Test_Drive_Jeep_Renagade_69

Μηχανικά το Renegade της δοκιμής εφοδιάζεται με το ίδιο κινητήριο σύνολο που είχε και το 500X, που δοκιμάσαμε πριν λίγο καιρό. Ο γνωστός Multijet II κινητήρας είναι στην πιο δυνατή του έκδοση, έχει χωρητικότητα 1.598 κ.εκ., όπου με τη βοήθεια του turbo μεταβλητής τεχνολογίας της Garrett και τεχνολογίας common rail, το τετρακύλινδρο 16βάλβιδο μοτέρ αποδίδει 120 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. με τη σχέση συμπίεση να φτάνει το 16,5:1.

Χρησιμοποιεί πιστόνια μειωμένης αντίστασης τριβής, τα οποία μαζί με τις μπιέλες είναι αρκετά ελαφρύτερα, ενώ το χαμηλό του βάρος εξασφαλίζεται με τον λεπτότερο στροφαλοφόρο άξονα, τα στενότερα ρουλεμάν, την ελαφρύτερη πολλαπλή εξαγωγής και τελικό καζανάκι της εξάτμισης, καθώς και του ελαφρύτερου ψυγείου νερού και βεντιλατέρ. Διαθέτει τρόμπα λαδιού δύο σταδίων με βαλβίδα ανακούφισης, φορτίζει με μικρότερες δυνάμεις τα ελατήρια των βαλβίδων, ενώ έχει και αντλία καυσίμου υψηλής απόδοσης.

Η μετάδοση της κίνηση με τον συγκεκριμένο κινητήρα γίνεται αποκλειστικά στον εμπρός άξονα, ενώ συνδυάζεται μόνο με το 6-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Για τα 0-100 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρειάζεται 10,2 δευτ., αλλά επειδή αντιθέτως με το ιταλικό αδερφάκι, το traction control απενεργοποιείται και στις μετρήσεις μας με το VBox είδαμε ελαφρώς καλύτερο χρόνο, καθώς χρειάστηκε 10,8 δευτ., με τη τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 178 χλμ/ώρα.

Test_Drive_Jeep_Renagade_55

Κλείνοντας, το εργοστάσιο ανακοινώνει μικτή κατανάλωση 4,6 λίτρα/100 χλμ. με την πραγματική που έγραψε το trip computer στο μοντέλου της δοκιμής να ήταν στα 7 λίτρα/100 χλμ., έχοντας κινηθεί σε πάσης φύσεως επιφάνεια και με φυσιολογική χρήση του πεντάλ του γκαζιού. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι κατά 7 λίτρα μικρότερο και χωράει 48 λίτρα, κάτι που μεταφράζεται σε μια αυτονομία της τάξης των 680 με 770 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 με τον άνωθεν πετρελαιοκινητήρα ανέρχονται στα 120 γρ CO2 ανά χλμ, κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €108.