ros1

Για να πω την αλήθεια, περίμενα πολλά περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας στην απαιτητική πίστα της Ιταλίας, από όσα παρουσιάστηκαν. Είκοσι οδηγοί ξεκίνησαν τον αγώνα και μόλις τέσσερις εγκατέλειψαν, ενώ κάποιες περιπτώσεις δεν οφείλονταν σε μηχανικά ζητήματα.

Ξεκινώντας από την περίπτωση του Nico Rosberg και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον αναβαθμισμένο κινητήρα, η Mercedes το εντόπισε σε μια διαρροή στο σύστημα ψύξης, ενώ αυτή την ώρα διενεργεί ελέγχους στο εργοστάσιό της, ώστε να δει εάν η νέα μονάδα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον. Όσο για το παλιό power unit, είχε απλά πάρα πολλά χιλιόμετρα πάνω του και δεν άντεξε στις πιέσεις προς το τέλος του έκτου του αγώνα, όταν ο Nico προσπαθούσε να περάσει τον Vettel.

Lotus

Περνώντας στην πολύπαθη Lotus, οι οδηγοί της ομάδας εγκατέλειψαν από προβλήματα στην ανάρτηση, που προέκυψαν έπειτα από επαφές με άλλους οδηγούς. Πάνω στον Grosjean έπεσε ο Felipe Nasr, στα φρένα για την πρώτη στροφή, ενώ ο Maldonado οδηγήθηκε στην όγδοη φετινή εγκατάλειψη, ύστερα από τζαρτζάρισμα με τον Hulkenberg. Ο Βενεζουελάνος  φρόντισε να επανέλθει και στο συμβάν του Spa, όπου δεν δέχθηκε το πόρισμα της ομάδας, που ανέφερε πως έφταιγε ο ίδιος για το DNF.

Δεν με νοιάζει τι ειπώθηκε (για το Spa). Ήταν ένα πρόβλημα που συνέβη και στα δύο αυτοκίνητα, δεν είναι ένα πρόβλημα της ομάδας ή δικό μου. Υπάρχει ένα εξόγκωμα στο κερμπ και πέρασα πάνω από εκεί αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ήταν ένα μέρος όπου οι οδηγοί προσπαθούσαν να εξερευνήσουν το όριο και τίποτα δεν συνέβη πριν από αυτό, οπότε είναι πολύ δύσκολο να το εξηγήσουμε.

Πέρασα πάνω από το εξόγκωμα και, κοιτάζοντας τις φωτογραφίες, το ίδιο έκανε κι ο Romain και τίποτα δεν συνέβη μετά από αυτό στο αυτοκίνητό του. Ήμασταν άτυχοι γιατί αυτή η κατάσταση δεν συνέβη ξανά νωρίτερα, αλλά το αυτοκίνητο έσβησε μετά την πρόσκρουση, γι ‘αυτό είναι πολύ παράξενο.

Fernando Alonso on track.

Σε ό,τι αφορά τον Fernando Alonso, ο Ισπανός ανέφερε πτώση στην δύναμη του κινητήρα, με την ομάδα να τον καλεί στα pits ώστε να μην υπάρξει μεγαλύτερο πρόβλημα. Τελικά, η πηγή του ζητήματος εντοπίστηκε στον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου, με την McLaren να μην αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως ο Nico Hulkenberg ανέφερε σημαντική υστέρηση στην κάθετη δύναμη που παρήγαγε η VJM08B, με την ομάδα να ερευνά τα αίτια. Πιθανότερη εκδοχή αυτή τη στιγμή, είναι να προκλήθηκε πρόβλημα μετά την επαφή με τον Maldonado, το οποίο κορυφώθηκε αργότερα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

[Πηγές: Lotus F1 Team, Mercedes AMG F1 Team, Force India]