DTM: H Audi κατηγορεί την Mercedes για τα team orders στο Nürburgring

Σχετικά άρθρα

Motorsports: DTM race Nuerburgring, #51 Nico Mueller (SUI, Audi Sport Team Rosberg, Audi RS5 DTM)

Μπορεί οι Maxime Martin και Miguel Molina να ήταν οι μεγάλοι νικητές στον προτελευταίο γύρο της χρονιάς στο DTM στην πίστα του Nürburgring, αλλά ο πραγματικά κερδισμένος ήταν ο Pascal Wehrlein, ο οποίος, με την τρίτη θέση το Σάββατο και την πέμπτη στην Κυριακή, πηγαίνει στο Hockenheim και την αυλαία του πρωταθλήματος με σημαντική διαφορά στη βαθμολογία έναντι των οδηγών της Audi Ekström και Mortara. Ιδίως ο έμπειρος Σουηδός, δε δείχνει στους τέσσερις τελευταίους αγώνες ότι μπορεί να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, αφού η συγκομιδή σε βαθμούς ήταν πενιχρότατη, μόλις ένας σε τέσσερις αγώνες. Βέβαια, στο Oschersleben, το RS 5 DTM του αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο όλο το Σαββατοκύριακο και στο Nürburgring, το set up που επέλεξαν αυτός και η ομάδα του δεν ήταν και το καλύτερο.

Ωστόσο,  μετά το πέρας του αγώνα και κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, η Audi κατηγόρησε ευθέως τη Mercedes ότι η τελευταία αθέτησε τη συμφωνία μεταξύ των τριών κατασκευαστών για τα team orders, με την έννοια, ότι ο Wehrlein, έτσι όπως εξασφάλισε την πέμπτη θέση της Κυριακής, οι 10 βαθμοί της ήταν υπεροπολύτιμοι εν συγκρίσει με τους 6 ή τους 4 που θα μπορούσε να κατακτήσει. Ας δούμε όμως, τι έγινε με το Wehrlein και με τη γενικότερη στάση που τήρησε η Mercedes στον αγώνα όσον αφορά τα team orders.

Motorsports: DTM race Nuerburgring, #94 Pascal Wehrlein (GER, Mercedes-AMG DTM Team HWA, Mercedes-AMG C 63 DTM)
#94 Pascal Wehrlein (GER, Mercedes-AMG DTM Team HWA, Mercedes-AMG C 63 DTM)

O νεαρός Γερμανός καθυστέρησε στο pit stop λόγω προβλήματος στην αλλαγή του εμπρός αριστερά τροχού, με αποτέλεσμα να χάσει τρεις θέσεις στην έξοδο των pits από τους Götz, Juncadella και Farfus. Τελικώς,προσπέρασε το Βραζιλιάνο οδηγό της  BMW και ανέβηκε απ΄την όγδοη στην έβδομη θέση, έχοντας μπροστά τους δύο προαναφερθέντες οδηγούς της Mercedes. Και εδώ έρχονται τα περιβόητα team orders, με τον πρωταθλητή του 2013 Mike Rockenfeller να έχει πάρει σαφή οδηγία να πιέσει τον Wehrlein, ο οποίος δεν είχε και DRS. Τελικώς, οι Juncadella και Götz εμφανώς κόβουν ρυθμό κατόπιν εντολής απ΄τη Mercedes για να περάσει ο Wehrlein, ιδίως ο rookie Götz απώλεσε μια διαφορά της τάξης των 7” από τον νεαρό Γερμανό. Με αυτόν τον τρόπο, ο Wehrlein κατέκτησε την πέμπτη θέση και παρέμεινε σε αυτή μέχρι την πτώση της καρό σημαίας.

Ας δούμε τι δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dieter Gass:

Eίχαμε συμφωνήσει το Σάββατο ότι επιτέλους θα αγωνιστούμε καθαρά και δε θα κάνουμε “κάποια πράγματα”.Δυο κατασκευαστές σεβάστηκαν τη συμφωνία, αλλά ένας όχι. Αυτός ο ένας φαίνεται ότι φεύγει νικητής και αυτό είναι πραγματικά ανησυχητικό.

Έχουμε δει διαφορές μεταξύ οδηγών της Mercedes στα 8” και να χάνονται τόσο γρήγορα σε ελάχιστους γύρους και αμέσως ξαφνικά, όλοι να γυρίζουν στην πίστα σε κανονικό ρυθμό, έτσι, αμφιβάλλω αν υπήρχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα ή πρόβλημα στα ελαστικά.

Έγινε επίτηδες. Δε νομίζω ότι ο θεατής θέλει να το δει αυτό και δε νομίζω ότι εντάσσεται στα αθλητικά πλαίσια.

Προσπαθούμε να βελτιώσουμε το θεσμό, έχουμε καλά αυτοκίνητα, επαγγελματικές ομάδες και επαγγελματίες οδηγούς, αλλά το θέαμα θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Συμφωνήσαμε να αποφύγουμε ή να σταματήσουμε εμείς ως κατασκευαστές να “παίζουμε” με τους οδηγούς μας και να γυρίσουμε στον αγνό μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο καλύτερος ας κερδίσει!

Motorsports: DTM race Nuerburgring, #99 Mike Rockenfeller (GER, Audi Sport Team Phoenix, Audi RS5 DTM), #12 Daniel Juncadella (ESP, Mercedes-AMG DTM Team Muecke, Mercedes-AMG C 63 DTM)
#99 Mike Rockenfeller (GER, Audi Sport Team Phoenix, Audi RS5 DTM), #12 Daniel Juncadella (ESP, Mercedes-AMG DTM Team Muecke, Mercedes-AMG C 63 DTM)

Τι όμως απάντησε η πλευρά της Mercedes διά στόματος του αγωνιστικού διευθυντή της, Ulrich Fritz, που μάλλον το είδε πιο “ομαδικά” το θέμα που προέκυψε.

Nαι, κάναμε μια συμφωνία στο τι θέλουμε να κάνουμε και στο τι όχι. Για παράδειγμα, είπαμε ότι θέλουμε να αποφύγουμε το γεγονός να υπάρχουν αυτοκίνητα στην πίστα που δεν έχουν μπει ακόμα να ολοκληρώσουν το pit stop, καθυστερώντας έτσι τους οδηγούς που ακολουθούν. Αυτό είναι κάτι που δεν είδαμε σήμερα (σ.σ Κυριακή).

Είδαμε αλλαγές στη στρατηγική μεταξύ του Juncadella, του Götz και του Wehrlein. Αυτό είναι ξεκάθαρο, αλλά παλεύουμε ως ομάδα. Θέλουμε να νικήσουμε ως ομάδα και θα χάσουμε ως ομάδα έτσι ώστε να λογιστεί ως ομαδική προσπάθεια και αν μπορούμε να κατακτήσουμε τον τίτλο, τότε να θα χρειαστεί (ομαδικά) να το καταφέρουμε.

Με τη δήλωση του “αφεντικού” του προφανώς και θα συμφώνησε ένας από τους πρωταγωνιστές του συμβάντος, ο Maximilian Götz. Ύστερα από το τέλος του αγώνα, ανέφερε ότι ο Wehlein τον πλησίαζε και σε κάτι τέτοιες στιγμές, πρέπει κανείς να σκέφτεται το καλό της ομάδας, χαρακτηριστικά ανέφερε τη φράση ” Μια ομάδα, ένα όραμα”, μότο της Mercedes για το πρωτάθλημα του 2015.

Να ξαναθυμίσουμε ότι ο επόμενος και τελευταίος γύρος του DTM είναι το Σαββατοκύριακο 17-18 Οκτωβρίου στο Hockenheim.

 

 

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...