Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade MultiJet II

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade MultiJet II

25
Test Drive: Δοκιμάζουμε το Jeep Renegade MultiJet II

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_13

H Jeep σαν μάρκα ανήκει σε μια κατηγορία από μόνη της. Στην Ελλάδα αγαπήθηκε κυρίως από τον “αλήτικο” και ξέγνοιαστο χαρακτήρα του Wrangler, πόσο μάλλον όταν αυτά είχαν “καλοκαιρινές” προδιαγραφές. Σαφώς υπάρχουν και τα Cherokee και Grand Cherokee που όμως απευθύνονταν σε ένα άλλο κοινό, λίγο πιο business, αλλά έχοντας πάντα ένα ανήσυχο πνεύμα, που καθοδηγούταν από τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες της αμερικάνικης εταιρίας.

Ο Sergio Marchionne εκμεταλλευόμενος αυτή την απήχηση και θέληση του αγοραστικού κοινού για ένα μοντέλο της Jeep (φήμες λένε ότι το όνομα βγήκε από τα αρχικά GP, που σήμαιναν general purpose -γενικών καθηκόντων), “πάτησε” πάνω στην συγχώνευση με την Fiat, και με τη παρουσίαση του Renegade έδωσε την ευκαιρία στη Jeep να πέσει μια κατηγορία. Ήταν άκρως πολυαναμενόμενο μοντέλο, τόσο από την ίδια την εταιρία, καθώς ήθελε να την ωθήσει σε περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, όσο και από το κόσμο που θα έχει την επιλογή για μια πιο προσιτή πρόταση, ώστε να γίνει μέλος του ιδιαίτερου “club” των ιδιοκτητών της αμερικάνικης εταιρίας.

Τα αποτελέσματα μέχρι σήμερα δικαιώνουν απόλυτα τον Ιταλοκαναδό CEO, καθώς πριν την έναρξη (το 2014) των πωλήσεων του μικρό SUV, η Jeep πούλησε 1.017.019 αυτοκίνητα, πετυχαίνοντας εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά 39%, σε σχέση με το 2013, με τον ίδιο να να δηλώνει πως μέχρι το 2018 θέλει να δει την Jeep να πουλά σχεδόν τα διπλάσια αυτοκίνητα ετησίως. Επίσης, με το “downsizing” που φέρνει το Renegade η εταιρίας προβλέπει ότι το 83% όσον αγοράσουν το Renegade θα είναι εντελώς νέοι πελάτες της μάρκας, ενώ το 53% θα είναι νέοι στην κατηγορία.

Στα συν

  • Ταυτότητα/χαρακτήρας
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ροπή κινητήρα
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Τιμή
  • Μικρή οθόνη κονσόλας

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_23

Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται ιδιαίτερη περιγραφή, καθώς τα περισσότερα τα είχαμε γράψει κατά την πανελλήνια παρουσίαση του, στις αρχές του χρόνου. Το entry-level μοντέλο της Jeep αποτελεί το δίδυμο μοντέλο με το Fiat 500Χ, και παρουσιάστηκε πρώτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014.

Παρατηρώντας το, αυτό που αμέσως προκαλεί εντύπωση είναι ο “macho” και “boxy” σχεδιασμός του, που κακά τα ψέμματα του δίνει ακλόνητη ταυτότητα, καθώς δεν μοιάζει με κανένα άλλο αντίστοιχο μοντέλο, αλλά παράλληλα διχάζει με την εμφάνιση του. Προσωπικά μ’αρέσει και βγάζει ένα κυρίαρχο αίσθημα όταν το βλέπεις, πόσο μάλλον όταν το οδηγάς.

Test_Drive_Jeep_Renagade_02

Στο εμπρός μέρος υπάρχει η χαρακτηριστική και εμβληματική μάσκα με τα 7 ανοίγματα, που πλαισιώνεται από τα μεγάλα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, στοιχεία που σφραγίζουν εμφατικά την καταγωγή του μοντέλου. Όπως μπορεί να ξέρεις, το όνομα Renegade κάποτε αποτελούσε μια πιο σκληροτράχηλη έκδοση του Wrangler, με το νέο μοντέλο να διατηρεί την ισχυρή προσωπικότητα του δεύτερου, χωρίς σε καμία περίπτωση να το προσβάλλει ως “soft”.

Test_Drive_Jeep_Renagade_24

Η σχεδιαστική ομάδα θέλησε με διάφορες στιλιστικές παραπομπές στην ιστορία της μάρκας, όπως το χαρακτηριστικό “Χ” μοτίβο που υιοθετείται σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και σε διάφορα μέρη του εσωτερικού, να κάνουν μια επίκληση στο συναίσθημα στον υποψήφιο αγοραστή καθώς και να ενισχύσουν ακόμα την ταυτότητα και το χαρακτήρα του μοντέλου. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το αντίστοιχο Χ, που υπήρχε στο εξωτερικό μπιτόνι (jerry cans) καυσίμου του αυθεντικού Willys του 1941.

Test_Drive_Jeep_Renagade_16

Εκτός από τα παραπάνω, στo μυώδες σώμα του Renegade θα δεις τα απαραίτητα προστατευτικά πλαστικά, τραπεζοειδή κοψίματα στα φτερά, φαρδύς προφυλακτήρες, και ελαστικά με μεγάλο προφίλ. Οι μικροί πρόβολοι σε διευκολύνουν να κινηθείς πιο ελεύθερα εκτός δρόμου, καθώς η γωνία προσέγγισης είναι 17.9, η γωνία φυγής 29.7 μοίρες, ενώ η γωνία ράμπας ανέρχεται στις 21,2 μοίρες, με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 175 χλστ.,

Οι κάθετες γωνίες κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει πιο μεγάλο, αλλά από την άλλη εκμεταλλεύονται κάθε διαθέσιμο εκατοστό. Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 4.255 χλστ., 1.805 χλστ. πλάτος, με το ύψος του να φτάνει στις νορμάλ εκδόσεις τα 1.667 χλστ. (+30 χλστ. με τις μπάρες οροφής), καθιστώντας το ψηλότερο και πλατύτερο μοντέλο στη κατηγορία του. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.570 χλστ. και το βάρος του με τον 1.600άρη Multijet κινητήρα της έκδοσης της δοκιμής μας τα 1.495 κιλά. Ακόμα, ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου αναπόφευκτα είναι σχετικά ψηλός και φτάνει Cd: 0,34.

Βασίζεται πάνω στην γνωστή αρθρωτή Small Wide πλατφόρμα (Small Wide 4×4), που έχουμε συναντήσει και στο Fiat 500L, αλλά και στο 500X, μόνο που είναι κατάλληλα τροποποιημένη ώστε να υποδεχτεί το σύστημα τετρακίνησης κάποιον εκδόσεων. Η παραγωγή του Renegade γίνεται στο εργοστάσιο Melfi της Ιταλίας, στο ίδιο εργοστάσιο που θα κατασκευάζεται και το Fiat 500X.

Test_Drive_Jeep_Renagade_10

Από πλευράς παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, το Jeep Renegade απέσπασε το μέγιστο της βαθμολογίας στις πρόσφατες δοκιμές του ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP και βραβεύτηκε με 5 αστέρια αφού προσφέρουν πάρα πολύ καλή προστασία και ένα σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος στον προαιρετικό εξοπλισμό. Συγκεκριμένα απέσπασε 87% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 65% στη προστασία πεζών και 74% στα συστήματα ασφαλείας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_69

Μηχανικά το Renegade της δοκιμής εφοδιάζεται με το ίδιο κινητήριο σύνολο που είχε και το 500X, που δοκιμάσαμε πριν λίγο καιρό. Ο γνωστός Multijet II κινητήρας είναι στην πιο δυνατή του έκδοση, έχει χωρητικότητα 1.598 κ.εκ., όπου με τη βοήθεια του turbo μεταβλητής τεχνολογίας της Garrett και τεχνολογίας common rail, το τετρακύλινδρο 16βάλβιδο μοτέρ αποδίδει 120 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. με τη σχέση συμπίεση να φτάνει το 16,5:1.

Χρησιμοποιεί πιστόνια μειωμένης αντίστασης τριβής, τα οποία μαζί με τις μπιέλες είναι αρκετά ελαφρύτερα, ενώ το χαμηλό του βάρος εξασφαλίζεται με τον λεπτότερο στροφαλοφόρο άξονα, τα στενότερα ρουλεμάν, την ελαφρύτερη πολλαπλή εξαγωγής και τελικό καζανάκι της εξάτμισης, καθώς και του ελαφρύτερου ψυγείου νερού και βεντιλατέρ. Διαθέτει τρόμπα λαδιού δύο σταδίων με βαλβίδα ανακούφισης, φορτίζει με μικρότερες δυνάμεις τα ελατήρια των βαλβίδων, ενώ έχει και αντλία καυσίμου υψηλής απόδοσης.

Η μετάδοση της κίνηση με τον συγκεκριμένο κινητήρα γίνεται αποκλειστικά στον εμπρός άξονα, ενώ συνδυάζεται μόνο με το 6-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Για τα 0-100 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρειάζεται 10,2 δευτ., αλλά επειδή αντιθέτως με το ιταλικό αδερφάκι, το traction control απενεργοποιείται και στις μετρήσεις μας με το VBox είδαμε ελαφρώς καλύτερο χρόνο, καθώς χρειάστηκε 10,8 δευτ., με τη τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 178 χλμ/ώρα.

Test_Drive_Jeep_Renagade_55

Κλείνοντας, το εργοστάσιο ανακοινώνει μικτή κατανάλωση 4,6 λίτρα/100 χλμ. με την πραγματική που έγραψε το trip computer στο μοντέλου της δοκιμής να ήταν στα 7 λίτρα/100 χλμ., έχοντας κινηθεί σε πάσης φύσεως επιφάνεια και με φυσιολογική χρήση του πεντάλ του γκαζιού. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι κατά 7 λίτρα μικρότερο και χωράει 48 λίτρα, κάτι που μεταφράζεται σε μια αυτονομία της τάξης των 680 με 770 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 με τον άνωθεν πετρελαιοκινητήρα ανέρχονται στα 120 γρ CO2 ανά χλμ, κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €108.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_43

Μπορεί κάτω από το “καβούκι” να έχει αρκετές ομοιότητες με το 500Χ, όμως όπως και ο εξωτερικός σχεδιασμός έτσι και η καμπίνα του Renegade δεν έχουν την παραμικρή ομοιότητα, παραδίδοντας με αυτό το τρόπο το FCA μαθήματα πως να βγάζεις δύο “ίδια” αυτοκίνητα με διαφορετικά λογότυπα.

Ο σχεδιασμός της καμπίνας του αμερικάνικου μοντέλου σε εντελώς διαφορετικού τύπου lifestyle και προτεραιότητες σε σχέση με το αδερφάκι του. Αποπνέει περισσότερο δυναμισμό, με την χειρολαβή μπροστά από τον συνοδηγό να προδιαθέτει πιο περιπετειώδης διαδρομές. Η ποιότητα των πλαστικών είναι στα ίδια, πολύ υψηλά επίπεδα (εκτός από αυτά στις πόρτες), ενώ διαθέτει προσεγμένες λεπτομέρειες και πολύ καλή συναρμογή. Αν είναι δύσκολο να κερδίσεις τους Ευρωπαίους αγοραστές, είναι πολλαπλάσια δύσκολο να τα καταφέρεις στην Αμερική και αυτό το ξέρουν καλά στην Jeep.

Test_Drive_Jeep_Renagade_52

Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει ανάμεσα στα αναλογικά όργανα μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών, η οποία παρέχει πληροφορίες για το trip computer και άλλες για το σύστημα του αυτοκίνητου, χρησιμοποιώντας συνδυασμούς γραφημάτων και κειμένου. Στο κέντρο την κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής του UConnect, που όμως παρότι ο όγκος του ταμπλό δεν είναι πολύ εξαιρετικά μεγάλος, οι 5 ίντσες της διαγωνίου της είναι και δείχνουν πολύ λίγες.

Test_Drive_Jeep_Renagade_45

Σε αυτή απεικονίζονται το ραδιόφωνο, που προσφέρει συνδεσιμότητα Bluetooth με φωνητικές εντολές & streaming audio, θύρα USB & θύρα AUX, και το σύστημα πλοήγησης, που όμως η μικρή οθόνη δεν βοηθάει στην ανάγνωση του. Η κατάσταση σίγουρα βελτιώνεται, όταν τοποθετήσεις προαιρετικά στις εκδόσεις Limited & Trailhawk την οθόνη 6,5 ιντσών, που διαθέτει επιπλέον τρισδιάστατη απεικόνιση των χαρτών με αισθητήρες ενίσχυσης σήματος GPS, δυνατότητα σύνδεσης με i-pod καθώς και υποδοχή κάρτας SD.

Test_Drive_Jeep_Renagade_60 Test_Drive_Jeep_Renagade_62

Από θέμα χώρων το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο για πέντε επιβάτες, καθώς όπως προείπα ο σχεδιασμός του αμαξώματος συνεισφέρει στην εκμετάλλευση κάθε διαθέσιμου εκατοστού. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται αναπαυτικά στα καθίσματα, αν και θα προτιμούσα να είχαν λίγο μεγαλύτερη βάση. Αντίστοιχα οι πίσω έχουν άπλετο χώρο για τα κεφάλια, καθώς η οροφή με τις επίπεδες γραμμές του δε κλέβει καθόλου από αυτόν (όπως στο 500Χ), ενώ για τα γόνατα, θα βολευτούν άνετα ενήλικες μέχρι και 1,85 μέτρα ύψος. Ο μεσαίος ίσως παραπονεθεί λίγο εξαιτίας του κεντρικού τούνελ μετάδοσης.

Test_Drive_Jeep_Renagade_63 Test_Drive_Jeep_Renagade_66

Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετοί, ενώ για την αποθήκευση των αποσκευών σου έχεις στη διάθεση σου 351 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων (προαιρετικά 40/20/40) φτάνει τα 1.297 λίτρα. Το δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι αφαιρούμενο και επιδέχεται διαφορετικές θέσεις τοποθέτησης που μεταβάλλουν το βάθος του πορτ-μπαγκάζ, ενώ η πλάτη του εμπρός δεξιού καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός για να αφήνει χώρο για τη φόρτωση μακριών αντικειμένων, και γενικά αντικείμενα για extreme αθλήματα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_29

Το Renegade είναι διαθέσιμο με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, το Sport, το Longitude, το Limited και το Trailhawk. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν στην τρίτη και είναι διαθέσιμο με όλους του κινητήρες. Η τιμή του ξεκινάει με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα από τα €28.900 και πέφτει στις €25.470 με απόσυρση και bonus, με τα χρηματοδοτικά πακέτα (μπορείς να τα δεις εδώ) να είναι αρκετά καλά.

Test_Drive_Jeep_Renagade_44

Έχει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/60, χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, δερμάτινη επένδυση μοχλού ταχυτήτων για τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης αποφυγής σύγκρουσης (Forward collision warning plus), σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης πορείας (Lane departure warning plus), ράγες οροφής με επένδυση χρωμίου, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων Uconnect (οθόνη αφής 5’’) με Navigation, εσωτερικό θυρών με επένδυση βινυλίου, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, υφασμάτινες επενδύσεις καθισμάτων Premium, σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης Selec-Terrain (στις 4WD εκδόσεις) με επιπλέον ρύθμιση Rock (στις 4WD LOW εκδόσεις), επιλογή κοντής σχέσης με αναλογία 20:1 (στις 4WD LOW εκδόσεις), hill descent control (στις 4WD LOW εκδόσεις), αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, cruise control και περιοριστή ταχύτητας, 6 ηχεία, ηλεκτρικά θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, εξωτερικές χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος, ράγες οροφής, προβολείς ομίχλης, κάθισμα οδηγού με ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη 2 ρυθμίσεων, δερμάτινο τιμόνι, εσωτερικός φωτισμός Ambient LED και φωτιζόμενα σκιάδια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_42

Μετά τα πρώτα χλμ. η διαφοροποίηση του Renegade από το 500Χ είναι εμφανής. Η κύλιση του μοντέλου δεν είναι τόσο σφιχτή όσο το ιταλικό αυτοκίνητο, με αυτό να είναι απόρροια τόσο του ψηλού προφίλ των ελαστικών και τις διάστασης των ζαντών, όσο και του ελαφρώς διαφορετικού set-up των αναρτήσεων.

Η διάταξη τους παραμένει ίδια, καθώς διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, με γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αυτή έχει τέτοια γεωμετρία που επιτρέπει έως και 205 χλστ. διαδρομή στους τροχούς του και κατά την εβδομαδιαία δοκιμή επέλεξα να κινηθώ αρκετά σε εκτός δρόμου επιφάνειες, γνωρίζοντας εκ των πραγμάτων ότι δύσκολα ένα ποσοστό του αγοραστικού του κοινού μεγαλύτερο από 20% θα πράξει ανάλογα. Παρόλα αυτά, φάνηκε ότι παρά την έλλειψη τετρακίνησης και ειδικών ελαστικών (φορούσε τα Michelin Primacy 3) θα πάει σε αρκετά μέρη που δύσκολα ο μέσος οδηγός θα τολμήσει. Όπως και να έχει πάντως, παρότι οι ικανότητες του σε γεμίζουν αυτοπεποίθηση, καλό είναι να γνωρίζεις ότι έχει συγκεκριμένα περιθώρια και δυνατότητες.

Test_Drive_Jeep_Renagade_41

Στη καθημερινότητα θα χαρακτήριζα τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ένα κλικ λιγότερο σφιχτές, κάτι που θα σε κάνουν να εκτιμήσεις την ποιότητα κύλισης, καθώς απορροφάει πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες από τους μέτριους δρόμους μας. Αυτό δε σημαίνει ότι θα εμφανίσει μεγάλες κλίσεις στις στροφές, το αντίθετο μάλιστα. Έτσι, μαζί με το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο σου χαρίζουν πάτημα γεμάτο σιγουριά και ασφάλεια, και είναι πολλές φορές που θα νιώθεις ότι κινείσαι με πολύ λιγότερα χλμ/ώρα απ’ότι γράφει το κοντέρ. Σε μια ορεινή διαδρομή δεν θα σε κουράσει, ούτε θα σε φοβίσει, καθώς τα νέα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ (frequency selective damping – FSD) της Koni, του χαρίζουν κορυφαίο κράτημα στο δρόμο και πολύ ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά. Σίγουρα αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες στις στροφές ή σε δυνατά φρένα θα νιώσεις μια πλεύση, αλλά αυτό είναι χαρακτηριστικό όλων των crossover/SUV.

Test_Drive_Jeep_Renagade_07

Στον ανοιχτό δρόμο ήταν αρκετά ξεκούραστο, ενώ προσφέρει πάρα πολύ καλά επίπεδα άνεσης και του τρίπτυχου NHV (noise, vibration and harshness – θόρυβος, κραδασμοί, τραχύτητα) χάρη στη μελετημένη κατασκευή του αμαξώματος και την εκτεταμένη χρήση ηχομονωτικών υλικών. Όμως, σε σχέση με το 500X οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι πιο αισθητοί, εξαιτίας του boxy σχεδιασμού, όπως επίσης φάνηκε πιο επιρρεπές στους πλευρικούς ανέμους, χωρίς να είναι καθόλου ανησυχητικό. Προσφέρει αδιαμφισβήτητα περισσότερη πρόσφυση και λιγότερες κλίσεις από το Nissan Juke ή το Mitsubishi ASX για παράδειγμα.

Test_Drive_Jeep_Renagade_21

Σε εκτός δρόμου διαδρομή και με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά μπορείς κάλλιστα με μικρό “φλικάρισμα” και τσίμπημα στα φρένα να τοποθετήσεις το αμάξωμα πριν την είσοδο της στροφής. Γενικά, νιώθεις αρκετά άνετα όσο ανεβάζεις τα χλμ., με την απόσβεση να γίνεται περισσότερο αποτελεσματική απ’ότι σε χαμηλές ταχύτητες.

Το ηλεκτρικό τιμόνι είχε βαριά αίσθηση κάτι που ίσως κουράσει στην πόλη, αλλά προσέφερε ικανοποιητική ακρίβεια χειρισμών, που με το σύστημα DST (Dynamic Steering Torque) βελτιώνει την οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου. Αντιθέτως εκτός δρόμου εμφάνισε λίγο μεγαλύτερη ασάφεια, που όμως δεν είναι εντελώς αποτρεπτικό για παιχνίδι. H διάμετρος του κύκλου στροφής είναι 11.07 μέτρα, ενώ το τιμόνι από άκρη-σε-άκρη χρειάζεται κάτι περισσότερο από 2,5 περιφορές.

Test_Drive_Jeep_Renagade_14

O κινητήρας κουμπώνει άριστα στο το πλαίσιο και είναι ιδιαίτερα ελαστικός από αρκετά χαμηλά (1.500 σ.α.λ.). Αυτό σε βοηθάει να κινείσαι με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο, κάτι περιορίζει τη συνολική κατανάλωση, αλλά παράλληλα σε κάνει να καταφεύγεις πιο σπάνια στον λεβιέ των ταχυτήτων. Το 6-τάχυτο κιβώτιο έχει σχετικά κοντή κλιμάκωση κάτι που χαρίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλές εν κινήσει επιταχύνσεις, προσφέροντας σου άνεση και ασφάλεια κατά το προσπέρασμα. Το εύρος λειτουργίας είναι κλασικά μικρό καθώς πάνω από τις 3.800 σ.α.λ. δε θα νιώσεις άλλο τράβηγμα.

Test_Drive_Jeep_Renagade_35

Κλείνοντας, το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί αεριζόμενους δίσκους εμπρός διαμέτρου 305 χιλιοστών, και απλούς δίσκους πίσω 278 χλστ. και προσφέρουν αρκετά δυνατό και σταθερό φρενάρισμα, καθώς το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ/ώρα σε 38,33 μέτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Jeep_Renagade_33

Έχοντας εμπειρία και από το 500Χ και Renegade, μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα δύο μοντέλα απευθύνονται σε διαφορετικό αγοραστικό κοινό. Η επιλογή έχει να κάνει καθαρά με τις προτεραιότητες και τα προσωπικά γούστα σου, με το πετρελαιοκίνητο Renegade να αποτελεί ένα απολαυστικό και ολοκληρωμένο σύνολο. Επουδενί δεν είναι σκληροπυρηνικό τζιπ, αλλά έχει εμφανή διαφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σε γενικές γραμμές ο συγκεκριμένος κινητήρας δένει γάντι με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και καθιστά το σύνολο αρκετά άνετο στην οδήγηση είτε με ένα άτομο είτε με περισσότερους επιβάτες. Το αυτοκίνητο αποτελεί στοίχημα για την αμερικάνικη εταιρία, και προσωπικά θεωρώ ότι θα έχει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική καριέρα και θα φέρει πολλά έσοδα στα ταμεία της εταιρίας, παρά την σχετικά τσιμπημένη τιμή αγοράς.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Jeep Renegade MultiJet II Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,82 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 4,99 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 7,07 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 12,88 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 178 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,33 μέτρα σε 3,01 δευτ.

[/nextpage]