Motor Racing - Formula One World Championship - Mexican Grand Prix - Practice Day - Mexico City, Mexico

Η πρόθεση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας ήταν από την αρχή ξεκάθαρη. Από τη στιγμή που η Ferrari ψήφισε κατά ενός ανώτατου ορίου πώληση των power units στα €12 εκατομμύρια, από τα €20 εκατομμύρια που είναι σήμερα, ο δρόμος για τη FIA ήταν η εισαγωγή ενός δεύτερου τύπου κινητήρα, ο οποίος θα κατασκευάζεται από κάποιον ανεξάρτητο προμηθευτή και θα πωλείται περίπου €7 εκατομμύρια.

Η Force India έχει συμφωνήσει με την ιδέα αυτή, κάτι που δε συμβαίνει με τις Mercedes, Lotus και Haas. Παρ’ όλο που η πλειοψηφία δε φαίνεται να συμφωνεί, καθώς το βασικότερο πρόβλημα είναι η ισότητα και η ισορροπία μεταξύ των δύο κινητήρων, η FIA ξεκίνησε κι επίσημα την αναζήτηση ενός ανεξάρτητου κατασκευαστή κινητήρων, αναφέροντας στη σχετική της ανακοίνωση.

Η FIA έχει αποφασίσει να ξεκινήσει μια διαβούλευση μεταξύ των κατασκευαστών προκειμένου να εξερευνήσει το πιθανό ενδιαφέρον ενός αποκλειστικού εναλλακτικού κατασκευαστή κινητήρων για το Πρωταθλήματα του 2017, του 2018 και 2019, για την παροχή κινητήρων προς τις ομάδες για τις σεζόν αυτές.

Η FIA καλεί τώρα για εκδήλωση ενδιαφέροντος για τον εντοπισμό όσων ενδιαφέρονται να γίνουν αποκλειστικοί προμηθευτές εναλλακτικών κινητήρων στις ομάδες. Η πρόσκληση αυτή διέπεται από το γαλλικό δίκαιο. Οι υποψήφιοι, οι οποίοι θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις του εγγράφου αυτού, ίσως να έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν σε διαδικασία διαγωνισμού, ο οποίος θα γίνει για να αναδειχθεί ένας αποκλειστικός προμηθευτής εναλλακτικών κινητήρων.