλους προβόλους περιορίζει τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής (28 και 21 μοίρες αντίστοιχα με 16 μοίρες γωνία ράμπας), και κατ’επέκταση τις σοβαρές off-road περιπέτειες,. Η τετρακίνηση δουλεύει σωστά και μαζί με τα ενδιάμεσα ελαστικά Efficientgrip SUV M+S διαστάσεων 225/65-17 θα σε ξελασπώσει εύκολα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων από κάθε επιφάνειές που θα κινηθείς. Οι κλίσεις στις στροφές, λόγω της ρύθμισης της ανάρτησης, γίνονται αισθητές ωστόσο να σε φοβίσουν το παραμικρό. Ο μεγάλος όγκος του δεν θα αρνηθεί να αυξήσεις τον ρυθμό σου σε έναν επαρχιακό δρόμο με συνεχείς στροφές, αλλά σίγουρα δεν βρίσκεται στο στοιχείο του, καθώς όπως προείπα έχει προτιμάει τις ξένοιαστες μετακινήσεις, από τις sport συγκινήσεις, με τα περιθώρια πρόσφυσης να ορίζονται κυρίως από τα ελαστικά της Goodyear.
Τέλος, τα φρένα του με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς θα συναντήσουν μια δυσκολία να επιβραδύνουν το σχετικά βαρύ αμάξωμα, καθώς για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάστηκε 40,8 μέτρα, με αυτό να ευθύνεται και στα ελαστικά.
[/nextpage]
[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]
Υπάρχουν διχογνωμίες για το τι σημαίνει το CR-V, με δύο έννοιες να του δίνονται. Η πρώτη είναι Comfortable Runabout Vehicle και η δεύτερη είναι Compact Recreational Vehicle, αλλά ότι και να σημαίνει, το CR-V κάνει τα ίδια αλλά και πιο πολλά.
Το τρίπτυχο ποιότητα-κινητήρας-οδηγική απόλαυση είναι αυτό που δίνει στο νέο CR-V τη βάση της επιτυχίας του, απέναντι στον ανταγωνισμό. Η εξευρωπαϊσμένη εμφάνιση, το ποιοτικό εσωτερικό με τον πλούσιο εξοπλισμό και το ίσως καλύτερο μοτέρ της κατηγορίας, συνθέτουν ένα αυτοκίνητο που χρίζει ιδιαίτερης προσοχής, από εκείνον που σκέφτεται να αγοράσει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας.
[/nextpage]
[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]
[/nextpage]
[nextpage title=”Μετρήσεις” ]
Honda CR-V i-DTEC 160 4×4 | Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport |
---|---|
0-100 χλμ/ώρα | 9,81 δευτ. |
30-70 χλμ/ώρα | 5,74 δευτ. (3η ταχύτητα) |
60-100 χλμ/ώρα | 7,22 δευτ. (4η ταχύτητα) |
80-130 χλμ/ώρα | 11,45 δευτ. (5η ταχύτητα) |
Τελική ταχύτητα | 202 χλμ/ώρα |
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα | 40,83 μέτρα σε 3,11 δευτ. |
[/nextpage]
[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.6 i-DTEC ELEGANCE 4WD 6MT |
---|---|
Τύπος καυσίμου | DIESEL |
Κυβισμός (cc) | 1597 |
Διάμετρος X Διαδρομή (mm) | 76.0 x 88.0 |
Σχέση συμπίεσης | 16 |
Valve Train | DOHC 16valve |
Σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων | Euro 5 |
Απαιτούμενο καύσιμο | DIESEL |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη Ισχύς (kW at rpm) | 1188kW/4000rpm |
Μέγιστη ισχύς PS(KW)rpm | 160PS@4000rpm |
Μέγιστη ροπή Nm/rpm | 350Nm/2000rpm |
0-100km/h (σε seconds) | 9,6 |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 202 |
Εσωτερικό επίπεδο θορύβου (dB) | 64dB |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Αστικός Κύκλος (l/100km) | 5,3 |
Υπεραστικός Κύκλος (l/100km) | 4,7 |
Συνδυασμένος (l/100km) | 4,9 |
Συνδυασμένοι ρύποι CO2 (g/km) | 129 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Ολικό Μήκος (mm) | 4605 |
Ολικός Πλάτος (mm) | 1820 |
Ολικός Πλάτος συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών (mm) | 2095,2 |
Ολικό ύψος – χωρίς φορτίο (mm) | 1685 |
Μεταξόνιο (mm) | 2630 |
Εμπρόσθιο Μετατρόχιο (mm) | 1585 |
Οπίσθιο Μετατρόχιο (mm) | 1590 |
Απόσταση από το έδαφος – με τον οδηγό (mm) | 165 |
Μέγιστος αριθμός επιβατών | 5 |
Κύκλος στροφής αμαξώματος (m) | 11,7 |
Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα | 2,94 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ | |
Χώρος αποσκευών κατά VDA (σε λίτρα) πίσω καθίσματα όρθια | 589 |
Χώρος αποσκευών κατά VDA (σε λίτρα) με πεσμένα τα πίσω καθίσματα (φόρτωση μέχρι το παράθυρο) | 1146 |
Χώρος αποσκευών κατά VDA (σε λίτρα) με πεσμένα τα πίσω καθίσματα (φόρτωση μέχρι την οροφή) | 1669 |
Δεξαμενή καυσίμου (σε λίτρα) | 58 |
ΒΑΡΗ | |
Απόβαρο (kg) | 1630-1718 |
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (kg) | 2170 |
Ωφέλιμο φορτίο (kg)* | 452-540 |
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος επί του άξονα – Εμπρός/Πίσω (kg) | 1170/1055 |
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης (kg) με φρένα | 1700 |
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης (kg) χωρίς φρένα | 600 |
Μέγιστη κάθετη φόρτωση στον κοτσαδόρο (kg) | 100 |
Μέγιστη φόρτωση οροφής (kg)** | 80 |
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ | |
Τύπος | Μηχανικό 6 ταχυτήτων |
Σχέση μετάδοσης 1η | 3,933 |
Σχέση μετάδοσης 2α | 2,037 |
Σχέση μετάδοσης 3η | 1,250 |
Σχέση μετάδοσης 4η | 0,928 |
Σχέση μετάδοσης 5η | 0,777 |
Σχέσης μετάδοσης 6η | 0,653 |
Σχέση μετάδοσης όπισθεν | 4,008 |
Τελική σχέση μετάδοσης | 4,111 |
[/nextpage]