Peugeot-308-GTi-5039

Η Peugeot στο περίπτερό της στην έκθεση της Φρανκφούρτης μαζί με το 308 R Hybrid έχει φέρει τόσο το Peugeot 308 GTi όσο και το 308 Racing Cup. Στο 308 GΤi η απόσταση από ο έδαφος έχει μειωθεί κατά 11 mm, με την Peugeot να τοποθετεί ένα νέο υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει πλήρως το ESP. Στο εσωτερικό συναντάμε μαύρες δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές, αλουμινένια μαρσπιέ, ενώ από αλουμίνιο είναι τα πεντάλς, ο επιλογέας ταχυτήτων και αρκετά διακοσμητικά. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 308 GTi 250 και 308 GTi 270, με την δεύτερη να φορά μπάκετ δερμάτινα καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 18″ ή 19″ και τα φρένα του μετρούν 380 mm μπροστά στην έκδοση 270 και 330 mm στην έκδοση 250, ενώ πίσω είναι 268 mm ανεξαρτήτου έκδοσης.

Peugeot-308-GTi-5054

Κάτω από το καπό του συναντάμε τον 1.600αρη turbo κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 250 και 270 άλογα, με 330 Nm ροπής και στις δύο περιπτώσεις. Η κίνηση περνά στον μπροστά άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με το βάρους 1.205 κιλών 308 GTi, να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτ. στην έκδοση με τα 250 άλογα, και σε 6 δευτερόλεπτα, στην έκδοση με τα 270 άλογα. Μάλιστα η έκδοση 270, εκτός από τις ζάντες 19″, διαθέτει και Torsen μπλοκέ διαφορικό., ενώ μπορεί να παραγγελθεί και δίχρωμο. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 6 λίτρα/100 χλμ, με τον Euro 6 κινητήρα με Stop & Start να εκπέμπει 139 γρ/χλμ CO2. Σε ότι αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά και στις δύο περιπτώσεις στα 250 χλμ/ώρα.

Peugeot-308-Racing-Cup-5035

Το αγωνιστικό μοντέλο έχει πλάτος που αγγίζει τα 1.91 μέτρα και εξοπλίζεται με άγριο bodykit –χαμηλός εμπρός προφυλακτήρας με μεγάλο splitter, φαρδιά φτερά, πίσω διαχύτης και μία τεράστια αεροτομή- και ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών. Για την κίνηση, φροντίζει ο ίδιος 1600άρης που κινεί και το πολιτικό, 308 GTi όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, αποδίδει 38 ίππους επιπλέον (σύνολο 308) και συνδυάζεται με 6-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.050 κιλά. Το 308 Racing Cup, αποτελεί διάδοχο του RCZ Racing Cup και θα φτάσει στους πρώτους πελάτες στα τέλη του 2016. Όπως είπαμε, θα κάνει το πρώτο, στατικό ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης πριν το δούμε εν δράσει, στις 24 και 25 Οκτωβρίου, στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας.