Oliver Turvey heads out on track.

Οι προσπάθειες της McLaren για να βγάλει στην πίστα όσο το δυνατόν περισσότερη απόδοση γίνεται δε σταματά ποτέ. Η Honda πιστεύει ότι είναι σε ένα καλό επίπεδο όσον αφορά την αξιοπιστία του ιαπωνικού power unit, ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που φαίνεται στην πίστα, διότι το «safe mode» δεν μπορεί να βγει. Το βρετανικό μονοθέσιο κρύβει, σύμφωνα με την ομάδα, πολλή ταχύτητα μέσα του, και αυτό θα πρέπει να ξεκινήσει σιγά-σιγά να φαίνεται στην πράξη.


Πλησιάζουμε στο 10ο Grand Prix της φετινής σεζόν, που θα είναι και το τελευταίο πριν από την καλοκαιρινή διακοπή. Όπως όλες οι ομάδες, έτσι και η McLaren προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το κενό των σεζόν 3 εβδομάδων από το Βρετανικό Grand Prix, ώστε να ετοιμάσει το μονοθέσιο καλύτερα για την Ουγγαρία, με τον Yasuhisa Arai, τον επί κεφαλής της Honda Motorsports, να λέει πως αυτό το 3ήμερο θα προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν όλη τη δυναμική του ERS, το οποίο είναι προϊόν της McLaren, αξίζει να σημειωθεί.

Honda Holds Press Conference Prior To 2015 Formula One World Championship

Στόχος μας είναι να τελειώσουμε το πρώτο μισό της σεζόν με μια ακριβή διαχείριση ενέργειας και την πλήρη ισχύ του ERS, ώστε να ενεργοποιήσουμε τις ικανότητες των οδηγών για να λάμψουν σε αυτή την πίστα. Λόγω της έλλειψης μεγάλων ευθειών και κομματιών με τέρμα γκάζι, η πίστα αυτή είναι λιγότερο κουραστική για το power unit σε σχέση με άλλες.

Όμως, η συνεχείς στροφές απαιτούν πιο ακριβή διαχείριση ενέργειας και ανάπτυξη σε χαμηλότερες ταχύτητες στην έξοδο των στροφών. Το να έχουμε τις σωστές ρυθμίσεις στη διαχείριση της ενέργειας, θα είναι καθοριστικής σημασία σε όλο το Σαββατοκύριακο.

Ένα από τα πιο θετικά κι αισιόδοξα άτομα μέσα στο Woking είναι ο Fernando Alonso. Ο Ισπανός σίγουρα θα ήθελε να μάχεται για τις πρώτες θέσεις, όμως για την ώρα θα πρέπει να υπάρξει σημαντική βελτίωση, ώστε η McLaren να μπορεί να έχει μια συνεχή παρουσία στη δεκάδα, και, σύμφωνα με τον Ferni, αυτό δεν είναι απίθανο, διότι έρχεται σημαντική βελτίωση, ουσιαστικά από τη Σιγκαπούρη και μετά.

Fernando Alonso

Νομίζω ότι, στο δεύτερο μισό της σεζόν, η McLaren θα είναι εντελώς διαφορετική, πολύ πιο ανταγωνιστική. Τα βήματα προόδου που έρχονται είναι αρκετά μεγάλα. Δεν είναι τόσο δύσκολο όταν είσαι στο πίσω μέρος του grid και είσαι δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό. Κάθε βήμα είναι μισό δευτερόλεπτο ή 8-9 δέκατα. Όταν μάχεσαι για το βάθρο, κερδίζεις μόνο 1 δέκατο κάθε δύο εβδομάδες.

Νομίζω ότι θα είμαστε πολύ πιο κοντά στους πρώτους στο δεύτερο μισό. Η Αυστρία, ο Καναδάς, το Spa και η Monza είναι οι πίστες με τις μεγαλύτερες απαιτήσεις από τον κινητήρα. Η φύση τους δεν είναι καλή για εμάς. Έχουμε περάσει τις δύο και μένουν ακόμα δύο από αυτές.

Ο Ισπανός δεν παράπονο από την ομάδα του και την Honda, απλώς γνωρίζει ότι η υπομονή και η σκληρή δουλειά είναι τα δύο πράγματα που θα φέρουν την ομάδα σε καλύτερη μοίρα στο τέλος της φετινής σεζόν και ακόμα περισσότερο του χρόνου.

Είμαι χαρούμενος με το μονοθέσιο, με τη φιλοσοφία που το αναπτύσσουμε και με τα επόμενα βήματα που θα έρθουν, αλλά και με την πρόοδο της Honda. Προφανώς, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πολλά κομμάτια, αλλά, αν αυτό σημαίνει ότι θα μάθουμε πολλά, είναι ευπρόσδεκτο.

Είχαμε ένα εντελώς νέο ξεκίνημα από το μηδέν και δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο σε αυτό το άθλημα. Όλοι θέλουμε να το κάνουμε σωστά και γρήγορα, και αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει. Το σημαντικό είναι να μην απογοητευτούμε, αλλά να συνεχίσουμε να δουλεύουμε στην ίδια κατεύθυνση. Έχουμε το ταλέντο, έχουμε τους πόρους και τη δέσμευση. Είναι θέμα χρόνου.

Eric Boullier.

Ένα από τα θέματα που δεν βοηθούν τη Honda είναι η έλλειψη δεδομένων, μιας και τα μονοθέσια της βρετανικής ομάδας σπανίως ολοκληρώνουν και τα δύο τον αγώνα. Εκτός από αυτό, το γεγονός ότι σε Αυστρία και Βρετανία, η «Macca» έμεινε μ’ ένα μονοθέσιο από τον πρώτο γύρο, προκαλεί θλίψη στον επί κεφαλής της ομάδας, Eric Boullier, ειδικότερα αν σκεφτούμε ότι στο Spielberg η MP4-30 του Alonso ήταν εφοδιασμένη με όλα τα νέα κομμάτια και οι σκληροί δίσκοι περίμεναν για δεδομένα από τον αγώνα.

Πηγαίνουμε την Ουγγαρία θέλοντας να πετάξουμε από επάνω μας την κακή τύχη που είχαμε στους τελευταίους αγώνες. Είναι μια πηγή μεγάλη απογοήτευσης να βλέπεις τα νέα εξαρτήματα και τις αναβαθμίσεις να καταστρέφονται πριν καν έχεις την ευκαιρία να τα οδηγήσεις στον αγώνα, μέσα από ατυχήματα στον πρώτο γύρο.

[Πηγές: McLaren, Formula 1]