Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Το νέο Opel Astra ήρθε στην Ελλάδα

Το νέο Opel Astra ήρθε στην Ελλάδα

41
Το νέο Opel Astra ήρθε στην Ελλάδα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

2015_Opel_Astra_26

Μόλις ενάμιση μήνα μετά τα (διαδικτυακά) αποκαλυπτήρια του νέου Opel Astra, και δύο μήνες πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο του αυτοκίνητου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η ελληνική αντιπροσωπεία πραγματοποίησε με κάθε επισημότητα τη στατική πανελλήνια παρουσίαση του γερμανικού hatchback.

Μετά το νέο Corsa και Karl, η πέμπτη γενιά του δημοφιλέστατου μοντέλου έρχεται να συμπληρώσει την ανανέωση της γκάμας της Opel και λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των πελατών αλλά και του ειδικού τύπου, η γερμανική εταιρία υπόσχεται ότι είναι έτοιμη να προσθέσει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του bestseller της.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

2015_Opel_Astra_31

Αρχίζοντας από τον σχεδιασμό του νέου Astra, το αμάξωμα του αυτοκινήτου έχει αφήσει στο παρελθόν τις καμπύλες επιφάνειες και διαθέτει πλέον αρκετές ακμές, χωρίς έντονα στοιχεία και μυώδες στυλ. Έχει επιρροές από το Monza Concept, και παραμένει συντηρητικό, με την Opel να αναφέρει ότι ακολουθεί την εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας “η γλυπτική τέχνη συναντά τη γερμανική ακρίβεια”.

2015_Opel_Astra_05

Δεν περνάει απαρατήρητο. Το νέο Astra προσελκύει το βλέμμα με μία ελαφρύτερη, πιο αθλητική εμφάνιση. Το εμπρός μέρος έχει στοιχεία από τη νέα εταιρική ταυτότητα που πρωτοείδαμε στο Corsa και στο Karl, με το σήμα της Opel να βρίσκεται στο κέντρο της χρωμιωμένης μπάρας της μάσκας και η χαρακτηριστική “λεπίδα” που ανεβαίνει προς τα πίσω να κάνει το νέο Astra άμεσα αναγνωρίσιμο. Προέκταση της μάσκας είναι οι εμπρός προβολείς, δημιουργώντας ένα ενιαίο οπτικό αποτέλεσμα. Τα φωτιστικά σώματα με τα μαύρα γραφικά εξοπλίζονται προαιρετικά και με LED Matrix τεχνολογία.

2015_Opel_Astra_11

Προχωρώντας στο προφίλ, η οροφή ακολουθεί μια κεκλιμένη πορεία, και καταλήγει ίσως στο σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου, της πίσω κολόνα. Το αρκετά πρωτότυπου σχεδιασμού σημείο, δημιουργεί την εντύπωση μιας αιωρούμενης οροφής, με το πλαστικό ένθεμα να “σβήνει” οπτικά τη κολόνα. Οι καθρέφτες έχουν τοποθετηθεί πάνω στην πόρτα αλλά δεν ενσωματώνουν τα φλας, καθώς αυτά βρίσκονται πάνω στα εμπρός φτερά. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τα νέα γωνιώδη LED φωτιστικά σώματα, με την εναλλαγή φωτός/σκιάς να τονίζεται από το οριζόντιο εγκάρσιο στοιχείο της πίσω πόρτας και πάνω από το λογότυπο της μάρκας που συνδέει τα πίσω φώτα.

2015_Opel_Astra_39

Το Astra για πρώτη φορά θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, με την Opel να το συναρμολογεί σε Πολωνία και Αγγλία, και από πλευράς διαστάσεων ακολουθεί τον αντίθετο δρόμο, καθώς είναι μικρότερο. Με συνολικό μήκος 4,37 μ. είναι σχεδόν πέντε εκατοστά μικρότερο από τον προκάτοχό του, το ύψος είναι 1,46 μ., επίσης 2,6 εκατοστά πιο χαμηλό, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,66 μέτρα, και να έχει μειωθεί κατά 2 εκατοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά (Astra J). Ωστόσο, παρά τις μειωμένες διαστάσεις, ο χώρος των επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 35 χιλιοστά, ενώ οι διαστάσεις και ο σχεδιασμός επηρεάζουν άμεσα την αεροδυναμική και την απόδοση, με το συντελεστή οπισθέλκουσας του νέου Astra να είναι κάτω από 0,30.

[/nextpage]

[nextpage title=”Βάρος” ]

2015_Opel_Astra_37

Αν κάπου είχε κατακριθεί δεόντως το προηγούμενο Astra ήταν στο τομέα του βάρους του, και οι μηχανικοί της εταιρίας επιλήφθηκαν επί του θέματος. Το νέο Opel Astra Κ είναι ελαφρύτερο, οικονομικότερο, πιο ευέλικτο και ταυτόχρονα ακόμα πιο άνετο χάρη στο επιτυχημένο του πρόγραμμα αναβάθμισης, καθώς ανάλογα με το μοντέλο και το επίπεδο πολιτισμού θα είναι τουλάχιστον 120 κιλά ελαφρύτερο, ενώ η μέγιστη διαφορά υπέρ του νέου, φτάνει τα 200 κιλά.

Η νέα πλατφόρμα D2XX παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή τη μείωση, καθώς κάθε εξάρτημα μελετήθηκε διεξοδικά με γνώμονα τις συμπαγείς διαστάσεις και τα ελαφριά υλικά. Μόνο το βάρος του τμημάτων του σώματος μειώθηκε κατά 20% (από 357 σε 280 κιλά ). Περαιτέρω  50 κιλά αφαιρέθηκαν από το πλαίσιο του αμαξώματος, χάρη στη χρήση ελαφριών ατσαλιών υψηλής και υπερυψηλής αντοχής και συμπαγών υποπλαισίων στον εμπρός και πίσω άξονα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

2015_Opel_Astra_45

Κάτω από το καπό κάθε νέου Astra βρίσκεται κάποιο μέλος από τη νέα γκάμα κινητήρων της Opel, με τις ιπποδυνάμεις να κυμαίνονται από 95 μέχρι 200 άλογα. Οι πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες μέχρι 1.600 κυβ. εκ. έχουν τρία κοινά, καθώς συνδυάζουν κορυφαία απόδοση με άριστη απόκριση και ομαλή λειτουργία.

Ο 1.600άρης CDTI πετρελαιοκινητήρας παραμένει όπως ακριβώς τον έχουμε δει στην υπάρχουσα γενιά, με ιπποδύναμη που ξεκινά από 95 άλογα και φτάνει τα 136 άλογα. Από την άλλη, entry-level βενζίνης είναι ο 1.000άρης τρικύλινδρος ECOTEC Direct Injection Turbo με 105 άλογα, με το “αστέρι” στη γκάμα κινητήρων του Astra να είναι ο νέος 1.400άρης τετρακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας με 125 ή 145 άλογα και 250 Nm ροπή, διαθέσιμη μεταξύ 1.800 και 4.000 σ.α.λ. Το αλουμινένιο μπλοκ του κινητήρα ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από το μπλοκ του σημερινού 1.4 turbo από χυτοσίδηρο.

Αργότερα θα είναι διαθέσιμο και σε GSi έκδοση με 250 άλογα, με την Opel να βγάζει το Astra OPC το 2017 εξοπλίζοντας το είτε με έναν 1.600άρη turbo κινητήρα, είτε με έναν 2,0-λιτρο απόδοσης περίπου 280 ίππων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

2015_Opel_Astra_50

Επίσης βαριά κριτική είχε δεχτεί και ο σχεδιασμός της κονσόλας του αυτοκινήτου, με τους ιθύνοντες να ανταποκρίνονται και εδώ στο καλύτερο βαθμό.Υπάρχει νέο τριάκτινο τιμόνι, νέο IntelliLink σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″ που έχει αντικαταστήσει τους αμέτρητους διακόπτες και κουμπιά της σημερινής γενιάς και υποστηρίζει τα Apple CarPlay και Android Auto.

Από τη σύντομη επαφή με το αυτοκίνητο, το ταμπλό διαθέτει υψηλής ποιότητας πλαστικά και σου μεταφέρουν την ιδιαίτερη και υψηλή αισθητική του εξωτερικού στο εσωτερικό. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι οι καθαρές φόρμες και η οπτική σαφήνεια όπως προδίδει και ο μειωμένος αριθμός διακοπτών και κουμπιών με τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα

Για το νέο Astra, υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού: Active, Exclusive και Innovation χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει ακόμα γνωστές οι τιμές τους. Η Opel, όμως, το εξοπλίζει με ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, βοηθό παρκαρίσματος, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και κάμερα οπισθοπορίας, αλλά αποφάσισε να μην τοποθετήσει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενεργές αναρτήσεις και σύστημα τετρακίνησης. Επίσης ο οδηγός επωφελείται από ρυθμιζόμενο κάθισμα 18 θέσεων με σύστημα κλιματισμού και λειτουργία μασάζ, με τα πίσω καθίσματα να μπορούν να εξοπλιστούν με σύστημα θέρμανσης.

Ακόμα, η νέα γενιά του Astra είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Opel που θα διατίθεται με την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar. Στην ελληνική αγορά θα το έχουμε από τις αρχές του επόμενου χρόνου. Το Opel OnStar σου προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών ασφάλειας και άνεσης. Έτσι, εάν κάποιος αερόσακος ενεργοποιηθεί, η Opel OnStar λαμβάνει αυτόματη προειδοποίηση. Στη συνέχεια ένας σύμβουλος επικοινωνεί με το όχημα για να διαπιστωθεί εάν χρειάζεται βοήθεια. Εάν δεν υπάρξει απάντηση, μία ομάδα έκτακτης ανάγκης αποστέλλεται άμεσα στον τόπου που βρίσκεται το όχημα. Αυτό είναι ένα μόνο ενδεικτικό πλεονέκτημα της νέας υπηρεσίας προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας. Οδηγοί και επιβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην OnStar 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Επιπλέον, η OnStar θα μετατρέψει το νέο Astra σε ένα 4G LTE mobile Wi-Fi hotspot, καθώς μέχρι επτά συσκευές, από smartphones μέχρι ταμπλέτες, θα μπορούν να συνδέονται ταυτόχρονα.

Όπως προείπα, το μεταξόνιο μπορεί να έχει μειωθεί κατά δύο εκατοστά αλλά η ευρυχωρία εσωτερικού έχει αυξηθεί. Σε συνδυασμό με νέας σχεδίασης καθίσματα, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα πόδια +35 χλστ., ενώ επιπλέον, αυξήθηκε η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων, κάτι που βελτιώνει την άνεση στο ταξίδι και την αίσθηση χώρου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]