Skoda-Superb-Combi-5228

Το περίπτερο της τσέχικης εταιρίας ήταν αρκετά δραστήριο, καθώς εκτός από την τεράστια Superb Combi SportLine, παραδίπλα υπήρχε και η GreenLine έκδοση του μοντέλου. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Active, Ambition και  Style) και εφοδιάζεται με τον 1.600άρη TDI κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, με την εργοστασιακή μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 3,7 λίτρα/100 χλμ, κάτι που του χαρίζει αυτονομία 1.780 χλμ με το ρεζερβουάρ 66 λίτρων, ενώ οι εκπομπές ρύπων για την sedan έκδοση φτάνουν τα 95 γρ/χλμ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, διαθέτει σύστημα start/stop και ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Η κλιμάκωση του κιβωτίου στην GreenLine έκδοση είναι μια “απλωμένη”, διαθέτει το σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) για τη μείωση των ρύπων, ενώ υπάρχουν μικρές βελτιώσεις στο σώμα του και πάτωμα αυτοκινήτου, μαζί με το κατά 15 χλστ. χαμηλότερο αμάξωμα που βελτιώνουν την αεροδυναμική του αντίσταση. Έτσι, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της οικολογικής έκδοσης της Superb για το sedan είναι 0,263 και για την estate 0,275.

Skoda-Rapid-Monte-Carlo-5285

Ακόμα, υπήρχε η Monte Carlo έκδοση του Rapid, η οποία διαθέτει μαύρη γρίλια, μαύρο μπροστά spoiler, μαύρα πλαϊνά skirts, μαύρους καθρέπτες και μαύρο ψεύτικο διαχύτη. Μπορεί να φορέσει μαύρες ζάντες διαστάσεων 16″ ή 17″ με τα λογότυπα Monte Carlo να βρίσκονται στις μεσαίες κολόνες. Διαθέτει, επίσης, xenon φώτα, φιμέ φώτα ομίχλης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, σπορ τριάκτινο τιμόνι επενδυμένο με δέρμα, όπως επίσης σπορ καθίσματα και δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων και λαβή χειρόφρενου.

Skoda-Rapid-Spaceback-Scoutline-5296

Λίγο πιο δεξιά ήταν η ScoutLine του Rapid Spaceback, το οποίο εγκαινιάζει μια νέα έκδοση. Δεν έχει τα χαρακτηριστικά των κανονικών Scout, ούτε αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ούτε σύστημα τετρακίνησης, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στο οπτικό κομμάτι. Έτσι, ενσωματώνει στους προφυλακτήρες μαύρες ματ προστατευτικές ποδιές, όπως επίσης στα φτερά και στις πλαϊνές ποδιές του αμαξώματος. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τις 16άρες “Rock” και 17άρες “Camelot” αλουμινένιες ζάντες και με τα ασημένια καπάκια στους καθρέφτες. Μηχανικά δεν θα υπάρχει κάποια αλλαγή σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα, και θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες απόδοσης 90, 110 και 125 ίππων, καθώς και με δύο πετρελαιοκινητήρες απόδοσης 90 και 116 ίππων. Όλοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro6, καθώς διαθέτουν επίσης start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. To αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του μήνα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, χωρίς ακόμα να είναι γνωστό κάτι για την Ελλάδα.

Skoda-Octavia-RS-230-5261

Στο περίπτερο της Skoda υπήρχε και η Skoda Octavia RS, η οποία είχε παρουσιαστεί στην Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο. Το νεότερο μέλος της οικογένειας της Octavia, διαθέτει –όπως φανερώνει και το όνομα της- 10 άλογα περισσότερα από το standard Octavia RS που σημαίνει ότι ο δίλιτρος TSI κινητήρας του, αποδίδει 230 ίππους. Χάρη σε αυτή την αύξηση, τα 100 km/h από στάση, έρχονται σε 6.7 δευτερόλεπτα –0.1 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το “απλό”– και η τελική ταχύτητα αυξήθηκε κατά 2 km/h, φτάνοντας τα 250 km/h.

Skoda-R5-Combi-5257

Τέλος, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει το αγωνιστικό Fabia R5. Το αυτοκίνητο διαθέτει το απαραίτητο bodykit, με το βλέμμα να εστιάζεται στο εντυπωσιακό πίσω μέρος με την μεγάλη αεροτομή, τα φαρδιά φτερά και την κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης με τους mini-διαχύτες εκατέρωθεν της. Αντίστοιχα επιθετικό είναι και το εμπρός μέρος πάντως με νέο προφυλακτήρα, αεριζόμενο καπό και νέα καλύμματα για τους καθρέπτες. Στην οροφή δε, δεσπόζει το τεράστιο roof scoop. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο turbo 1600άρης του αγωνιστικού που επίσης εκτίθεται.