Έκθεση Φρανκφούρτης 2015: Mercedes C-Class Coupe και Mercedes-AMG C63 Coupe

Σχετικά άρθρα

AAA66751

H Mercedes-Benz έχει πολύ busy περίπτερο και ένα μοντέλο που κλέβει την παράσταση είναι η νέα C-Class Coupe, μαζί με την AMG έκδοση της. Η απλή έκδοση του νέου, premium coupe της Γερμανικής εταιρίας είναι μια “S-Class Coupe” σε σμίκρυνση και σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο μοντέλο είναι κατά 60 χιλιοστά μακρύτερ0 και 40 χιλιοστά πλατύτερο, ενώ και το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 80 χιλιοστά. Επίσης, συγκριτικά με την sedan, η coupe “κάθεται” 15 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος χάρη στην χαμηλωμένη ανάρτηση.

Mercedes-C-Klasse-Coupe-5428

Μηχανικά, η C300 έκδοση της Coupe κινείται από έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 245 άλογα και 370 Nm ροπής και εκτός από πισωκίνητη, είναι διαθέσιμη και ως τετρακίνητη. Η βασική έκδοση θα είναι η C180 με τον 1.600αρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 156 ίππων, με την C200 να φορά τον 2.0-λιτρο απόδοσης 184 ίππων. Ο ίδιος κινητήρας κινεί και την C250, όπου παράγει 211 άλογα. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η C220d φορά τον 2,1-λίτρων diesel κινητήρα απόδοσης 170 ίππων, με τον ίδιο κινητήρα στην έκδοση C250d να παράγει 204 άλογα, ενώ αναμένεται να προστεθούν περισσότεροι κινητήρες από τον επόμενο χρόνο.

fran-live-2015-13

Η C-Class  Coupe διαθέτει άφθονη τεχνολογία, όπως τα συστήματα ασφαλείας Attention Assist και Collision Prevention Assist Plus, αλλά και το Distronic Plus, το Pre-Safe Brake και το Bas Plus Brake Assist. Εκτός αυτών, η νέα C-Class Coupe, διαθέτει και εξοπλισμό άνεσης όπως το Active Parking Assist και η κάμερα 360ο ενώ το σύστημα κλιματισμού του αυτοκινήτου, συνεργάζεται με το GPS για να ανιχνεύσει τα τούνελ μέσα στα οποία κλείνει το flap επανακυκλοφορίας του αέρα και το ανοίγει όταν το αυτοκίνητο βγει από αυτά.

Από την άλλη, η Mercedes-AMG C63 Coupe, όπως είναι η επίσημη ονομασία του μοντέλου, έχει φορέσει ένα άκρως επιθετικό bodykit, όπου αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, πλαϊνά skirts, αεροτομή και διαχύτη. Η C63 AMG Coupe φορά ζάντες 18″ με ελαστικά διαστάσεων 255/40 μπροστά και 285/35 πίσω, με την C63 AMG S να φορά ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 255/35 μπροστά και 285/30 πίσω, με την τελευταία να μπορεί να εξοπλιστεί και με carbon-κεραμικά φρένα.

Mercedes-C-Klasse-Coupe-5426

Μηχανικά, όπως ακριβώς και η sedan, κάτω από το καπό της βρίσκεται ο V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρας, που παράγει 476 άλογα με 650 Nm ροπής στην απλή έκδοση και 510 άλογα με 700 Nm ροπής στην έκδοση S. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω του 7-τάχυτου AMG SPEEDSHIFT MCT διπλόδισκου κιβωτίου, το οποίο υπόσχεται γρηγορότερες αλλαγές, ειδικά στα προγράμματα Sport+ και χειροκίνητης λειτουργίας μέσω αλουμινένιων paddles πίσω από το τιμόνι. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4 δευτερόλεπτα, με την S έκδοση να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την τελική ταχύτητα, και στις δύο περιπτώσεις, αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Με το πακέτο AMG Driver’s Package η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 290 χλμ/ώρα.

AAA66781

Η Mercedes-Benz έχει εξοπλίσει την C63 AMG Coupe με πίσω μπλοκέ μηχανικό διαφορικό, με την C63 AMG S Coupe να φορά ηλεκτρονικό μπλοκέ πίσω διαφορικό, με ένα προαιρετικό σπορ σύστημα ήχου να είναι διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις. Η C63 AMG S θα διαθέτει επίσης δυναμικές βάσεις κινητήρα, προερχόμενες από την AMG GT, που προσαρμόζουν την ακαμψία τους σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης.

Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ δερμάτινα bucket καθίσματα, κοφτό δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, αλουμινένια πεντάλς, carbon φόντο στον πίνακα οργάνων με τελική ταχύτητα τα 320 χλμ/ώρα και ηχοσύστημα της Burmester. Όλο το εσωτερικό είναι ντυμένο με δερμάτινες επενδύσεις και με το ταμπλό να είναι από ARTICO. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Μάρτιο του 2016.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Mercedes EQS χάνει το 48% της αξίας της μέσα σε μόλις 12 μήνες

Με την ανοιξιάτικη περίοδο αγοράς αυτοκινήτων να ξεκινά μόλις στις ΗΠΑ, το iSeeCars δημοσίευσε μια ακόμη έρευνα στην οποία βλέπουμε ποια αυτοκίνητα χάνουν περισσότερο...