Test_Drive_Jeep_Renagade_23

Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται ιδιαίτερη περιγραφή, καθώς τα περισσότερα τα είχαμε γράψει κατά την πανελλήνια παρουσίαση του, στις αρχές του χρόνου. Το entry-level μοντέλο της Jeep αποτελεί το δίδυμο μοντέλο με το Fiat 500Χ, και παρουσιάστηκε πρώτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014.

Παρατηρώντας το, αυτό που αμέσως προκαλεί εντύπωση είναι ο “macho” και “boxy” σχεδιασμός του, που κακά τα ψέμματα του δίνει ακλόνητη ταυτότητα, καθώς δεν μοιάζει με κανένα άλλο αντίστοιχο μοντέλο, αλλά παράλληλα διχάζει με την εμφάνιση του. Προσωπικά μ’αρέσει και βγάζει ένα κυρίαρχο αίσθημα όταν το βλέπεις, πόσο μάλλον όταν το οδηγάς.

Test_Drive_Jeep_Renagade_02

Στο εμπρός μέρος υπάρχει η χαρακτηριστική και εμβληματική μάσκα με τα 7 ανοίγματα, που πλαισιώνεται από τα μεγάλα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, στοιχεία που σφραγίζουν εμφατικά την καταγωγή του μοντέλου. Όπως μπορεί να ξέρεις, το όνομα Renegade κάποτε αποτελούσε μια πιο σκληροτράχηλη έκδοση του Wrangler, με το νέο μοντέλο να διατηρεί την ισχυρή προσωπικότητα του δεύτερου, χωρίς σε καμία περίπτωση να το προσβάλλει ως “soft”.

Test_Drive_Jeep_Renagade_24

Η σχεδιαστική ομάδα θέλησε με διάφορες στιλιστικές παραπομπές στην ιστορία της μάρκας, όπως το χαρακτηριστικό “Χ” μοτίβο που υιοθετείται σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και σε διάφορα μέρη του εσωτερικού, να κάνουν μια επίκληση στο συναίσθημα στον υποψήφιο αγοραστή καθώς και να ενισχύσουν ακόμα την ταυτότητα και το χαρακτήρα του μοντέλου. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το αντίστοιχο Χ, που υπήρχε στο εξωτερικό μπιτόνι (jerry cans) καυσίμου του αυθεντικού Willys του 1941.

Test_Drive_Jeep_Renagade_16

Εκτός από τα παραπάνω, στo μυώδες σώμα του Renegade θα δεις τα απαραίτητα προστατευτικά πλαστικά, τραπεζοειδή κοψίματα στα φτερά, φαρδύς προφυλακτήρες, και ελαστικά με μεγάλο προφίλ. Οι μικροί πρόβολοι σε διευκολύνουν να κινηθείς πιο ελεύθερα εκτός δρόμου, καθώς η γωνία προσέγγισης είναι 17.9, η γωνία φυγής 29.7 μοίρες, ενώ η γωνία ράμπας ανέρχεται στις 21,2 μοίρες, με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 175 χλστ.,

Οι κάθετες γωνίες κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει πιο μεγάλο, αλλά από την άλλη εκμεταλλεύονται κάθε διαθέσιμο εκατοστό. Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 4.255 χλστ., 1.805 χλστ. πλάτος, με το ύψος του να φτάνει στις νορμάλ εκδόσεις τα 1.667 χλστ. (+30 χλστ. με τις μπάρες οροφής), καθιστώντας το ψηλότερο και πλατύτερο μοντέλο στη κατηγορία του. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.570 χλστ. και το βάρος του με τον 1.600άρη Multijet κινητήρα της έκδοσης της δοκιμής μας τα 1.495 κιλά. Ακόμα, ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου αναπόφευκτα είναι σχετικά ψηλός και φτάνει Cd: 0,34.

Βασίζεται πάνω στην γνωστή αρθρωτή Small Wide πλατφόρμα (Small Wide 4×4), που έχουμε συναντήσει και στο Fiat 500L, αλλά και στο 500X, μόνο που είναι κατάλληλα τροποποιημένη ώστε να υποδεχτεί το σύστημα τετρακίνησης κάποιον εκδόσεων. Η παραγωγή του Renegade γίνεται στο εργοστάσιο Melfi της Ιταλίας, στο ίδιο εργοστάσιο που θα κατασκευάζεται και το Fiat 500X.

Test_Drive_Jeep_Renagade_10

Από πλευράς παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, το Jeep Renegade απέσπασε το μέγιστο της βαθμολογίας στις πρόσφατες δοκιμές του ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP και βραβεύτηκε με 5 αστέρια αφού προσφέρουν πάρα πολύ καλή προστασία και ένα σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος στον προαιρετικό εξοπλισμό. Συγκεκριμένα απέσπασε 87% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 65% στη προστασία πεζών και 74% στα συστήματα ασφαλείας.