AR-150809915

Τι οφείλει να κάνει μία εταιρία που έμπλεξε σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα των τελευταίων ετών, πυροδότησε με ένα από τα προϊόντα της μία από τις μεγαλύτερες ανακλήσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης και πιέζεται τόσο από τις αρχές, όσο και από τους νομοθέτες; Να αυξήσει τα έξοδα για lobbying φυσικά.

Αυτό ακριβώς κάνει η Takata που αποφάσισε να ξοδέψει 22% επιπλέον στο lobbying. Και η σύγκριση δεν γίνεται με το προηγούμενο έτος, αλλά με το προηγούμενο τρίμηνο. Για να έχεις μία τάξη μεγέθους, να κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στην ιστορία. Το 1998, η Takata ξόδεψε μόλις $25.000 για lobbying και μέχρι το 2012, δεν είχε πληρώσει ούτε cent! Τότε, ξόδεψε $50.000. Τον επόμενο χρόνο, $80.000 και το 2014, $190.000. Αυτό το ποσό, έχει διπλασιαστεί φέτος, αφού σύμφωνα με στοιχεία έχει πληρώσει $390.000 και ακόμα είμαστε στα μισά του 2015! Αυτό το ποσό, έχει πάει στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του σε μία εταιρία που ονομάζεται Squire Patton Boggs για να εκπροσωπεί την Takata στο Κογκρέσο, την NHTSA και το Υπουργείο Μεταφορών των Η.Π.Α. για “ζητήματα ασφάλειας των αερόσακων”.

Λογικό, αν εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων με τους οποίους προμήθευες τους κατασκευαστές έχουν ανακληθεί περισσότερα από 24.5 εκατομμύρια οχήματα, έχουν τραυματιστεί 130 άνθρωποι και έχουν χάσει την ζωή τους 8, θέλεις καλή εκπροσώπηση!