2002-Mercedes-Benz-F-400-manu-01

Το ημερολόγιο έγραφε 2001 όταν η Mercedes-Benz παρουσίασε το F400 Carving concept στην έκθεση του Τόκιο. Το πρωτότυπο ξεχώριζε για την δυνατότητα αλλαγής της γωνίας του κάμπερ των τροχών, με τους τροχούς να σχηματίζουν αρνητική γωνία κάμπερ μεγαλύτερη των 20 μοιρών.

Με την τεχνική αυτή, η πλευρική ευστάθεια του πρωτότυπου βελτιωνόταν έως και 30% περισσότερο σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα, οι τάσεις για υπερστροφή και υποστροφή μειώνονταν, με το  φρενάρισμα να γινόταν πιο αποτελεσματικό. Παράλληλα, το πρωτότυπο ήταν εφοδιασμένο με steer by wire σύστημα διεύθυνσης με αισθητήρες, το οποίο αναλόγως με τον τρόπο που κινούνταν ο οδηγός, ρύθμιζε καταλλήλως την υδροπνευματική ανάρτηση.

2002-Mercedes-Benz-F-400-manu-02

Διέθετε ειδικά ελαστικά της Pirelli τα οποία και είχαν διάμετρο 19″ και διάσταση 255/35 στην έξω μεριά, ενώ στο εσωτερικό, η διάμετρος του ήταν 17″ και η διάστασή του 255/45, με το αυτοκίνητο να μπορούσε να αποφύγει και την υδρολίσθηση λόγω της κλίσης 5 μοιρών που είχαν οι τροχοί, κλίση ικανή να αποστραγγίζει το νερό, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί την επαφή του με την επιφάνεια του δρόμου.

Η Mercedes χρειάστηκε σχεδόν 14 χρόνια για να περάσει την τεχνολογία του F400 Carving concept στη παραγωγή, μιας και στην S-Class Coupe έχει τοποθετήσει το σύστημα Active Curve Tilting Function, αλλά και το Magic Body Control.