GP Βελγίου 2015, FP2: Το κλατάρισμα δεν ρίχνει τον Rosberg από την κορυφή

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”FP2″ ]

Nico Rosberg

Στην πρώτη θέση παρέμεινε ο Nico Rosberg στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά του Βελγικού Grand Prix. Ο Γερμανός είχε ένα παράξενο κλατάρισμα στο τελευταίο κομμάτι της διαδικασίας, αλλά ο χρόνος που είχε σημειώσει νωρίτερα ήταν αρκετός για να τον κρατήσει στην κορυφή. Πίσω του, ο Lewis Hamilton, που προφανώς κρατάει ένα μέρος της ταχύτητάς του για αύριο.

Ακολούθησαν οι δύο Red Bull, που δείχνει δυνατή στο Spa, με τον Daniel Ricciardo να είναι ταχύτερος από τον Danill Kvyat. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Romain Grosjean, Marcus Ericsson, Felipe Nasr και Sebastian Vettel. Μάλιστα, ο Grosjean ήταν υπαίτιος για τη δεύτερη κόκκινη σημαία στο τέλος της περιόδου, αφού έχασε δύναμη στον κινητήρα του και σταμάτησε στην πίστα.

Ο καιρός δεν άλλαξε σημαντικά και οι θερμοκρασίες ήταν στους 22°C και 38°C σε αέρα και οδόστρωμα στο ξεκίνημα. Τα μονοθέσια βγήκαν γρήγορα στην πίστα με τη μέση γόμα και δεν άργησαν να γράψουν χρονομετρημένα περάσματα. Ο Vettel ήταν αρχικά για λίγο ταχύτερος από τον Bottas, όμως οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς, ειδικότερα όταν οι δύο Mercedes εγκατέλειψαν τα pits.

Χρειάστηκαν μόλις 14 λεπτά από το ξεκίνημα για να σπάσει η ταχύτερη επίδοση του Rosberg από τον ίδιο τον Γερμανό, αλλά δεν κατάφερε αρχικά να περάσει το 1:51. Η πίστα σ’ εκείνο το σημείο δεν είχε πολλά μονοθέσια, ενώ οι Ricciardo και Maldonado δεν είχαν εμφανιστεί ακόμα.

Η δράση βρισκόταν κυρίως εντός των pits, όπου οι μηχανικοί δούλευαν πάνω στα μονοθέσια, με τη Williams να κάνει αλλαγές στην πίσω πτέρυγα του Bottas. Ο Rosberg παράμενε στην πρώτη θέση, αλλά η διαφορά από τον δεύτερο Ricciardo δεν ήταν μεγάλη, αφού η γερμανική ομάδα δεν ήθελε ακόμα να δείξει την ταχύτητά της.

Πριν συμπληρωθεί η μία ώρα, ο Vettel έβαλε μαλακή γόμα στην SF15-T, γράφοντας τον πρώτο χρόνο, αλλά η επίδοση του Γερμανού δεν ήταν τόσο ανταγωνιστική. Αυτό επιβεβαιώνει και η πρώτη θέση λίγο μετά του Ericsson, αλλά ο Rosberg έδειξε και στους δύο τι πάει να πει γρήγορος γύρος, με το 1:49.3, δηλαδή σχεδόν 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από όλους.

Ο Button ήταν ικανοποιημένος με την ισορροπία της MP4-30 στα μαλακά ελαστικά, τονίζοντας ότι υπάρχει περισσότερο κράτημα πίσω, χωρίς απώλειες στο εμπρός μέρος. Ο Hamilton ήθελε να απαντήσει στον team-mate του, αλλά δεν το κατάφερε για 3 δέκατα, στον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα. Ο Alonso ανέβηκε στην 13η θέση και ο Button παράμεινε στην 16η.

Στα μισά της διαδικασίας, λίγα μονοθέσια γυρνούσαν στην πίστα. Ο Romain Grosjean κατάφερε να μετακινηθεί στην 4η θέση, δαμάζοντας την E23, η οποία προηγουμένως έδειξε κακή συμπεριφορά. Ο Ricciardo πίεσε και πλησίασε τον δεύτερο Hamilton στο μισό δευτερόλεπτο, δείχνοντας πως η RB11 μπορεί να είναι ανταγωνιστική παρά το πιο αδύναμο power unit που έχει στην πλάτη της.

Πριν από το μισάωρο, η Mercedes έβαλε αρκετό καύσιμο στα μονοθέσιά της, όπως έδειχναν και οι χρόνοι, κάτι που έκαναν και άλλη οδηγοί, για να προετοιμαστούν εν όψει του Κυριακάτικου αγώνα, αξιολογώντας κυρίως τη φθορά των ελαστικών.

25 λεπτά πριν από το τέλος η κόκκινη σημαία διέκοψε το πρόγραμμα των οδηγών. Αιτία ήταν ο Rosberg και πιο συγκεκριμένα το πίσω δεξιά ελαστικό που κλάταρε ξαφνικά, όταν ο Γερμανός κινούταν με πολλά χιλιόμετρα προσεγγίζοντας την Blanchimont. Η W06 σταμάτησε έγκαιρα, χωρίς να χτυπήσει στα προστατευτικά, γλιτώνοντας έτσι τους μηχανικούς της ομάδας από πολλή δουλειά.

Μόλις 15 λεπτά έμεναν για το τέλος από τότε που η πράσινη σημαία εμφανίστηκε. Η πίστα γέμισε με μονοθέσια, όμως οι, Bottas και Merhi έμειναν με τους μηχανικούς τους. Ο Rosberg ήταν στην πρώτη θέση εκείνη την ώρα και δύσκολα θα μπορούσε να τον ρίξει κάποιος, αφού στα τελευταία λεπτά βλέπουμε προσομοιώσεις αγώνα.

Και πάλι κόκκινη σημαία, αυτή τη φορά από τον Ericsson, ο οποίος πάτησε άσχημα τα kerbs κι έχασε τον έλεγχο της C34 στην Pouhon, πέφτοντας πάνω στα προστατευτικά, αλλά ο Σουηδός δεν έπαθε το παραμικρό.

5 λεπτά πριν από το τέλος εμφανίστηκε ο πράσινη σημαία, με τους οδηγούς να βγαίνουν όλοι στην πίστα, για να πάρουν τα τελευταία δεδομένα για σήμερα. Στο τέλος, ο Ricciardo μάς έδωσε ένα πολύ εντυπωσιακό γλίστρημα στην Eau Rouge, ενώ ο Grosjean σταμάτησε την E23 μέσα στην πίστα, έχοντας πιθανόν κάποιο μηχανικό πρόβλημα.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Χρόνοι” ]

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1  Nico Rosberg Mercedes 1:49.385 19
2  Lewis Hamilton Mercedes 1:49.687 23
3  Daniel Ricciardo Red Bull 1:50.136 15
4  Daniil Kvyat Red Bull 1:50.399 18
5  Kimi Raikkonen Ferrari 1:50.461 23
6  Nico Hulkenberg Force India 1:50.461 21
7  Romain Grosjean Lotus 1:50.489 21
8  Marcus Ericsson Sauber 1:50.709 18
9  Felipe Nasr Sauber 1:50.928 24
10  Sebastian Vettel Ferrari 1:50.940 23
11  Sergio Perez Force India 1:50.971 21
12  Carlos Sainz Jr. Toro Rosso 1:51.037 24
13  Max Verstappen Toro Rosso 1:51.117 25
14  Valtteri Bottas Williams 1:51.250 25
15  Pastor Maldonado Lotus 1:51.317 16
16  Felipa Massa Williams 1:51.588 26
17  Jenson Button McLaren 1:51.854 16
18  Fernando Alonso McLaren 1:52.570 14
19  Will Stevens Manor 1:54.065 17
20  Roberto Merhi Manor 1:54.253 14

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...