Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Mokka 1.6 CDTI 4×4

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Mokka 1.6 CDTI 4×4

11
Test Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Mokka 1.6 CDTI 4×4

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_04

To Opel Mokka βρίσκεται στην αγορά από τα τέλη του 2012 και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα best seller μοντέλα, όχι μόνο στην κατηγορία των μικρών SUV/crossovers, αλλά και γενικά στη κατηγορία των crossovers.

Το Mokka το έχουμε οδηγήσει με τον 1.400αρη Turbo κινητήρα βενζίνης στην τετρακίνητη έκδοσή του και στη δοκιμή αυτή, κάτω από το καπό του compact crossover βρίσκεται ο σχετικά νέος πετρελαιοκινητήρας κινητήρας της Opel, ο 1.600αρης Euro 6 turbodiesel των 136 ίππων που τον είχαμε δοκιμάσει και στο Astra της προηγούμενης γενιάς. Κύρια χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα η δύναμη του, οι βελτιωμένες επιδόσεις που χαρίζει στο μοντέλο, η σχετικά μειωμένη κατανάλωση, η πιο πολιτισμένη λειτουργία του, οι αισθητά λιγότεροι κραδασμοί και ο μειωμένος θόρυβος του.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο
  • Ποιότητα κύλισης
  • Χώροι
  • Άνεση

Στα μείον

  • Κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές
  • Χαμηλός μπροστά προφυλακτήρας
  • Κλίσεις αμαξώματος
  • Τιμή
  • Εργονομία
  • Ερχομός facelift

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01

Από πλευράς σχεδίασης, τίποτε δεν έχει αλλάξει πάνω του από το μοντέλο της πρώτης δοκιμής μας. Το αυτοκίνητο υιοθετεί στοιχεία των Insignia και Zafira, διαθέτει αρκετές καμπύλες, σπορ/μυώδη χαρακτηριστικά, ζάντες 18 ιντσών και καταφέρνοντας να κρύψει το μέγεθος του (4.278 mm μήκος, 1.777 mm πλάτος, 1.646 mm ύψος και 2.555 mm μεταξόνιο), με τις χρωμιομένες λεπτομέρειες να δίνουν μια νότα κομψότητας. Γενικά η εικόνα του είναι όμορφη, φρέσκια και νεανική, με την Opel να ετοιμάζει την facelift έκδοση του μοντέλου η οποία και θα κάνει τη παρουσίαση της μέσα στους επόμενους μήνες.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_05-696x464

To Mokka έχει αποσπάσει 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP με την παλιά αξιολόγηση, έχοντας πάρει 96% για την προστασία ενηλίκων επιβατών, 90% για προστασία παιδιών, 67% για προστασία πεζών και 100% στα συστήματα ασφαλείας.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (25)

Ανάμεσα σε αυτά συναντάμε το ESP με συστήματα υποβοήθησης σε ανηφόρα και κατηφόρα, το σύστημα Opel Eye, που διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής (κόστος 550 ευρώ) που μέσω μιας κάμερας αναγνωρίζει πινακίδες κυκλοφορίας, ελέγχει και προειδοποιεί τον οδηγό για αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και επικείμενη σύγκρουση, ενώ μπορεί και να υπολογίζει την απόσταση του προπορευόμενου οχήματος.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (5)

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αντικρίζει κανείς τη πεπατημένη οδό της Opel που είχε ακολουθήσει στη προηγούμενη γενιά του Astra, αλλά και στη τωρινή του Insignia. Η χαοτική κεντρική κονσόλα με τα άπειρα κουμπιά προκαλεί πονοκέφαλο στον οδηγό, ο οποίος θα χρειαστεί αρκετή ώρα για να μάθει τη λειτουργία τους, με το πιεζοπεριστροφικό διακόπτη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την μεγάλη οθόνη 7” να χρίζει και αυτός βελτίωσης, μιας και ο τρόπος λειτουργίας του είναι πλέον παρωχημένος και ξεπερασμένος εν έτει 2015.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (8)

Ας ελπίσουμε πως στο facelift μοντέλο, η Opel θα ακολουθήσει μια διαφορετική προσέγγιση τόσο στον τομέα του σχεδιασμού της κεντρικής κονσόλας όσο και στον τρόπο ελέγχου του συστήματος infotainment IntelliLink, το οποίο έχει αρκετές λειτουργίες, είναι σχετικά γρήγορο, διαθέτει καλά γραφικά και εύκολους τρόπους σύνδεσης με smartphones.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (6)

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (19) Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (23)

Από πλευράς ποιότητας το μοντέλο κινείται σε υψηλά στάνταρ. Η Opel έχει τοποθετήσει καλής ποιότητας υλικά, με αρκετά από αυτά, στα σημεία που θέλεις, να είναι μαλακά στην αφή, με καλή συναρμογή και φινίρισμα, αλλά δεν πλησιάζουν την κορυφή της κατηγορίας. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν ντυμένο με καφέ δερμάτινες επενδύσεις με κίτρινες ραφές, δίνοντας μια πολυτελή εικόνα στο εσωτερικό του μοντέλου.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (11)

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (21) Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (20)

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος, έχοντας κόκκινο φωτισμό και μια πολυλειτουργκή οθόνη στο κέντρο του, ενώ χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετοί (19), με τον οδηγό να κάθεται όσο πρέπει ψηλά, έχοντας καλή περιμετρική ορατότητα. Σε αυτό βέβαια συμβάλουν και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες του αυτοκινήτου.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (4) Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (3)

Οι πίσω επιβάτες από την άλλη, κάθονται πολύ άνετα αφού υπάρχει άφθονος χώρος για δύο ενήλικες και αν γίνουν και μερικές παραχωρήσεις, ακόμα και για τρεις. Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι τετραγωνισμένος και πλήρως διαθέσιμος, με τα 356 λίτρα που μετά την αναδίπλωση των καθισμάτων (αναλογία 60:40) να φτάνουν τα 1.372 λίτρα, να κρίνονται ικανοποιητικά, με το χαμηλό κατώφλι να συμβάλει στην ευκολότερη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. Τέλος, κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών υπάρχουν επιπλέον θήκες για τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (1) Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (13)

Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου και η καλή ηχομόνωση δεν μεταφέρουν στο εσωτερικό αεροδυναμικούς θορύβους, ακόμη και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες, προσφέροντας έτσι ένα άνετο ταξίδι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (10)

Ο 1.600αρης (1.598 κ.εκ.) CDTI αντικαθιστά τον 1.700αρη κινητήρα. Παράγει 136 άλογα στις στις 3.500-4.000 σ.α.λ. με 320 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Το 16βάλβιδο σύνολο είναι πλήρως αλουμινένιο, το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), έχει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail υψηλής πίεσης και διαθέτει πίεση υπερπλήρωσης στα 1,7 bar και στρόφαλο με τέσσερα αντίβαρα. Φέρει ειδικά συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων, καθώς και τεχνολογία “BlueInjection” SCR (selective catalytic reduction), ενώ πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Εκπέμπει 119 γρ/χλμ CO2, κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ύψους €107,1. Το εργοστάσιο ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα/100 χλμ, αλλά στη πραγματικότητα θα δεις αυτή να κυμαίνεται κοντά στα 6,5 με 7 λίτρα ανά 100 χλμ σε μικτές συνθήκες οδήγησης. Στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες 120-130 χλμ/ώρα, θα δεις μέση κατανάλωση της τάξεως των 4,5-4,8 λίτρων, αλλά μέσα στη πόλη, η κατανάλωση αυξάνεται σε ενδείξεις άνω των 8,5 λίτρων/100 χλμ. Ο κινητήρας βγάζει την δύναμη του από τις 1.500 σ.α.λ περίπου, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 10,3 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 188 χλμ/ώρα.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (9)

Ο νέος κινητήρας σε σχέση με τον 1.700αρη που αντικατέστησε, εκτός από ελαφρύτερος κατά 20 κιλά (προσφέροντας έτσι καλύτερη κατανομή βάρους), οικονομικότερος και πιο δυνατός (6 άλογα και 20 Nm ροπής περισσότερα από τον 1.7 CDTI), είναι και πιο πολιτισμένος, παράγοντας πολύ λιγότερους κραδασμούς και θόρυβο. Στο εσωτερικό της καμπίνας ο ήχος του κινητήρα δεν γίνεται αντιληπτός και πολλές φορές ξεχνάς πως οδηγείς αυτοκίνητο με diesel κινητήρα, με την Opel να έχει εφαρμόσει μια σειρά ρυθμίσεων, μέτρων και βελτιώσεων, που συμβάλουν στην πιο πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, όπως η βελτιστοποιημένη σχεδίαση των εξαρτημάτων του, η αποδοτικότερη διαδικασία καύσης, τα πρόσθετα ηχομονωτικά μέτρα αλλά και η επιλογή του άμεσου πολλαπλού ψεκασμού.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (12)

Το αυξημένο βάρος των 1.425 κιλών, δεν επιτρέπει στον κινητήρα να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά μπορεί να κινεί γρήγορα το μοντέλο, εκμεταλλευόμενος την μεγάλη ροπή του από τις χαμηλές στροφές. Το 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων σίγουρα θα μπορούσε να έχει καλύτερη αίσθηση. Η κλιμάκωση του ταιριάζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, έχοντας μακριές σχέσεις, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά η αίσθηση που σου αφήνει θα μπορούσε να είναι και καλύτερη. Σε ότι αφορά το σύστημα Start/Stop, αυτό λειτουργεί χωρίς υστέρηση και χωρίς ιδιαίτερες –απρόσμενες- εκπλήξεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_02

Το σύστημα τετρακίνησης του Mokka στέλνει τη κίνηση στους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη. Δεν μπορεί να “κλειδώσει”, ζυγίζει μόλις 65 κιλά και μπορεί να μεταβάλλει τη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, σε αναλογία 100-0 έως και 50-50, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος.

Το στοιχείο του Mokka σίγουρα είναι η άσφαλτος, συνδυάζοντας την οδική συμπεριφορά και την άνεση. Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και δύσκολα θα καταφέρεις να την σπάσεις, πράγμα που αν τελικά συμβεί σε συνθήκες πίεσης εμφανίζεται η υποστροφή, με το σύστημα τετρακίνησης και το ESP να επαναφέρουν το όχημα εντός τροχιάς, ομαλά, προοδευτικά και αποτελεσματικά.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (22)

Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση προσφέρει ακρίβεια και καλή αίσθηση, με μια “ελαφριά” αίσθηση στο τιμόνι, το οποίο είναι σχετικά γρήγορο στις αντιδράσεις του. Στις ευθείες η τροχιά του Mokka δεν επηρεάζεται ακόμη και από πλαϊνούς ανέμους, με αεροδυναμικούς θορύβους να κάνουν την παρουσία τους στο εσωτερικό. Στις στροφές, οι μαλακές αναρτήσεις δημιουργούν κλίσεις στο αμάξωμα, αλλά λόγω της επιλογής των ρυθμίσεων αυτών, το Mokka καταπίνει τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, συμβάλλοντας έτσι στην βελτίωση της άνεσης και της ποιότητας κύλισης. Στην πόλη, οι διαστάσεις του δεν θα δυσκολέψουν στην καθημερινότητα και στην εύρεση θέσης στάθμευσης. Τέλος, οι μεγάλοι τροχοί, εκτός του ότι φαίνονται όμορφοι και γεμίζουν τους θόλους, προσδίδουν στο Mokka περισσότερο από το αναγκαίο πρόσφυση και την “σπορ” χροιά που ήθελαν οι μηχανικοί… όσο sport μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο σαν το Mokka.

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (2) Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (24) Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_01 (14)

Σε ότι αφορά τα φρένα του, αυτά κρίνονται άκρως ικανοποιητικά, αφού σταματούν το Mokka αποτελεσματικά, χωρίς να δείχνουν σημεία κόπωσης ακόμη και σε κατηφορική διαδρομή με γρήγορο ρυθμό.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στο χώμα” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_06

Τα πλεονεκτήματα στην άσφαλτο του γερμανικού crossover, μετατρέπονται σε μειονεκτήματα στις εκτός δρόμου διαδρομές, κάτι που κάνει σαφή και ξεκάθαρο τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Το Mokka μπορεί να κινηθεί άνετα σε βατούς, πατημένους χωματόδρουμους ή με λίγη λάσπη, αλλά η χαμηλή τοποθέτηση του μπροστά προφυλακτήρα, η όχι και τόσο μεγάλη απόσταση από το έδαφος, οι εξαιρετικά μικρές γωνίες προσέγγισης, προσπέλασης και διαφυγής, αλλά και η επιλογή των 18″ τροχών με ελαστικά 215/55, συμβάλλουν στο συμπέρασμα πως το Mokka δεν έχει το βουνό για δεύτερο σπίτι του.

Είναι ένα crossover που έχει εξελιχθεί ως επί το πλείστον για χρήση στο αστικό περιβάλλον, με λίγες εκτός δρόμου καταβολές. Η Opel το εξοπλίζει και με σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) το οποίο διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του αυτοκινήτου, φρενάροντάς το αυτόματα, στη περίπτωση που ο οδηγός του θελήσει να κατέβει μια απότομη κατηφόρα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα ρύθμισης της ταχύτητας καθόδου από 5 έως 20 χλμ/ώρα. Η ίδια Opel αναφέρει πως μόλις το 1% των κατόχων του Mokka θα φτάσει στα όρια του το σύστημα τετρακίνησης και καλό θα είναι ο ιδιοκτήτης του να μην πιστέψει πως οδηγεί κάποιο πραγματικό off road μοντέλο –βλέπε Wrangler- πιστεύοντας πως μπορεί διανύσει με αυτό κάθε βουνίσια πλαγιά. Την αίσθηση αυτή εξάλλου δεν στην βγάζει και το ίδιο το αυτοκίνητο που το νιώθεις πως δεν σου εμπνέει την εμπιστοσύνη και την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να προσπελάσεις το εμπόδιο μπροστά σου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_07

H Opel κοστολογεί το Mokka με τον 1.600αρη κινητήρα και το σύστημα 4X4 στα 25.400 ευρώ στην έκδοση Edition και από τις 27.300 ευρώ στην πλούσια έκδοση Cosmo. Ωστόσο οι τιμές μετά το όφελος απόσυρσης αλλά και της τρέχουσας προσφοράς, μειώνονται στα 23.970 ευρώ και 25.870 ευρώ αντιστοίχως. Το κόστος για τις δικίνητες έκδοσεις είναι 22.170 ευρώ και 23.970 ευρώ με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο και 23.970 ευρώ και 25.870 με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Και οι δύο εκδόσεις, ακόμη και η Edition διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό στον βασικό εξοπλισμό και σε αυτό το αρχείο μπορείς να δεις αναλυτικά τον εξοπλισμό και τις τιμές της κάθε έκδοσης.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Test_Drive_Opel_Mokka_1.6_CDTI_4x4_03

Ο 1.600αρης CDTI κινητήρας στο Mokka δίνει στο μοντέλο πρόσθετη ώθηση. Καλύτερος, οικονομικότερος, δυνατότερος, καθαρότερος, πιο ήσυχος και πολιτισμένος από τον κινητήρα που αντικαθιστά, το Mokka με τον 1.6 CDTI στην τετρακίνητη έκδοσή του, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες εκείνου, που αναζητά ένα crossover μοντέλο, ως επί το πλείστον για τις καθημερινές του μετακινήσεις εντός κλεινόν άστυ και για ταξίδια, αλλά και για τις μικρές του εξορμήσεις στη φύση.

Ωστόσο η κάπως τσιμπημένη τιμή του, βάζει σε σκέψεις τον επίδοξο αγοραστή, που μπορεί με λίγα παραπάνω χρήματα να στραφεί σε τετρακίνητα μοντέλα της αμέσως επόμενης κατηγορίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Opel Mokka 1.6 CDTI 4×4 Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,64 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,62 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 7,33 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 16,3 δευτ. (6η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 188 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 39,2 μέτρα σε 3,02 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Opel Mokka 1.6 CDTI 4×4
Διαστάσεις οχήματος σε mm 5-θυρο
Μήκος 4.278
Πλάτος (+/- εξωτερικούς καθρέπτες) 2,038 / 1,777
Συνολικό ύψος (στο απόβαρο) 1.658
Μεταξόνιο 2.555
Μετατρόχιο, εμπρός 1.540
Μετατρόχιο, πίσω 1.540
Κύκλος στροφής σε m
Από τοίχο σε τοίχο Μ/Δ
Από κράσπεδο σε κράσπεδο 10,9
Διαστάσεις χώρου αποσκευών σε mm (σύμφωνα με ECIE)
Μήκος χώρου αποσκευών μέχρι τις πλάτες των πίσω καθισμάτων 730
Μήκος χώρου αποσκευών με αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα 1.530
Πλάτος μεταξύ των θόλων 915
Ύψος στο κατώφλι 721
Μέγιστο πλάτος ανοίγματος 808
Μέγιστο ύψος 911
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε λίτρα (σύμφωνα με ECIE)
Χώρος αποσκευών μόνο 356
Με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, μέχρι το πάνω τμήμα των πλατών των εμπρός καθισμάτων 785
Με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, μέχρι την οροφή 1.372
Ρεζερβουάρ
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (σε λίτρα – βενζίνη / Diesel) 53 / 52
Κινητήρας 1.6 CDTI ECOTEC 136 HP / 3500-4000 rpm
Κατηγορία εκπομπών ρύπων Euro 6
Καύσιμο Diesel
Φίλτρο σωματιδίων (DPF) std
Αριθμός κυλίνδρων 4
Διάμετρος / Διαδρομή (mm) Μ/Δ
Κυβισμός (cm3) 1598
Μέγιστη απόδοση ισχύος (kW (hp) / σαλ) 100 (136) /3,500 – 4,000
Μέγιστη ροπή (Nm / σαλ) 320 / 2,000 – 2,250
Λόγος συμπίεσης 16.0 : 1
Κιβώτιο Ταχυτήτων MT6
Μετάδοση AWD
Βάρη
Απόβαρο συμπ. Οδηγού 1504
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος 1938
Ωφέλιμο φορτίο 434
Επιτρεπόμενο φορτίο εμπρός άξονα 1065
Επιτρεπόμενο φορτίο πίσω άξονα 995
Επιτρεπόμενο φορτίο οροφής 75
Ικανότητα Ρυμούλκησης σε kg
Χωρίς φρένο 500
Με φρένο – 12% κλίση test 1.200
Επιδόσεις
 Μέγιστη Ταχύτητασε km/h 188
Επιτάχυνση 0 –100 km/h σε δευτερόλεπτα 10,3
Κατανάλωση καυσίμου σε lt/100km σύμφωνα με 2004/3/EC Στην πόλη 5,0
Εκτός πόλης 4,2
Μικτού κύκλου 4,5
ΕκπομπέςCO2 σε g/km 119

[/nextpage]