520862

Η BMW τοποθετεί αρκετά “αλεξίσφαιρα” μοτέρ στα μοντέλα της, με τους απανταχού βελτιωτές ανά το κόσμο να προσπαθούν να βγάλουν όσο περισσότερα άλογα γίνεται.

Τρανό παράδειγμα η προηγούμενη (Ε91) και pre-facelift Σειρά 3 Touring, όπου από το εργοστάσιο η 335i φορούσε τον N54 twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, όπου απέδιδε 326 άλογα. Ο Ολλανδός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, όμως, αντικατέστησε για κάποιο λόγο τα διπλά turbo για χάρη ενός της COMP Turbosystem. Αυτό (Competition 6465 1.0 A/r twin-scroll) είναι αρκετά σεβαστών διαστάσεων και σηκώνει πίεση μέχρι 2 bar. Το αποτέλεσμα είναι η απόδοση του κινητήρα να έχει εκτοξευθεί στα 813 άλογα και 1024 Nm.

Φυσικά, υπάρχει και μια μακροσκελή λίστα από aftermarket προϊόντα, όπως ένα custom downpipe με διάμετρο 3.5 ίντσες με διπλές wastegate της  TIAL και μια σκάστρα. Επίσης, ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου έχει γίνει από την JB4, ενώ φοράει κιτ μεθανόλης. Τέλος, για την ηχητική απόλαυση υπεύθυνη είναι η εξάτμιση της Akrapovic.